چرا برندها باید مدل «هیبرید DAO» را اتخاذ کنند؟
وارد کردن DAO به جریان اصلی پیچیده است، به خصوص در یک محیط کریپتو نوپا که در آن مردم اغلب متعهدتر به درآمدزایی هستند تا ساخت شرکت های پایدار. در نتیجه، بسیاری از برندها و شرکت ها در موقعیتی نیستند که ساختار شرکتی خود را به طور کامل غیرمتمرکز کنند، عناوین را حذف کنند و
کد خبر : 224741
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
وارد کردن DAO به جریان اصلی پیچیده است، به خصوص در یک محیط کریپتو نوپا که در آن مردم اغلب متعهدتر به درآمدزایی هستند تا ساخت شرکت های پایدار. در نتیجه، بسیاری از برندها و شرکت ها در موقعیتی نیستند که ساختار شرکتی خود را به طور کامل غیرمتمرکز کنند، عناوین را حذف کنند و همه تصمیمات را در دستان جامعه غیرمتمرکز اعضای مستعار قرار دهند.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰