پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو

پیش بینی فنی شاخص ها: خنثی بنابراین، من می‌خواهم این موضوع را از سر راه خود کنار بگذارم: من نسبت به سهام ایالات متحده نزولی هستم. من از اول سال هستم و واقعاً تزلزل نکرده اند. این تجارت برتر من در سه ماهه دوم و دوباره در سه ماهه سوم بود. این در کوارتر دوم

کد خبر : 244083
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو


پیش بینی فنی شاخص ها: خنثی

بنابراین، من می‌خواهم این موضوع را از سر راه خود کنار بگذارم: من نسبت به سهام ایالات متحده نزولی هستم. من از اول سال هستم و واقعاً تزلزل نکرده اند. این تجارت برتر من در سه ماهه دوم و دوباره در سه ماهه سوم بود. این در کوارتر دوم به خوبی انجام شد، اما تا کنون در سه ماهه سوم، با کمی بیش از نیمی از تکمیل دوره، به خوبی کار نکرده است. نزدک بیش از 20 درصد راه اندازی شد و S&P 500 به نقطه اصلی مقاومت بازگشت. من همچنان نزولی باقی مانده‌ام، هرچند صبورانه، و منتظر نقطه‌ای هستم که فروشندگان ممکن است دوباره وارد نزاع شوند تا روند نزولی طولانی‌مدت و تصویر بزرگ‌تر را ادامه دهند. این صرفاً قانع‌کننده‌ترین راه برای برخورد با موضوع است، به نظر من، اولویت دادن به آن مدیریت ریسک.

پایان نامه من از هر دو نشات می گیرد اساسی و عوامل فنی در جبهه اساسی، تورم واقعا بالا باقی می ماند شاید بالا باشد، من مطمئن نیستم، و فکر نمی کنم کس دیگری هم بداند. اما مطمئناً هدف 2 درصدی فدرال رزرو نیست و مشکل همین است. بازارها به این عادت کرده اند که فدرال رزرو با کوچکترین نشانه ای از ضعف، هر گونه تلاشی برای انقباض خود را متحیر می کند. این امر باعث شد تا فعالان بازار هر زمان که نشان داده شده بود، افت را خریداری کنند.

اما، در اینجا یک تفاوت بزرگ با هر یک از آن نمونه های قبلی وجود دارد و آن تورم است. من فکر نمی‌کنم که تورم بالا به فدرال رزرو اجازه دهد که در اینجا فعال بماند. و دلیل آن – این است که من فکر نمی‌کنم دولت ایالات متحده بتواند چنین ریسکی را بپذیرد، همانطور که خطر اجتناب از تورم در تمام سال گذشته به طور گسترده در چهره آنها منفجر شد.

در اوایل دهه 1980، تورم حتی بالاتر از آن بود، تا 13.5٪ در سال 1980. بنابراین، پل ولکر نرخ ها را تا 20٪ در آن سال افزایش داد. آیا می توانید تصور کنید که – نرخ بهره 20٪؟ هدف آقای ولکر تخلیه ذخایر اضافی از سیستم بود. افزایش نرخ ها به 20٪ و ارائه هزینه فرصت، از نظر انگیزه این کار را انجام داد. CPI در سال 1982 به 1/6 درصد و سپس در سال 1983 به 2/3 درصد رسید (همه داده های CPI از فدرال رزرو مینیاپولیس).

بنابراین، گامبیت ولکر جواب داد. چند سال طول کشید اما، کار کرد. مشکل در اینجا – و دلیل اینکه فدرال رزرو نمی تواند اجازه دهد این مشکل بدتر شود – به دلیل مقدار بدهی ای است که ایالات متحده دارد.

نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سال 1980 کمتر از 40٪ بود. امروز – این نسبت به بالاترین سطح تاریخ 137.2٪ رسیده است. این حجم عظیمی از بدهی است که باید در زمان سررسید با نرخ‌های جدید بالاتر پرداخت شود و باید با بدهی‌های دیگر – بدهی بیشتر – با نرخ‌های بالاتر جایگزین شود.

صادقانه بگویم – ایالات متحده نمی تواند اجازه دهد که مشکل تورم در سال 1980 رشد کند. سرمایه کافی وجود ندارد و اگر به نرخ بهره حتی 10 درصد در ایالات متحده نگاه کنیم – یا نیمی از آنچه پل ولکر به آن منتقل کرده بود. در سال 1980 – خوب، ما احتمالاً نمی توانیم آن را نیز بپردازیم. و احتمالاً فدرال رزرو این را می بیند و می خواهد از سناریوی احتمالی مات اجتناب کند، به ویژه در زمانی که روابط با چین عالی نیست و این یکی دیگر از خریداران مشتاق بدهی ایالات متحده است که خوشحال است که در حاشیه بنشیند.

اکنون – تا آنجا که زمان آن حرکت – و دلیل اینکه من یک پیش بینی خنثی را برای پیش بینی فنی این هفته در مورد سهام نگه می دارم…

S&P 500

من خودم را اول یک معامله گر و در مرحله بعد یک تحلیلگر می دانم. بنابراین، زمانی که چیزی 20 درصد پاره می‌کند، به عنوان یک معامله‌گر، بهتر می‌دانم که در یک زمان کوتاه بنشینم و امیدوار باشم که اوضاع تغییر کند. این یک حرکت تازه کار است، به نظر حقیر من. اما، به عنوان یک تحلیلگر، باید تا حدی برای تماس های خود قانع باشید، در غیر این صورت ارزش زیادی در آنها وجود نخواهد داشت.

این توضیح می دهد که چرا من صبور هستم و به دنبال نشانه احتمالی بازگشت روندهای نزولی هستم. از نظر فنی، برخی پتانسیل‌ها در این هفته ظاهر شد که قیمت در نهایت به پایان رسید میانگین متحرک 200 روزه در روز سه شنبه این بالاترین سطح را تا پایان هفته حفظ کرد و به تولید اولین نوار هفتگی نزولی در S&P 500 از نیمه اول ژوئیه کمک کرد.

نمودار هفتگی S&P 500: 200 DMA اعمال شده است

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

بنابراین، این می تواند بازگشت حرکت نزولی باشد و هفته آینده سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول را به همراه خواهد داشت، بنابراین فرصت کافی برای بانک های مرکزی وجود دارد تا نیاز به مبارزه با تورم را به ما یادآوری کنند و این احتمالاً می تواند کاتالیزور نزولی را ایجاد کند. اما، از نظر ساختار فنی، حتی نمودار روزانه ادامه اوج و پایین ترین سطح است، بنابراین صعودی را نشان می دهد. روند اکشن قیمت که هنوز نقض نشده است و – در پایان هفته در سطح کلیدی 4223 توقف داشت که 50 درصد از فروش سال 2022 است.

نکته قابل توجه – سطوحی در 4189 هستند که نشان دهنده یک فشار نزولی بیشتر است و در را برای حرکت به سمت پایین به 4138 و سپس 4085 باز می کند. شکستن این قیمت آخری به من نشان می دهد که خرس ها بازگشته اند و تم تصویر بزرگتر ممکن است آماده باشد. برای ادامه

نمودار روزانه S&P 500

نمودار روزانه SPX

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک 100

نزدک هرگز به میانگین متحرک 200 روزه خود نرسید، اما مشابه S&P 500 در بالا، برخی از ویژگی‌های صعودی را در نمودار روزانه حفظ می‌کند، که کلید آن تداوم نگه داشتن بالاتر از سطح حمایت بالاتر از پایین است. منطقه قابل توجه در نمودار من حدود 13k است سطح روانی و این یک منطقه بزرگ از اواخر فوریه، زمانی که برای اولین بار به عنوان پشتیبانی وارد تصویر شد، بوده است. در اواخر آوریل مجدداً حمایت شد و در نهایت در ماه مه به فروشندگان تسلیم شد، در ژوئن و سپس دوباره در اوایل آگوست به عنوان مقاومت بازگشت.

اکنون، به عنوان پشتیبانی ممکن بازگشته است، و اگر فروشندگان بتوانند به زیر آن منطقه فشار بیاورند – به نظر من روند نزولی بلندمدت بسیار جذاب‌تر خواهد بود.

نمودار قیمت روزانه نزدک

نمودار روزانه نزدک

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

داو جونز

برای مضامین نزولی، Dow به نظر من کمتر از هر یک از دو بازار بالا تمیز است. در حالی که هر دو S&P و Nasdaq در این هفته اقدامات نزولی را انجام دادند، Dow یک Doji چاپ کرد و این دقیقاً در یک خط روند کلیدی قرار داشت که از نوسانات اوج در ژانویه و آوریل گرفته شده بود. و همچنین 61.8٪ وجود دارد اصلاح فیبوناچی از فروش سال 2022 که در تصویر ظاهر شد.

بنابراین، در اینجا ممکن است پس زمینه ای از پتانسیل معکوس وجود داشته باشد. اما، تنها نشانه چنین چیزی در این مرحله مقاومتی است که برای متوقف کردن پیشروی از پایین‌ترین سطح ژوئن به میدان می‌آید.

نمودار هفتگی داوجونز

نمودار هفتگی داو جونز

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

داوجونز کوتاه مدت

با پایین آمدن به نمودار روزانه، می‌توانیم ادامه حرکت صعودی را مشاهده کنیم. عنصری از حمایت وجود دارد که سعی می‌کرد از پیش‌بینی خط روند نزولی استفاده کند، و به نگه داشتن سطوح پایین در میله‌های روزانه چهارشنبه و پنجشنبه کمک کرد. با آن فتیله هایی که حمایت می کنند. اما قیمت در روز جمعه به زیر این خط سقوط کرد.

همانطور که توسط شاخص نشان داده شده است، صعود از پایین ترین سطح ژوئن ناهموار بوده است تشکیل گوه در حال افزایش. بنابراین، این درب را برای برگشت های نزولی باز نگه می دارد. چیزی که من می‌خواهم اینجا ببینم تا در این مورد نزولی‌تر باشم – شکستن علامت 50 درصدی فروش سال 2022 است. این سطح با دسته ای از نوسان از اوایل ژوئن مطابقت دارد، به طوری که در حال حاضر پتانسیل حمایت بالاتر و پایین را نشان می دهد. اما – اگر گاوها نتوانند از این خط در شن دفاع کنند، من فکر می‌کنم که می‌توانیم به سمت آزمایش مجدد منطقه در حدود 32400 حرکت کنیم، و اگر این امکان وجود نداشته باشد، می‌توانیم قبل از آن خیلی پایین‌تر به نظر برسید. خیلی طولانی

نمودار قیمت روزانه داوجونز

نمودار قیمت روزانه داو جونز

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.