چرا بانک مرکزی ژاپن همچنان در میان بازیگران هاوکس است؟

[ad_1] به نظر می رسد بانک ژاپن آخرین کبوتر در میان گروهی از شاهین ها باشد که از فدرال رزرو، بانک انگلستان، بانک مرکزی استرالیا و اخیراً بانک مرکزی اروپا و بانک ملی سوئیس تشکیل شده است. سوال این است که چرا؟ بانک مرکزی آمریکا سال‌هاست که عادت به مدیریت کاهش تورم با سیاست‌های پولی

کد خبر : 219528
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
چرا بانک مرکزی ژاپن همچنان در میان بازیگران هاوکس است؟

[ad_1]

به نظر می رسد بانک ژاپن آخرین کبوتر در میان گروهی از شاهین ها باشد که از فدرال رزرو، بانک انگلستان، بانک مرکزی استرالیا و اخیراً بانک مرکزی اروپا و بانک ملی سوئیس تشکیل شده است.

سوال این است که چرا؟ بانک مرکزی آمریکا سال‌هاست که عادت به مدیریت کاهش تورم با سیاست‌های پولی تطبیقی ​​دارد که تمرکز آن به واقعیت جدید زمان می‌برد. پرخاشگری در حد افراط است. خرید اوراق قرضه دولتی اخیر بانک مرکزی به ارزش 10.9 تریلیون ین، بزرگترین خرید تاریخ است که به شدت با تصمیم فدرال رزرو برای پایان دادن به تسهیل کمی تفاوت دارد. BoJ ممکن است در نهایت به تورم کمک کند و هزینه ها را به اقتصاد ژاپن منتقل کند که اکنون باید برای توجیه افزایش نقدینگی عملکرد بهتری داشته باشد.

آیا BoJ در مقایسه با همتای آمریکایی خود ریسک ها را بهتر مدیریت می کند؟ نرخ تورم در ژاپن به طور قابل توجهی کمتر از ایالات متحده است. تورم اصلی در ماه آوریل 2.1 درصد بود که در مقایسه با آمریکای شمالی، جایی که قیمت نفت خام هزینه ها را در زنجیره تامین افزایش داده است، نسبتاً پایین است. آخرین داده‌های تورم ژاپن در ماه می در 24 ژوئن منتشر می‌شود، زمانی که BoJ ممکن است به سناریوی متفاوت و پرمخاطره‌تری نگاه کند.

BoJ باید روندهای اقتصادی متناقض را حل کند: تورم بالاتر نرخ بهره بالاتر را می طلبد، در عین حال رشد کمتر پس از کووید به سیاست پولی تطبیقی ​​نیاز دارد. صورتجلسه بانک مرکزی با بینش بیشتر در مورد تفکر فعلی، اواخر امروز منتشر می شود.

خرده فروشی کانادا

عناوین اخبار تجارت از کانادا امروز با انتشار خرده فروشی در ماه آوریل منتشر شد. انتظار می رود فروش خرده فروشی از صفر به 0.8 درصد افزایش یافته باشد و هر گونه شگفتی می تواند جفت ارز CAD را جابجا کند. تورم در کانادا بالاست، به این معنی که مصرف کنندگان ممکن است هزینه های خود را برای اقلام خرده فروشی محدود کنند. خرده فروشی ضعیف تر ممکن است عملکرد کلی تولید ناخالص داخلی را کاهش دهد، بنابراین این گزارش یک گزارش مهم برای تماشا است.

نرخ تورم انگلستان

بریتانیا آخرین داده‌های مهم CPI را در 22 ژوئن منتشر می‌کند. انتظار می‌رود نرخ تورم سالانه در ماه می به 9.1 درصد در مقایسه با سطح قبلی 9 درصد در آوریل افزایش یابد. اگر نتیجه واقعی بالاتر از حد انتظار باشد، جفت ارز GBP ممکن است شاهد نوسان باشد.

اشاره کوتاه

صورتجلسه بانک مرکزی چیست؟

بانک‌های مرکزی علاوه بر تصمیمات اصلی خود در مورد نرخ بهره و بیانیه‌های سیاست پولی، نسخه‌ای از صورتجلسه خود را منتشر می‌کنند که نتایج بحث‌های مربوط به اقتصاد را نشان می‌دهد. تفکر اقتصادی فعلی عامل مهمی است که بر تصمیمات سیاست پولی آتی تأثیر می گذارد. اغلب، رسانه‌های جهان کلمه‌ای را انتخاب می‌کنند که نماد تفکر فعلی است، مانند «بیمار» (استرالیا) یا «کاهش» (ایالات متحده).

علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد تحلیل بنیادی هستید؟ به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده که توسط کارشناسان تجارت ما برگزار می شود، هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.