چرا با BitDooZER بیت کوین معامله کنید – سیستم های معاملاتی – 17 اکتبر 2022

[ad_1] بنابراین، شما تصمیم گرفته اید که حدس و گمان را با BTCUSD آغاز کنید و می خواهید نگاهی به BitDooZER بیندازید. خوب بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم. بین بیت کوین فی نفسه و جفت ارز BTCUSD تفاوت وجود دارد. بدیهی است که دومی تلاقی بین بیت کوین و دلار ایالات متحده است. معاملات این

کد خبر : 268924
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۰۴
چرا با BitDooZER بیت کوین معامله کنید – سیستم های معاملاتی – 17 اکتبر 2022

[ad_1]

بنابراین، شما تصمیم گرفته اید که حدس و گمان را با BTCUSD آغاز کنید و می خواهید نگاهی به BitDooZER بیندازید. خوب بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم. بین بیت کوین فی نفسه و جفت ارز BTCUSD تفاوت وجود دارد. بدیهی است که دومی تلاقی بین بیت کوین و دلار ایالات متحده است. معاملات این جفت دارای چند مزایا و معایب است و شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما وزن بیشتری دارد:

مزایای تجارت BTCUSD

  • می توانید کل آخر هفته را معامله کنید.
  • کارگزاران نباید هیچ کمیسیونی بر روی آن اعمال کنند.
  • جفت “مستقل” بیشتر، نه وابسته به هیچ دولتی.
  • کمتر مستعد تأثیر اخبار (فقط USD).
  • معمولاً در آخر هفته، یعنی زمانی که می خواهیم معامله کنیم، خبری نیست.

نکات منفی تجارت BTCUSD

اساساً همه چیز به نوسانات زیاد جفت باز می گردد. رفتار آن بسیار متفاوت از هر جفت ارز استاندارد دیگری است، گاهی اوقات کمی عجیب. جفت هایی مانند GBPUSD یا USDJPY ناپایدار هستند اما می توانید ببینید که به نوعی همان محدوده را حفظ می کنند. جفت BTCUSD گاهی اوقات آرام به نظر می رسد و سپس ناگهان افزایش می یابد. اگر قصد دارید جفت را به طور منظم معامله کنید، این امر کمی خطرناک است.

با داشتن این نکته در ذهن…

… ما تجارت جفت BTCUSD را در روزهای هفته توصیه نمی کنیم زیرا پیش بینی آن دشوار است و حداقل در تئوری به اندازه هر جفت فارکس دیگری “آرام” نیست. بنابراین ما شروع به بررسی دقیق رفتار ارز در تعطیلات آخر هفته کردیم و به سرعت مشخص شد که این جفت ارز در تعطیلات آخر هفته به شیوه ای آرام تر از روزهای هفته رفتار می کند. این نباید تعجب آور باشد زیرا بازار فارکس بسته است، اما در همان زمان در را برای شروع کاوش در معاملات این جفت فقط در آخر هفته و نه در روزهای هفته باز کرد.

نمودار روزانه زیر، آخر هفته ها را در مقایسه با روزهای هفته به رنگ نارنجی نشان می دهد (لایت نشده است). همانطور که مشاهده می کنید، دو شمع روزانه هر آخر هفته در بیشتر موارد در مقایسه با شمع های دوشنبه تا جمعه، محدوده بسیار باریکی دارند.

نمودار روزانه BTCUSD، شمع های آخر هفته با رنگ نارنجی برجسته شده است

بنابراین، در نتیجه، BitDooZER را به عنوان یک فورک یا برادر کوچک برای DooZER ایجاد کردیم تا فقط BTCUSD را معامله کند، اما در آخر هفته. در نتیجه، استفاده از BitDooZER را در روزهای هفته به دلیل نوسانات بالای نماد، همانطور که قبلا ذکر شد، توصیه نمی کنیم. همچنین، رفتار جفت با EURUSD، NZDCHF یا EURCHF بسیار متفاوت است و منطق و مقادیر داخلی در BitDooZER فقط برای BTCUSD تنظیم می شود. بنابراین اگر از BitDooZER برای جفت های دیگر مانند EURUSD استفاده می کنید، به خاطر داشته باشید که مقادیر داخلی مانند Take Profit، تحمل به گسترش، نقاط ورود و خروج بسیار دور از حد مطلوب خواهند بود. برای EURUSD باید به جای آن از “برادر بزرگ” DooZER استفاده کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.