چشم انداز فنی بیت کوین و اتریوم: سقف صعودی

بیت کوین، BTC/USD، Ethereum، ETH/USD – چشم انداز فنی: ممکن است بیت کوین هنوز از جنگل خارج نشده باشد. اتریوم بالاتر از کلید پشتیبانی می کند. چشم انداز چیست و سطوح کلیدی برای تماشا کدامند؟ پیشنهاد مانیش جرادی پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید چشم انداز فنی میان مدت بیت کوین –

کد خبر : 269452
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۰۱
چشم انداز فنی بیت کوین و اتریوم: سقف صعودی


بیت کوین، BTC/USD، Ethereum، ETH/USD – چشم انداز فنی:

  • ممکن است بیت کوین هنوز از جنگل خارج نشده باشد.
  • اتریوم بالاتر از کلید پشتیبانی می کند.
  • چشم انداز چیست و سطوح کلیدی برای تماشا کدامند؟

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز فنی میان مدت بیت کوین – نزولی

مکث اخیر در لغزش بیت کوین حول حمایت کلیدی این تصور را افزایش می دهد که می تواند یک پایگاه ایجاد کند. با این حال، ممکن است خیلی زود به این نتیجه برسیم که بدترین ها به پایان رسیده است. در واقع، سوگیری نزولی کلی دست نخورده باقی می ماند و هر بازگشتی می تواند کوتاه مدت باشد.

در چند ماه گذشته، BTC/USD پشتیبانی کاملاً قوی را در 17589 (کمترین سطح ژوئن) حفظ کرده است. حرکت جانبی قیمت به صورت نقطه ای در توقف حرکت در نمودارهای روزانه و هفتگی منعکس می شود.

نمودار هفتگی BTC/USD

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

در هفته نامه ها، شواهدی از واگرایی مومنتوم مثبت (رکود قیمت مرتبط با افزایش حرکت) وجود دارد. با این حال، ممکن است به دو دلیل، خواندن بیش از حد در این مورد زود باشد.

اولاً، در یک بازار جانبی / بدون جهت، حرکت ممکن است یک شاخص پیشرو قابل اعتماد نباشد. این توصیفی از روند و قدرت آن (یا عدم وجود آن) است. ثانیاً، در یک ماه گذشته یا بیشتر، نوسانات متوجه کاهش یافته است. تعداد زیادی میله در نمودارهای شمعدان روزانه دارای پاهای بلند با جثه های کوچک است که حاکی از عدم تصمیم گیری است. میله‌های وسیع بسته به جهت بازار، اعتقاد گاوها یا خرس‌ها را نشان می‌دهند. از این رو، به خودی خود، چنین سیگنال های حرکتی می توانند بی نتیجه باشند.

نمودار روزانه BTC/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

شمع های بزرگ و گسترده در نمودار روزانه همراه با شکست مقاومت می توانند شاخص های قابل اعتمادی از تغییر روند باشند. در این راستا، مقاومت فوری روی میانگین متحرک 89 روزه وجود دارد. اغلب اوقات، عقب‌نشینی/ریباند از میانگین حاصل شده است. از این رو، شکست قاطع بالاتر از آن می‌تواند نشانه‌ای از قدرت در کوتاه‌مدت باشد که به طور بالقوه راه را به سوی میانگین متحرک 200 روزه (اکنون در حدود 25950) باز می‌کند. این می تواند مقاومت سختی در برابر کرک باشد.

پیشنهاد مانیش جرادی

مبانی تجارت روند

چشم انداز فنی میان مدت اتریوم – نزولی

در حالی که BTC/USD ممکن است در پایین‌ترین حد ژوئن و سپتامبر دو برابر شود، ETH/USD در حال رسیدن به پایین‌ترین سطح در این ماه نسبت به پایین ماه ژوئن خود است. پایین ترین سطح ثانویه بالاتر (نسبت به قبلی) در ETH/USD در مقابل یک پایین بالقوه دو برابری در BTC/USD بازتابی از قدرت نسبی ارز دیجیتال قبلی است.

نمودار روزانه ETH/USD

image3.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

با این حال، ETH/USD همچنان در یک روند نزولی قرار دارد که توسط یک کانال نزولی از فوریه 2022 هدایت می شود. در حال حاضر، 1193-1219 به نظر می رسد پشتیبانی مناسبی را ارائه می دهد، با پشتیبانی قوی تر در پایین ترین سطح ژوئن یعنی 879. مگر اینکه ETH/USD قادر به پاکسازی باشد. مقاومت فوری در پایین ترین حد پایان آگوست 1421، مسیر کمترین مقاومت در کوتاه مدت از یک طرف به سمت پایین باقی می ماند. پیش از 1193-1219، مانع سخت تری بر روی میانگین متحرک 200 روزه (اکنون در 1800) وجود دارد.

هر شکستی به زیر 1193-1219 می تواند راه را به سمت پایین ترین سطح ژوئن، نزدیک به 78.6% اصلاحی صعود 2020-2021 هموار کند. پشتیبانی بعدی در بالاترین سطح سپتامبر 2020 یعنی 490 است.

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

پیشنهاد مانیش جرادی

مبانی تجارت محدوده





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.