آیدا میلانی گفت: با توجه به کاهش تقاضای انواع لوازم تزئینی ساختمان مانند پارکت، کاغذ دیواری و موکت این اجناس افزایش قیمت نداشته و کاهشی هم در بازار مشاهده شده است. این کاهش تقاضا به دلیل کم شدن قدرت خرید مردم، رکود بازار و تورم تقریبا هیچ تولید کننده و وارد کننده ای افزایش قیمت را بر روی محصولات خود اعمال نکرده است.
وی افزود: لذا با توجه به فروش پایین فعالان این صنف بازار لوازم و تزئینات داخلی ساختمان نیازی به کنترل بازار نداشته همچنین بخاطر کاهش مشتریان فضای رقابتی میان همکاران بیشتر شده و بمنظور جذب مشتری قیمت ها را پایین آورده اند.
وی ادامه داد: نباید فراموش شود که دوران رونق شغل تزئینات ساختمان ایام عید یعنی از اواسط دی ماه تا اواسط اسفند است که مردم تزیینات ساختمان خود را عوض می کنند.
رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان تهران نوع فعالیت صنف متبوع خود را اینگونه شرح داد: اعضای این صنف را فروشندگان و تولید کنندگان تزئینات داخلی ساختمان مانند کاغذ دیواری، موکت، پارکت، لمینت، کفپوش، پرده های عمودی، افقی و پارچه ای تشکیل می دهند که تمامی خدمات باید با نصب تحویل به مشتری شود از اینرو بازار این صنف بیشتر از ۱۵ اسفند ادامه نمی یابد.
بیشتر بخوانید:
۳۵۲۲۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰