چشم انداز قیمت طلا – بیشتر مشابه FOMC ، Jackson Hole

[ad_1] قیمت طلا (XAU/USD) قیمت ، نمودار و تجزیه و تحلیل طلا در میانه محدوده قبلی چند هفته ای قرار دارد. سمپوزیوم جکسون هول به صندلی فدرال رزرو پاول کمی فضای تنفسی می دهد. صورتجلسات FOMC ، که بعداً در جلسه امروز منتشر شد ، بعداً به عنوان نقطه عطفی بالقوه در سیاست پولی ایالات

کد خبر : 92075
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
چشم انداز قیمت طلا – بیشتر مشابه FOMC ، Jackson Hole

[ad_1]

قیمت طلا (XAU/USD) قیمت ، نمودار و تجزیه و تحلیل

  • طلا در میانه محدوده قبلی چند هفته ای قرار دارد.
  • سمپوزیوم جکسون هول به صندلی فدرال رزرو پاول کمی فضای تنفسی می دهد.

صورتجلسات FOMC ، که بعداً در جلسه امروز منتشر شد ، بعداً به عنوان نقطه عطفی بالقوه در سیاست پولی ایالات متحده در نظر گرفته شد و بازار امیدوار است که بتواند در مورد تفکر بانک مرکزی در مورد زمان تغییر مسیر سیاست ها ، به ویژه کاهش سیاست ها ، شفاف سازی کند. برنامه فعلی خرید 120 میلیارد دلار اوراق بهادار در ماه. با این حال ، معامله گران ممکن است از انتشار امروز ناامید شوند ، به ویژه از سمپوزیوم هفته آینده Jackson Hole – “سیاست اقتصاد کلان در یک اقتصاد ناهموار” – که به پاول کمی فضای بیشتری برای تنفس و یک مرحله جهانی برای اعلام هر گونه تغییری می دهد. جلسه امروز FOMC ممکن است “بیشتر شبیه به هم” باشد و معامله گران کم کار کنند تا در جریان رویداد Jackson Hole کار کنند.

با استفاده از برنامه اطلاعاتی منتشر شده و رویدادها را در جریان بازار قرار دهید تقویم DailyFX

پس از بازیابی سریع همه سقوط آسیا ، طلا به بالاترین حد خود می رسد که آخرین بار قبل از آن دیده شده بود انتشار گزارش مشاغل در 6 اوت که نشان می داد 943 هزار شغل جدید ایجاد شده است ، برآورد بازار را شکست می دهد. این گزارش نشان داد که دلار آمریکا با جهش بیشتری روبرو شد و طلا را در ابتدای روند نزولی کاهش داد.

این فلز گرانبها در حال حاضر در میانه یک منطقه تجاری چند هفته ای با حمایت و مقاومت به ترتیب 50 و 38.2 درصد اصلاح فیبوناچی قرار گرفته است. در آستانه دیدار جکسون هول ، این محدوده باید همچنان ادامه داشته باشد ، بدون غافلگیری بعداً ، و مقاومت به نظر می رسد سطح سختی برای غلبه بر آن است.

طلا (XAU/USD) نمودار قیمت روزانه (نوامبر 2020 – 18 آگوست 2021)

چشم انداز قیمت طلا - بیشتر مشابه FOMC ، Jackson Hole

داده های معامله گران خرده فروشی نشان دادن 70.42 trad از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران طولانی به کوتاه 2.38 به 1 است. تعداد معامله گران خالص 2.78 درصد کمتر از دیروز و 12.41 درصد کمتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 7.59 درصد بیشتر از دیروز و 6.05 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم ، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت طلا ممکن است همچنان در حال سقوط باشد.با این حال ، معامله گران نسبت به دیروز خالص کمتری نسبت به هفته گذشته دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که فعلی است با وجود این واقعیت که معامله گران در خالص باقی می مانند ، ممکن است روند قیمت طلا به زودی بالاتر برود.

نظر شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی ؟؟ می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1به



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.