چشم انداز دلار محدوده EURUSD و GBPUSD قوی ، پتانسیل شکست AUDUSD را پیدا می کند

[ad_1] نکات مهم پیش بینی فنی دلار آمریکا: بی ثباتی دلار جمعه گذشته ، یک دوره بی تحرکی شدید را شکست و گرین بک را به کمترین حد برای اصلاح محدوده مقاومت سوق داد. محدوده های قوی برای امثال EURUSD یافت می شود ، اما من AUDUSD را ترجیح می دهم که هنوز به محدوده

کد خبر : 90304
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
چشم انداز دلار محدوده EURUSD و GBPUSD قوی ، پتانسیل شکست AUDUSD را پیدا می کند

[ad_1]

نکات مهم پیش بینی فنی دلار آمریکا:

  • بی ثباتی دلار جمعه گذشته ، یک دوره بی تحرکی شدید را شکست و گرین بک را به کمترین حد برای اصلاح محدوده مقاومت سوق داد.
  • محدوده های قوی برای امثال EURUSD یافت می شود ، اما من AUDUSD را ترجیح می دهم که هنوز به محدوده ثابت خود باز نشده است
  • در حالی که ما هفته جدید را با تعصب نزولی دلار شروع می کنیم ، من به دنبال گزینه هایی برای صعود مجدد گاوها هستم و GBPUSD زیر 1.3800 برای این سناریو مناسب است.

پیش بینی فنی دلار آمریکا: نزولی

در مواجهه با تصمیم بحرانی یا تمدید پیش پرداخت دو ماهه و حذف الگوی ازدحام 10 ماهه یا بازگشت به محدوده وسیع ، دلار تصمیم گرفت تا آخرین دوره را برای پایان هفته گذشته دنبال کند. شاخص دلار ICE با وزن تجاری ICE ، نوسان جولای سابق را در 93.20 بالا نگه داشت و تا روز جمعه تا حدی در اصلاح آن محدوده قدم گذاشت. شتاب در عقب نشینی به طور قابل توجهی ناشی از رویداد با کمبود شدید در نظرسنجی اعتماد مصرف کننده دانشگاه میشیگان بود. این امر باید برای معامله گران فنی اهمیت داشته باشد زیرا نشان می دهد که حفظ روند هفته آینده ممکن است به همین سادگی و بدون انگیزه اضافی از عناوین خبری یا صفحه اصلی اقتصادی نباشد. به طور کلی ، بازارهای مالی با افزایش سرعت دست و پنجه نرم می کنند و بعید است که دلار از محدودیت نقدینگی و بی ثباتی در امان بماند.

نمودار شاخص دلار DXY با میانگین متحرک 100 روزه (روزانه)

نمودار شاخص دلار

نمودار ایجاد شده در پلت فرم Tradingview

یکی دیگر از نکات منفی در برابر پتانسیل نزولی عمده فروشی گرینبک در هفته پیش رو ، ناسازگاری در رشته های مختلف مبتنی بر دلار است. برای EURUSD (م componentلفه اصلی DXY) ، حرکت جمعه و تکنیک های برجسته شاید ایده آل باشد. در همین حال ، سایر رشته هایی مانند USDJPY محدوده وسیعی برای حرکت ندارند. و جفت هایی مانند AUDUSD ، USDCAD و NZDUSD هنوز تراکم فشرده ای ندارند. اگر همه این صعودها روند نزولی دلار را در برابر یورو دنبال کنند ، ممکن است چیز مهمی برای کار داشته باشیم. با این حال ، از نظر عملی ، من معتقدم تمرکز بر گمانه زنی های اواخر آگوست / اوایل سپتامبر در مورد هدف فدرال رزرو در مقابل یک حرکت فنی قوی عمل می کند. با این حال ، علاقه من برای دلار در هفته آینده در محدوده خواهد بود. با نگاهی به نمودار هفتگی DXY ، دامنه وسیعی در حدود 89.50 وجود دارد ، اما من شک ندارم که در طول هفته به این میزان برسیم. سطوح فعال در آن شاخص برای رادار من 93.20 تا 91.80 (به عنوان 38.2٪ فیبر حرکت ماه مه تا جولای) و 91.25 به عنوان نقطه میانی موج کم صعود 2008 تا 2017 است.

نمودار شاخص دلار DXY با (هفتگی)

نمودار شاخص دلار

نمودار ایجاد شده در پلت فرم Tradingview

در میان گرایش های مبتنی بر دلار ، EURUSD برای مقیاس دامنه خود از 1.1700 تا 1.2250 جذاب است ، من توجه ندارم که با توجه به پس زمینه در شرایط بازار ، چقدر از این مقیاس را می توان پوشش داد. در عین حال ، محدوده معتدل تر مانند USDJPY 110.75 تا 108.75 ارزش ریسک/پاداش را ندارد زیرا هفته جدید را در مرکز مرده الگو آغاز می کند. برای تنظیمات بر اساس محدوده ، من در واقع AUDUSD را دوست دارم. این ممکن است یک نام اشتباه باشد زیرا این جفت در واقع در محدوده محدود بین 0.7420 تا 0.7320 قرار دارد ، اما پاکسازی این ازدحام (فقط یک راه حل صعودی برای من جذاب خواهد بود) می تواند هزینه ای کوتاه مدت ایجاد کند تا حرکت بزرگتری را تا 0.7550 احتمالی تحریک کند.

نمودار AUDUSD (روزانه)

نمودار AUD/USD

نمودار ایجاد شده در پلت فرم Tradingview

به طور کلی ، دلار در یک قطب نمای نزولی وارد هفته جدید می شود ، بنابراین پیدا کردن گزینه هایی که با آن بلبرینگ منطقی باشد منطقی به نظر می رسد. با این اوصاف ، من دوست دارم گزینه هایی برای سناریوهای جایگزین آماده شود. بنابراین ، با در نظر گرفتن مفهومی که برای شکست AUDUSD ارائه دادم که می تواند حرکت وسیع تری را در عرض یک هفته تحت فشار قرار دهد ، به نظر می رسد GBPUSD در موقعیتی است که با الگوی فنی مشابه به نفع Greenback شکست می خورد. از نظر عملی ، این فاصله ای از تراکم شدید دو هفته ای زیر 1.3800 است که می تواند شتاب را تا خط گردن با الگوی بزرگ سر و شانه های 2021 در حدود 1.3600 کاهش دهد.

نمودار GBPUSD با 100 روز SMA (روزانه)

نمودار GBP/USD

نمودار ایجاد شده در پلت فرم Tradingview

برای افرادی که اساساً کنجکاو هستند ، نمودار ارزش تماشای هفته پیش رو ، همسویی دلار با بازارها است که انتظارات نرخ بهره از سوی فدرال رزرو را در بر می گیرد. دارایی های متفاوتی وجود دارد که می تواند چنین زمینه ای را ارائه دهد ، اما من تفاوت بین عملکرد بین قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو فعال در نزدیکی و دسامبر 2022 را دوست دارم. همبستگی 60 روزه بین سفته بازی ارز و نرخ ارز امسال قوی بوده است. حرکت دلار مجبور نیست در پیش بینی بازده از هر گونه تزلزل پیروی کند ، اما ارزیابی عمق حمایت از این موضوع در صورت هرگونه حرکت قوی در سمت بازار ارز ، عاقلانه خواهد بود.

نمودار شاخص دلار DXY با نرخ های آتی صندوق های فدرال رزرو تداخل یافته تا دسامبر 2022 (روزانه)

نمودار DXY

نمودار ایجاد شده در پلت فرم Tradingview

سرانجام ، نگاهی به موقعیت سوداگری ، دیدگاه بسیار متفاوتی از بازار با گروه های مختلف شرکت کننده در بازار دارد. من در ابتدای هفته گذشته یک نظرسنجی در توییتر انجام دادم که در آن اکثریت معتقد بودند که دلار آمریکا به دلیل شکست شدید صعودی از طریق EURUSD (زیر 1.1700) در کوتاه مدت. که به نتیجه نرسید. در همین حال ، موقعیت یابی در میان معامله گران خرده فروشی FX در IG به محدوده متمایل است. برای افرادی مانند AUDUSD ، تقریباً 2400 معامله گر دارای موقعیت 65 درصد خالص بودند. از آنجایی که بیش از 4500 نفر از طریق پلت فرم معاملاتی IG در موقعیت EURUSD قرار داشتند ، 68 درصد طولانی بودند. با یک بازه زمانی طولانی تر ، معامله گران معاملات آتی سفته ای که با گزارش COT (تعهد معامله گران) CFCT اندازه گیری می شوند ، نمای بلند مدت خالص را محتمل ترین مسیر پیش رو می دانند.

نمودار شاخص دلار DXY با موقعیت خالص سوددهی آتی (هفتگی) پوشانده شده است

چشم انداز دلار محدوده EURUSD و GBPUSD قوی ، پتانسیل شکست AUDUSD را پیدا می کند

نمودار ایجاد شده توسط جان کیک لایتر با داده های بلومبرگ



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.