چرا استقلال در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کند؟

[ad_1] رضا پورعالی:شاهد بزرگ این ادعا هم وضعیت مالی فعلی دو باشگاه است که هر سال بر میزان بدهی‌هایشان اضافه می‌شود و از آن بدتر، در طول چند فصل اخیر خیلی کم پیش آمده که پنجره نقل و انتقالاتی‌شان باز باشد! موضوعی که برای آبروی دو باشگاه بزرگ ایران گران تمام شده و اکنون در

کد خبر : 26541
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
چرا استقلال در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کند؟

[ad_1]

رضا پورعالی:شاهد بزرگ این ادعا هم وضعیت مالی فعلی دو باشگاه است که هر سال بر میزان بدهی‌هایشان اضافه می‌شود و از آن بدتر، در طول چند فصل اخیر خیلی کم پیش آمده که پنجره نقل و انتقالاتی‌شان باز باشد! موضوعی که برای آبروی دو باشگاه بزرگ ایران گران تمام شده و اکنون در فیفا و AFC بدهکار بودن این دو باشگاه به اتفاقی تکراری و البته خسته‌کننده تبدیل شده است.
یکی از مواردی که مدیران دولتی سرخابی‌ها در این چند سال نتوانسته‌اند سر و سامانی به آن بدهند، ساخت یک ورزشگاه اختصاصی و یا احداث یک کمپ تمرینی مجهز بوده است که باعث شده در اکثر روزهای سال خصوصا در زمستان، این دو تیم به دنبال یک زمین خوب برای تمرین باشند. در حال حاضر استقلال زمین‌های کمپ حجازی، مرغوبکار و امام رضا را در اختیار دارد و پرسپولیس هم مجموعه‌های کاظمی، درفشی‌فر و شهدای گمنام را دارد. طی یک سال گذشته و در راستای کمک به افزایش سرمایه‌های دو باشگاه برای ورود به بازار بورس، سند مجموعه‌های حجازی و مرغوبکار به نام استقلال و مجموعه‌های درفشی‌فر و شهدای گمنام به نام پرسپولیس خورد. با این حال زمین چمن هیچکدام از این مجموعه‌ها  آن کیفیت صددرصد و تمام‌عیار لازم برای انجام همه تمرین‌های هر تیم در طول یک فصل را ندارد و می‌بینیم که دو تیم در زمستان دائم در حال عوض کردن زمین تمرین خود هستند. البته در این زمینه پرسپولیس وضعیت نسبتا بهتری دارد، چرا که مدیران این باشگاه در طی چند سال گذشته بارها برای بهبود وضعیت چمن و همچنین امکانات دیگر دو ورزشگاه کاظمی و درفشی‌فر هزینه کردند و در نتیجه سرخ‌ها از این نظر دغدغه کمتری داشته‌اند. 
اما از آن سو، مدیران قبلی استقلال بیشتر از آنکه به فکر مجهز کردن زمین تمرین تیم‌شان بوده باشند درگیر رفت و آمد مربیان و بازیکنان مختلف بودند و آنقدر به محل تمرین تیم خود بی‌توجهی کردند که در همین فصل (مثل سال‌های قبل) شاهد بودیم بازیکنان و کادر فنی استقلال بارها از کیفیت پایین زمین تمرین گله کردند و حتی گفتند زمین نداریم! 
اکنون هم چند روزی است که آبی‌ها در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کنند. موضوعی که در فضای مجازی و بین هواداران دو تیم یک بحث مجازی جدید راه انداخته؛ زمانی که پرسپولیس پیش از سفر به قطر برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا سه جلسه در کمد تیم‌های ملی تمرین کرد عده‌ای از هواداران متعصب رقیب گفتند چرا پرسپولیس باید از امکانات تیم ملی و فدراسیون استفاده کند؟ حال، پرسپولیسی‌ها می‌گویند ما اگر هم استفاده کردیم نماینده ایران در آسیا بودیم، شما چرا چند روز است در زمین تیم ملی تمرین می‌کنید؟! 
البته که این جنگ‌های لفظی و حاشیه‌ای همیشه بین هواداران دو تیم وجود داشته و حتی به نوعی تبدیل به سرگرمی فوتبالدوستان ایرانی هم شده است، اما وقتی به عمق ماجرا نگاه می‌کنیم برای فوتبال ایران تاسف می‌خوریم که چرا دو باشگاه پرطرفدارش بعد از این همه سال هنوز نباید یک زمین تمرین خوب داشته باشند که هر فصل گله مربیان و بازیکنان و به تبع آن جنگ مجازی هواداران را ببینیم. تازه موضوع جالب‌تر می‌شود وقتی که یادمان می‌آید هر دو تیم برای میزبانی از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا رسما درخواست میزبانی داده‌اند! دقیقا با کدام زمین تمرین با کیفیت؟ آن هم وقتی که برای میزبانی باید ۴ زمین تمرین استاندارد داشت! حالا درخواست میزبانی فدراسیون برای میزبانی جام ملت‌ها که دیگر جای خود دارد.

251 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.