چرا موفقیت Hitman 3 می‌تواند خبر خوبی برای ادامه Splinter Cell باشد؟

سه گانه‌ای که از سال ۲۰۱۶ شروع شد امروز در قله موفقیت قرار دارد. همه جا صحبت از این است که چطور Hitman 3 توانسته نظر مثبت منتقدین و کاربران را به خود جلب کند. نکته‌ای که در این بین حائز اهمیت است موفقیت Hitman 3 به عنوان یک بازی آفلاین مخفی‌کاری است. توجهی به

کد خبر : 13544
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۵۹
چرا موفقیت Hitman 3 می‌تواند خبر خوبی برای ادامه Splinter Cell باشد؟


سه گانه‌ای که از سال ۲۰۱۶ شروع شد امروز در قله موفقیت قرار دارد. همه جا صحبت از این است که چطور Hitman 3 توانسته نظر مثبت منتقدین و کاربران را به خود جلب کند. نکته‌ای که در این بین حائز اهمیت است موفقیت Hitman 3 به عنوان یک بازی آفلاین مخفی‌کاری است. توجهی به بخش آنلاین بازی جلب نشده و این مسئله نشان می‌دهد که کاربران همچنان به این دسته از بازی‌ها روی خوش نشان می‌دهند. پس اگر Hitman 3 توانسته موفق عمل کند، چرا Splinter Cell نتواند؟

Hitman 3 توانست تنها در عرض یک هفته به سوددهی برسد. در نظر داشته باشید که Hitman 3 اولین قسمت از این سری بازی است که استودیو IO Interactive به صورت تمام کمال کار ساخت و انتشارش را برعهده داشته. این یک موفقیت بزرگ برای این استودیو محسوب می‌شود و نشان می‌دهد تا چه اندازه برای آن زحمت کشیده شده. آخرین اخبار نشان می‌دهد Hitman 3 با کنار زدن آخرین قسمت از سری بازی‌های کال آو دیوتی به عنوان پرفروش‌ترین بازی فروشگاه‌ پلی‌استیشن شناخته می‌شود!

درواقع IO Interactive طی این مدت تمام تلاشش را کرده تا با استفاده از نظرات کاربران سری بازی‌های Hitman را به جایگاه حال حاضرش برساند. اگر سه گانه اخیر را تجربه کرده باشید قطعا متوجه تغییرات آن شده‌اید. Hitman 3 تمام تلاشش را می‌کند تا دست کاربر را برای استفاده از استراتژی‌های مختلف باز بگذارد. به همین خاطر برخی مواقع ممکن است با زنجیره‌ای از اتفاقات بامزه مواجه شوید که حتی فکرش را هم نمی‌کردید در بازی رخ بدهند.

چند سالی طول کشیده تا سری Hitman 3 به این موفقیت برسد. بدیهی است نبود Splinter Cell به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های سبک مخفی‌کاری قطعا در این پروسه تاثیرگذار بوده. آخرین نسخه از Splinter Cell یعنی Splinter Cell: Blacklist سال ۲۰۱۳ منتشر شد. حتی با وجود تغییر صداگذار شخصیت سم فیشر، باز هم کاربران و طرفداران دو آتشه‌ای که پیش‌تر Splinter Cell: Conviction و Splinter Cell: Chaos Theory و… را می‌پرستیدند آن را دوست داشتند.

اما Splinter Cell: Blacklist به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را از نظر مقدار فروش برآورده کند. درنتیجه یوبی‌سافت که همیشه نشان داده پول برایش اهمیت بیشتری دارد تا نظر مخاطبان، سری Splinter Cell را به گوشه‌ای پرتاب کرد. بهرحال زمانی که می‌توان سالیانه یک Assassins Creed راهی بازار کرد چه نیازی به ساخت عناوین دیگر وجود دارد؟

Splinter Cell

اما می‌توان اینطور برداشت کرد که موفقیت Hitman 3 ثابت می‌کند طرفداران سبک مخفی‌کاری بیش از پیش تشنه این عناوین هستند. البته می‌توان این دیدگاه را نسبت به سری بازی‌های Splinter Cell داشته باشیم که می‌توانند طرفداران مخفی‌کاری و اکشن را با هم راضی کنند. بهرحال این اجازه را دارید تا قاتلی خاموش باشید، یا رمبویی که از به‌روزترین تکنولوژی‌ها برای قلع و قمع کردن دشمنانش استفاده می‌کند. درنتیجه هیچ دلیلی وجود ندارد که Splinter Cell همواره در خفا نگه‌داری شود.

بهتر است یوبیسافت حضور افتخاری سم فیشر در دیگر بازی‌هایش مانند Rainbow Six Siege یا Ghost Recon: Wildlands را تمام کند. ما به یادآوری‌های کوچکی برای اینکه سم فیشر را فراموش نکنیم نیاز ندارید. ما به سم فیشر در قالب یک بازی کامل، در قالب یک Splinter Cell مانند Conviction و Blacklist نیاز داریم!

بیشتر بخوانید:



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.