چراغ های کریسمس در سراسر کانادا، شب های زمستانی ما را روشن می کند

[ad_1] GATINEAU، 18 نوامبر 2021 محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا، امروز از برنامه‌های چراغ‌های کریسمس امسال در سراسر کانادا رونمایی کرد که به مردم این امکان را می‌دهد تا زمستان کانادا را جشن بگیرند. از 8 دسامبر تا 7 ژانویه، یک طرح چند رسانه ای جدید پارلمان هیل را روشن می کند و یک

کد خبر : 131612
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
چراغ های کریسمس در سراسر کانادا، شب های زمستانی ما را روشن می کند

[ad_1]

GATINEAU، 18 نوامبر 2021

محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا، امروز از برنامه‌های چراغ‌های کریسمس امسال در سراسر کانادا رونمایی کرد که به مردم این امکان را می‌دهد تا زمستان کانادا را جشن بگیرند. از 8 دسامبر تا 7 ژانویه، یک طرح چند رسانه ای جدید پارلمان هیل را روشن می کند و یک برنامه تلویزیونی ملی کانادایی ها را برای یک شب متحد می کند.

مردم منطقه پایتخت کانادا می توانند از 8 دسامبر تا 7 ژانویه هر روز عصر از نمایش چند رسانه ای جدید در پارلمان هیل به صورت رایگان لذت ببرند. این نمایش 15 دقیقه‌ای از ساعت 5:30 بعد از ظهر تا 11 شب به صورت لوپ پخش می‌شود و تصاویر دیجیتال و موسیقی را در پس‌زمینه چشمگیر معماری پارلمان هیل ترکیب می‌کند. جرقه‌های درخشانی را خواهید دید که در سراسر مناظر کانادا حرکت می‌کنند و به شب‌های زمستانی نور می‌افزایند.

در حالی که در منطقه پایتخت کانادا هستند، مردم می توانند از مسیر چراغ ها در امتداد بلوار کنفدراسیون، یک مسیر تشریفاتی در پایتخت لذت ببرند. مانند سایر نقاط کشور، چراغ ها مکان ها و بناهای تاریخی زیادی را برجسته می کنند.

برنامه تلویزیونی Illumination – جشن انقلاب زمستانی، کانادایی ها را به کشف، اشتراک گذاری و جشن گرفتن سنت ها و افسانه های کانادا دعوت می کند. به میزبانی گریگوری چارلز، Illumination اجراهای هنری متنوعی از سراسر کشور به نمایش خواهد گذاشت. این برنامه که توسط Rogers TV Ottawa و Canadian Heritage تهیه شده است، شما را به سفری از انتاریو به منیتوبا، یوکان، نوا اسکوشیا، آلبرتا و کبک می برد.

Illumination – جشن انقلاب زمستانی در کانال یوتیوب Canadian Heritage در تاریخ 21 دسامبر ساعت 20 (به وقت محلی) و از تلویزیون راجرز و تلویزیون OMNI پخش خواهد شد. این پخش تا 7 ژانویه از طریق شرکت های کابلی شرکت کننده و در کانال YouTube Heritage Canadian در دسترس خواهد بود.

برای اطمینان از ایمنی همه در طول همه‌گیری، اقدامات پیشگیرانه در برابر COVID-19 مطابق با دستورالعمل‌های بهداشت عمومی انجام خواهد شد. جزئیات بیشتر به زودی در وب سایت چراغ های کریسمس در سراسر کانادا اعلام خواهد شد.

اولین نفری باشید که آخرین اخبار در مورد چراغ های کریسمس در سراسر کانادا را دریافت می کنید و چراغ های زیبای خود را با استفاده از هشتگ #LightsAcrossCanada به اشتراک می گذارید.

فیس بوک: @capitalexperience | @vivezlacapitale
توییتر: @capital_exp | @VivezlaCapitale
YouTube: @CdnHeritage | @PatrimoineCdn
اینستاگرام: @canada_cap

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.