چشم انداز به دنبال سقوط USDCAD به داده های تورم بستگی دارد

دلار کانادا – نقاط صحبت USDCAD در تداوم ضعف دلار به حمایت کلیدی سقوط کرد دولت BoC Macklem راه را برای افزایش نرخ های کوچکتر باز می کند داده های تورم کانادا در هفته آینده روی عرشه توصیه شده توسط برندان فاگان پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید چشم انداز

کد خبر : 280128
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۱۳
چشم انداز به دنبال سقوط USDCAD به داده های تورم بستگی دارد


دلار کانادا – نقاط صحبت

  • USDCAD در تداوم ضعف دلار به حمایت کلیدی سقوط کرد
  • دولت BoC Macklem راه را برای افزایش نرخ های کوچکتر باز می کند
  • داده های تورم کانادا در هفته آینده روی عرشه

توصیه شده توسط برندان فاگان

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز دلار کانادا: خنثی

عملکرد دلار کانادا در هفته گذشته با وجود ضعف قابل توجه دلار آمریکا کاملاً متفاوت بود. در حالی که USDCAD پایین تر بود، سایر جفت های Loonie با مشکل مواجه شدند. عملکرد متفاوت دلار کانادا در هفته گذشته زمانی رخ داد که قیمت نفت به دلیل بازگشایی اخبار خارج از چین افزایش یافت. علیرغم ارتباط قوی بین نفت و لونی، برخی از تقاطع های CAD قربانی روندهای جهانی گسترده تر شدند.

با نگاهی به هفته آینده، تقویم اقتصادی برای کانادا نسبتاً آرام است. چهارشنبه شاهد انتشار داده های تورم اکتبر خواهیم بود که احتمالاً بر Loonie سنگینی می کند. بانک مرکزی کانادا تصمیم گرفت تا سرعت افزایش نرخ های خود را پس از یک چرخه نرخ های اولیه کاهش دهد، زیرا داده های اقتصادی در کانادا همچنان رو به کاهش است. چاپ تورم هفته آینده می تواند نوسانات قابل توجهی را در جفت های CAD ایجاد کند در صورتی که انتظارات بانک مرکزی آمریکا دوباره قیمت گذاری شود.

تقویم اقتصادی کانادا

با حسن نیت از تقویم اقتصادی DailyFX

در اظهاراتی که هفته گذشته در تورنتو انجام شد، تیف مکلم، رئیس بانک مرکزی آمریکا، اشاره کرد که بانک مرکزی آماده افزایش کمتر نرخ بهره است. مکلم در حالی که می‌گفت نرخ‌ها هنوز «باید بیشتر از این پیش رفت»، فاش کرد که «می‌تواند یک مرحله بزرگ‌تر از معمول دیگری وجود داشته باشد یا خواهیم دید که به مراحل عادی‌تر ۲۵ نقطه‌پایه بازمی‌گردد.» اظهارات مکلم در زمان بسیار مهمی مطرح می شود، زیرا داده های اقتصادی گسترده تر نشانه هایی از کندی را نشان می دهد، اما آمار تورم همچنان داغ است. این معضلی است که بانک های مرکزی در سطح جهان با آن مواجه هستند. چقدر برای حاکمیت در تورم فشار می آورید؟

فرماندار مکلم در اظهارات دیگری که هفته گذشته انجام شد، ماهیت بازار کار فشرده کانادا را لمس کرد. ماکلم اظهار داشت که بازارهای کار باید برای کاهش تورم نرم شوند، زیرا اقتصاد در دوره “تقاضای مازاد” باقی می ماند.

بانک کانادا با فشارهای دستمزد قابل توجهی مبارزه می کند، زیرا مشاغل خالی همچنان بالا هستند و رشد دستمزد همچنان گسترده است. اقتصاد کانادا در ماه اکتبر بیش از 100 هزار شغل ایجاد کرد، در حالی که نرخ بیکاری در 5.2 درصد باقی ماند. مکلم ادامه داد که افزایش عرضه نیروی کار «جایگزینی برای استفاده از سیاست پولی برای تعدیل تقاضا و متعادل کردن تقاضا و عرضه نیست».

پس از چاپ CPI در هفته گذشته ایالات متحده، یک تجدید قیمت قوی از انتظارات افزایش نرخ بهره فدرال رزرو شاهد یک حرکت عظیم در مجموعه USD بود. در نتیجه، USDCAD توانست قبل از یافتن حمایت در روز جمعه، به زیر 1.3500 برسد. از آنجایی که معامله گران بیشتری به دنبال کاهش دلار آمریکا هستند، USDCAD ممکن است سود قابل توجهی داشته باشد. خرس های USDCAD نتوانستند زیر میانگین متحرک 100 روزه در 1.3225 برچسب بزنند یا بسته شوند. قیمت در نهایت در سطح 1.3250 سپتامبر حمایت شد، و این منطقه متقابل ممکن است در تلاش آنها برای قیمت‌های پایین‌تر چالشی ایجاد کند. داستان در اینجا همچنان توسط فدرال رزرو هدایت می شود، اما گزارش تورم هفته آینده در کانادا ممکن است در مورد شکسته شدن این سطوح کلیدی زیر نظر داشته باشد.

به طور کلی، خرس‌ها کاملاً کنترل را در دست دارند و ممکن است معامله 1.3100 زمان زیادی باشد. در حالی که افزایش روند مخالف دردناک خواهد بود، با توجه به اینکه USDCAD در چنین مدت زمان کوتاهی چقدر کاهش یافته است، نمی توان آن را رد کرد. بازگشت مجدد به سطح حمایت قبلی در 1.3400 می تواند به راحتی قبل از شروع گام بعدی پایین تر به منطقه 1.3000 تحقق یابد.

نمودار روزانه USDCAD

image2.png

نمودار ایجاد شده با TradingView

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های سه ماهه معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد فارکس شده‌اند.

— نوشته برندان فاگان

برای تماس با برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.