چرا سهام BBIG دوباره در حال حرکت است؟

سهام BBIG با افزایش دوباره به افق سرمایه گذاران خرد بازگشته است. Vinco Ventures در گذشته نوسانات زیادی را به عنوان یک نام میم مشاهده کرده است. سهام BBIG هنوز بسیار پایین تر از میم قبلی در سال 2021 است. سهام Vinco Ventures (BBIG) دوباره در بسیاری از رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های اخبار مالی به

کد خبر : 155186
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
چرا سهام BBIG دوباره در حال حرکت است؟


  • سهام BBIG با افزایش دوباره به افق سرمایه گذاران خرد بازگشته است.
  • Vinco Ventures در گذشته نوسانات زیادی را به عنوان یک نام میم مشاهده کرده است.
  • سهام BBIG هنوز بسیار پایین تر از میم قبلی در سال 2021 است.

سهام Vinco Ventures (BBIG) دوباره در بسیاری از رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های اخبار مالی به روند روبه‌رو شد و آخرین بار به راحتی از کانون توجه دور شد. برای یادآوری، Vinco Ventures یک شرکت فناوری است که به دنبال خرید یا سرمایه‌گذاری روی جدیدترین محصولات مصرف‌کننده فناوری است. این امر باعث شده است تا در دارایی‌های مرتبط با رمزنگاری، سرمایه‌گذاری‌های غیرقابل تعویض توکن (NFTs) و همچنین سایر حوزه‌ها در بلاک چین سرمایه‌گذاری کند.

می توان استدلال کرد که بسیار متنوع و با احتمالات متعدد است. یا اگر ترجیح می‌دهید، استدلال نزولی ممکن است بگوید که در حال بررسی است که می‌خواهد چیز بزرگ بعدی را بگیرد و به هیپ بپیوندد. رمزارزها و NTF ها مطمئناً تبلیغات و بحث های زیادی در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند، و سایر سهام به دنبال پول نقد هستند. GameStop (GME) و AMC سرمایه گذاری های NFT را راه اندازی کرده اند، و هر دو پادشاهان سهام میم هستند.

اخبار سهام Vinco Ventures

سهام BBIG در سپتامبر سال گذشته به بیش از 12 دلار رسید. از آن زمان به بعد ترافیک یک طرفه بوده است و BBIG اکنون زیر 3 دلار معامله می شود. این با وجود 23 درصد پاپ دیروز است! اکنون سودی از این مقدار باعث می شود تا معامله گران خرده فروشی صحبت کنند، و قطعاً امروز صبح همینطور است. آیا می توان این حرکت را تداوم و بر آن بنا کرد؟ این مهم‌ترین سوال در مورد سهام خرده‌فروشی و میم است زیرا معیارهای ارزش‌گذاری واقعاً اعمال نمی‌شوند.

دلیل شتاب دیروز مشخص نیست، اما به نظر می رسد با جمع آوری پچ پچ های رسانه های اجتماعی، تمرکز بر روی اسپین آف Vinco از تجارت Cryptide خود باشد. Cryptide یکی دیگر از ابزارهای خرید است که در حوزه تجارت بلاک چین تخصص دارد. رسانه های اجتماعی دیروز با اخبار استخدام کارکنان Cryptide و توسعه یک وب سایت روشن شد. وقتی چنین تحولاتی منجر به افزایش 23 درصدی قیمت سهام می شود، شما را در مورد فضای فعلی بازار متعجب می کند. اوه خوب، حدس و گمان زنده و خوب است.

BBIG یک برنامه بالقوه جدی در حال حاضر در حال استفاده به نام Lomotif دارد. Lomotif یک سایت به اشتراک گذاری ویدیو است که طبق گزارش ها ماهانه 31 میلیون کاربر فعال دارد. Fortune Lomotif را به‌عنوان یکی از پنج اپلیکیشن جدید نسل Z معرفی کرد.

پیش بینی سهام Vinco Ventures

از آنجایی که فکر می‌کنم ثابت کرده‌ایم که این نام بسیار گمانه‌زنی دیگری است، لطفاً فقط پولی را که می‌توانید از دست بدهید، به خطر بیاندازید. قبلاً شاهد فروپاشی قیمت سهام بوده ایم.

حمایت از پایین ترین سطح قبلی در 2.11 دلار بوده است، بنابراین در حال حاضر این جهش قوی حفظ شده است. اگر سطح پایین 1.92 دلار شکسته شود، انتظار داریم که BBIG به زیر 1.50 دلار حرکت کند. مقاومت در 3.61 دلار اولین سطحی است که روند صعودی نوپای ایجاد شده را تأیید می کند و می بیند که آیا این یک جهش گربه مرده است یا یک روند جدید در جای خود است. این حرکت هنوز قوی نیست با شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر 50، اما میانگین متحرک واگرایی همگرایی (MACD) در حال عبور است. روند کوتاه مدت صعودی است، اما 2.50 دلار محور است. از نظر ما از زیر خارج شوید.

نمودار BBIG، روزانه


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.