چرا نباید دو آینه را روبروی هم قرار دهیم ( در خانه) + حقایقی شگفت انگیز که نشنیده اید!

چرا نباید دو آینه را روبروی هم قرار دهیم: آینه ها اشیای به ظاهر ساده ای هستند که در هر خانه و معمولا در هر اتاقی یافت می شوند. از آینه های بلند و قدی در سالن گرفته تا آینه های کوچک و جمع و جور در کیف، به هر حال آینه ها به طرق

کد خبر : 509674
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
چرا نباید دو آینه را روبروی هم قرار دهیم ( در خانه) + حقایقی شگفت انگیز که نشنیده اید!


چرا نباید دو آینه را روبروی هم قرار دهیم: آینه ها اشیای به ظاهر ساده ای هستند که در هر خانه و معمولا در هر اتاقی یافت می شوند. از آینه های بلند و قدی در سالن گرفته تا آینه های کوچک و جمع و جور در کیف، به هر حال آینه ها به طرق مختلف مفید هستند. اما، اگر به شما بگوییم که آنها چیزی بیش از اشیایی هستند که نور را منعکس می کنند، چه؟ احتمالا این مطلب برای تان جالب خواهد بود پس با خبرنامه همراه باشید تا برای تان بگوییم که چرا نباید دو آینه را روبروی هم قرار بدهید.

آینه در فرهنگ‌های مختلف

در فرهنگ‌های مختلف، آینه‌ها کاربردهای متفاوتی داشته‌اند و برخی از آنها جادویی، عرفانی و ابزاری مهم در آیین‌های معنوی هستند. بسیاری از فرهنگ‌ها بر این باورند که آینه‌ها به‌عنوان دریچه‌ها یا دروازه‌هایی به ابعاد یا جهان‌های دیگر عمل می‌کنند. برخی معتقدند که آینه ها می توانند ارواح را جذب کنند، در حالی که خیلی هم هم بر این باورند که آینه ها می توانند نه تنها خود فیزیکی بلکه روح شما را نیز منعکس کنند. در فولکلور یا فرهنگ عامه مردم، اغلب تصور می‌شود که آینه‌ها روح را به دام می‌اندازند، و گفته می‌شود که خیره شدن طولانی مدت به آینه می‌تواند منجر به گرفتار شدن روح در داخل آن شود.

مفهوم پورتال

و بدون شک یکی از جذاب ترین جنبه ها و باورها در مورد آینه این است که می تواند به عنوان دریچه ای برای ابعاد دیگر عمل کند. بسیاری از اسطوره ها و افسانه ها می گویند که آینه ها دروازه هایی هستند که می توانند به ارواح، انرژی ها یا حتی موجوداتی از جهان های دیگر اجازه ورود به جهان ما را بدهند.

ایده آینه ها به عنوان پورتال از این مفهوم ناشی می شود که آینه ها چیزی بیش از نور را منعکس می کنند. در بسیاری از سنت های معنوی، اعتقاد بر این است که آینه ها می توانند انرژی، آگاهی یا حتی جهان های موازی را منعکس کنند. برخی ادعا می‌کنند که وقتی به آینه نگاه می‌کنید، نه تنها بازتابی از خود را می‌بینید، بلکه نگاهی اجمالی به واقعیت دیگری نیز دارید.

انرژی که آینه ها حمل می کنند

علاوه بر این باور که آینه ها دریچه هایی برای ورود به دنیای دیگر هستند، این درک نیز وجود دارد که آینه ها انرژی نگه می دارند و می توانند انرژی اطراف شما را تقویت کنند. برای مثال در «فنگ شویی»، آینه ها به عنوان اجسامی دیده می شوند که انرژی را منعکس می کنند و افزایش می دهند و قرار دادن آینه در نقطه اشتباه می تواند جریان «چی» (انرژی جاری) در یک فضا را مختل کند. حتما شنیده اید که می گویند آینه ای که مستقیماً روبروی درب ورودی قرار می گیرد انرژی خوبی را به بیرون از خانه منعکس می کند و از ماندن آن در داخل خانه جلوگیری می کند.

چرا نباید دو آینه را روبروی هم قرار دهیم؟

چرا نباید دو آینه را روبروی هم قرار دهیم؟

هنگامی که دو آینه روبروی یکدیگر قرار می گیرند، یک حلقه بی پایان از انعکاس ایجاد می کنند که به عنوان اثر “آینه بی نهایت” شناخته می شود. و در حالی که برای برخی از مردم این یک توهم نوری جالب و سرگرم کننده است، برای بسیاری از افراد معنوی این یک نسخه از فاجعه است. چرا؟ زیرا انعکاس پیوسته اختلالاتی در جریان انرژی ایجاد می کند و حلقه منفی را در وسط به دام می اندازد.

دو آینه که رو به روی یکدیگر قرار می گیرند، یک حلقه بی نهایت از انعکاس ایجاد می کند و رفت و آمد مداوم تصاویر جریان طبیعی انرژی را مختل می کند. و سپس همین اختلال می تواند گذرگاهی را برای نیروهای منفی یا ارواح سردرگم باز کند تا بین دنیاها حرکت کنند.

دلایل دیگر برای جلوگیری از روبروی هم قرار دادن آینه ها

چرا نباید دو آینه را روبروی هم قرار دهیم؟ جدا از این باور که می تواند انرژی های منفی و ارواح سردرگم را به دام بیندازد، همچنین اعتقاد بر این است که دو آینه روبروی هم می توانند در جریان انرژی اختلال ایجاد کنند که در نتیجه انرژی منفی بین دو درگاه جمع می شود. همانطور که آینه ها به طور مداوم یکدیگر را منعکس می کنند، توپ انرژی به همان صورت به عقب و جلو می رود و منجر به هاله ای منفی در داخل اتاق و خانه می شود. به علاوه، وقتی دو آینه روبروی هم قرار می گیرند، می توانند حس بدی ایجاد کنند. بازتاب ها می تواند باعث احساس سرگیجه، بی نظمی یا حتی اضطراب شود.

چرا پوشاندن آینه مهم است

اغلب، اگر در خانه نیستید، و اتاقی به شما اختصاص داده شده است که دو آینه روبروی هم قرار گیرند، نمی توانید به سادگی یکی را بردارید و کنار بگذارید. اما، می توانید یکی از آینه ها را بپوشانید تا مطمئن شوید که حلقه بی نهایت انعکاس شما را آزار نمی دهد. وقتی در محیط جدیدی هستید، انرژی اطراف شما نیز جدید است و عادت کردن به محیط جدید زمان می برد. بنابراین، بهتر است در صورت وجود، با کمترین میزان منفی مقابله کنید و اگر فکر می کنید باعث ناراحتی شما می شود، درگاه های آینه ای را ببندید.

در واقع، در بسیاری از فرهنگ‌ها، وقتی کسی می‌میرد، آینه‌های خانه را با پارچه یا لحاف ضخیم می‌پوشانند تا روح فرد متوفی در همان حلقه گرفتار نشود. در کل، عمل ساده پوشاندن آینه ها به عنوان راهی برای محافظت از خود در برابر منفی و انرژی تاریک در نظر گرفته می شود.

تمیز کردن آینه ها

دیدیم که چرا نباید دو آینه را روبروی هم قرار دهیم. همانطور که قبلا ذکر شد، آینه ها مقداری انرژی دارند و برخی فرهنگ ها نیز معتقدند که آنها دریچه هایی به جهان های دیگر هستند. و بنابراین، همانطور که آینه ها انرژی ها را حمل و تقویت می کنند، بهتر است به طور منظم تمیز شوند تا از ورود انرژی شیطانی به فضای شما جلوگیری شود. بنابراین، توصیه می شود که هنگام خرید آینه جدید، بهتر است آن را با یک پارچه تمیز به خوبی پاک کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.