پیمانکاران دفاعی استرالیا را با آماده شدن برای مقابله با چین هدف قرار می دهند

پس از انتشار عمومی بررسی استراتژیک دفاعی استرالیا (DSR) در ماه آینده، که ساختار نیرو و تجهیزات مورد نیاز در دهه آینده را مشخص می‌کند، شرکت‌ها برای خرید میلیاردها دلاری مورد انتظار هستند. مالکوم دیویس، تحلیلگر ارشد استراتژی دفاعی و توانمندی در موسسه سیاست استراتژیک استرالیا، گفت: با توجه به تهدید فزاینده چین برای تایوان

کد خبر : 327649
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۳۶
پیمانکاران دفاعی استرالیا را با آماده شدن برای مقابله با چین هدف قرار می دهند


پس از انتشار عمومی بررسی استراتژیک دفاعی استرالیا (DSR) در ماه آینده، که ساختار نیرو و تجهیزات مورد نیاز در دهه آینده را مشخص می‌کند، شرکت‌ها برای خرید میلیاردها دلاری مورد انتظار هستند.

مالکوم دیویس، تحلیلگر ارشد استراتژی دفاعی و توانمندی در موسسه سیاست استراتژیک استرالیا، گفت: با توجه به تهدید فزاینده چین برای تایوان و احتمال زیاد پیوستن استرالیا به ایالات متحده در این زمینه، تامین امنیت تسلیحات تهاجمی دوربرد طی سه تا پنج سال باید اولویت باشد. مبارزه کردن.

او در حاشیه گفت: «زمانی که DSR بیرون بیاید، زبان دیپلماتیکی وجود خواهد داشت که لزوماً چین را با نام هدف قرار نمی‌دهد، اما من فکر می‌کنم همه این واقعیت را درک می‌کنند که چین، رشد سریع آن و توانایی‌های نظامی آن را هدایت می‌کند.» نمایشگاه بین المللی هوایی استرالیا در نزدیکی ملبورن.

استرالیا نیز مانند سایر کشورها، پس از مشاهده کاهش‌های ناشی از جنگ در اوکراین، به طور فزاینده‌ای بر تامین منابع تولید و عرضه محلی بیشتر تمرکز می‌کند.

پت کانروی وزیر صنعت دفاع روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که هدف دولت این است که “چرخه اکتساب را تسریع بخشد” و پس از علنی شدن بررسی، هرچه سریعتر حرکت کند. بودجه فدرال در ماه مه قرار است و انتظار می رود تخصیص دفاعی افزایش یابد.

در نمایشگاه هوایی، برخی از پیمانکاران دفاعی به طور خصوصی ابراز ناامیدی کردند که بازنگری فشرده که در اوت گذشته، سه ماه پس از روی کار آمدن دولت چپ میانه جدید دستور داده شد، زمان تدارکات و تحویل را کاهش داده است.

تصمیمات اصلی در تعادل حاصل از بررسی شامل سفارش اسکادران دیگری از جت های جنگنده F-35 شرکت لاکهید مارتین، تا چهار فروند هواپیمای بدون سرنشین نظارتی دریایی MQ-4C تریتون از شرکت Northrop Grumman و یک قرارداد ماهواره ای نظامی بزرگ است که توسط پنج گروه دنبال می شود. از جمله Airbus SE و Boeing Co.

استفان فورشاو، نماینده ارشد ایرباس در استرالیا، نیوزلند و اقیانوس آرام گفت: «همه در حال خواندن برگ‌های چای هستند، اما ما می‌دانیم که قابلیت‌های زیادی از آن DSR بیرون خواهد آمد.

طبق گزارش موسسه تحقیقات صلح بین المللی استکهلم، استرالیا در سال 2021 با 31.8 میلیارد دلار در رتبه دوازدهم جهان در هزینه های نظامی قرار گرفت. این یک خریدار عمده تجهیزات ایالات متحده به ویژه است که در کنار ایالات متحده در درگیری ها در سراسر جهان فعالیت می کند. در سال 2021 با ایالات متحده و بریتانیا برای خرید زیردریایی‌های هسته‌ای متحد شد.

این نمایش هوایی همچنین نشان داد که چگونه نیروی کوچکتر استرالیا بر خریدهای ایالات متحده تأثیر می گذارد. استرالیا از سال 2009 هواپیماهای هشدار دهنده و کنترل زودهنگام هوابرد بوئینگ E-7A را به عنوان اولین مشتری برای این نوع، اداره می کند. نیروی هوایی ایالات متحده روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد 26 فروند از آنها را برای جایگزینی E-3 های قدیمی خود خریداری کند.

بوئینگ همچنین به دنبال فروش هواپیمای بدون سرنشین شبه جنگنده MQ-28 Ghost Bat است که در استرالیا ساخته شده است به ارتش ایالات متحده، در حالی که بازوی محلی BAE Systems بریتانیا این هفته از طرح‌هایی برای یک پهپاد مسلح کوچکتر که امیدوار است آن را نیز صادر کند، رونمایی کرد.

لاکهید سال گذشته در کنار شرکت فناوری های Raytheon برای تسریع در ساخت و تحویل سلاح های هدایت شونده به استرالیا انتخاب شد.

کن کوتا، معاون دفتر قابلیت‌های استراتژیک دفاعی لاکهید استرالیا، گفت: مونتاژ در داخل کشور و در نهایت تولید، تمرکز پروژه است که هدف آن ایجاد انبارهای محلی است.

وی گفت: «تولید سلاح های هدایت شونده به ویژه اثر بازدارندگی خاص خود را دارد. برای استرالیا بسیار مهم است که این را از نقطه نظر استراتژیک داشته باشد.

(گزارش توسط جیمی فرید. ویرایش توسط گری دویل)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.