پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو

پیش بینی فنی شاخص ها: نزولی بهبود ارزش سهام تا هفته گذشته ادامه یافت و عقب نشینی از پایین ترین سطح ماه ژوئن را بیشتر کرد. به نظر می رسد که این عقب نشینی از نظر یک تصویر بزرگتر روند نزولی اصلاحی باشد. زمان‌بندی بازگشت قیمت نزولی چالشی است که هفته آینده به همراه دارد

کد خبر : 226983
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو


پیش بینی فنی شاخص ها: نزولی

  • بهبود ارزش سهام تا هفته گذشته ادامه یافت و عقب نشینی از پایین ترین سطح ماه ژوئن را بیشتر کرد.
  • به نظر می رسد که این عقب نشینی از نظر یک تصویر بزرگتر روند نزولی اصلاحی باشد. زمان‌بندی بازگشت قیمت نزولی چالشی است که هفته آینده به همراه دارد داده های CPI برای ماه ژوئن که اخیراً یک محرک نزولی برای سهام بوده است. هفته بعد شروع فصل سود است و پس از آن تصمیم فدرال رزرو برای نرخ در هفته پایانی جولای است. بنابراین پتانسیل نوسانی در تقویم اقتصادی وجود دارد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

اولین هفته کامل سه ماهه سوم شاهد بهبود بیشتری در سهام ایالات متحده بودیم. سهام از پایین ترین سطح ژوئن ادامه یافت و امیدواری ایجاد شد که نشانه های اولیه کند شدن داده ها ممکن است فدرال رزرو را مجبور به تغییر مسیر کند، و این حتی شروع به ایجاد برخی انتظارات برای کاهش نرخ در مسیر، شاید حتی در اواخر سال 2023 کرد. این امر در اصل ناشی از انتظار فدرال رزرو برای پاسخ به فشارهای رکودی با اعمال کاهش نرخ است، که به این معنی است که برای رسیدن به آن باید وارد رکود شویم. این هنوز اتفاق نیفتاده است، بنابراین به نظر می رسد که در این مرحله کمی کشش باشد. قابل توضیح تر این واقعیت است که هیچ روندی در خطوط مستقیم حرکت نمی کند و حرکت در ماه ژوئن به وضعیت فروش بیش از حد رسیده است.

نزدک تقریباً 34 درصد از بالاترین رقمی که در نوامبر سال گذشته تعیین شده بود، پس داده بود. از دست دادن بیش از یک سوم ارزش یک شاخص در مدت کمی بیش از شش ماه یک حرکت قابل توجه است و ممکن است هنوز انجام نشده باشد. من چشم انداز نزولی خود را برای سهام حفظ می کنم، عمدتاً بر اساس نیاز فدرال رزرو به ادامه افزایش نرخ ها در تلاش برای رسیدگی به تورم. علیرغم گمانه زنی هایی که در این هفته در بازارها وجود داشت که احتمالاً ممکن است در اواخر سال 2023 در پاسخ به رکود اقتصادی، کاهش نرخ ها رخ دهد، هنوز هیچ نشانه ای از کاهش آن مشاهده نشده است.

با این حال، برای رسیدن به آنجا، ابتدا باید ببینیم که اقتصاد وارد رکودی می‌شود که هنوز اتفاق نیفتاده است، بنابراین فرض می‌کنیم که سهام ممکن است قبل از تأیید رکود به پایین‌تر رسیده باشد، که ممکن است فدرال رزرو را مجبور به تغییر مسیر کند. که پس از آن می تواند از رالی های سهام حمایت کند) در این مرحله کمی کشش به نظر می رسد.

در عوض، ما شاهد عقب نشینی در فروش هستیم و این واقعاً با آنچه در ماه مارس نشان داده شد تفاوت چندانی ندارد. در ماه مارس، درست پس از اولین افزایش فدرال رزرو در این چرخه، ارزش سهام دو هفته آینده را افزایش داد. نزدک 17.97 درصد در آن بازه زمانی اضافه کرد – و تنها چیزی که اتفاق افتاد این بود که فدرال رزرو سیاست سخت‌گیری را آغاز کرده بود.

فروشندگان در حدود سه ماهه دوم بازنشستگی نشان دادند و برای اکثر دوره پیش از آن که در نهایت در اواسط ژوئن به مقداری حمایت دست یافتند، دوباره حول و حوش تصمیم نرخ FOMC که به عنوان محور عمل می کرد، حرکت کردند. با این حال، این بازگشت تنها حدود 10 درصد در نزدک افزایش یافته است، بنابراین ممکن است قبل از اینکه خرس‌ها دوباره وارد این وضعیت شوند، فضای بیشتری برای اجرا وجود داشته باشد.

تا آنجا که به رانندگان مربوط می شود، فدرال رزرو همچنان یک نقطه فشار باقی می ماند و تصمیم بعدی آنها در اواخر این ماه خواهد بود و بازارها برای افزایش 75 بشکه در روز دیگر آماده می شوند که در حال حاضر انتظار می رود برای سپتامبر 50 بشکه افزایش یابد. در جلسه FOMC در اواخر ماه جولای، فصل درآمد نیز وجود خواهد داشت و من فکر می‌کنم این همان جایی است که جرقه بعدی می‌تواند نشان دهد زیرا این اولین سری گزارش‌های درآمدی است که پس از شروع چرخه فشرده‌سازی FOMC دریافت می‌کنیم. اینکه چگونه شرکت‌ها در انقباضات اولیه مقاومت کرده‌اند و شاید مهم‌تر از آن، چگونگی برنامه‌ریزی برای تعدیل با توجه به ادامه نرخ‌های تورم، آیتم اصلی بعدی برای سهام خواهد بود.

S&P 500

آیتم بزرگ در S&P 500 در روز سه شنبه برای شروع هفته تعطیلات کوتاه در ایالات متحده ظاهر شد، زیرا قیمت همان حمایتی را داشت که در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته قبل (در 3741) وجود داشت که امکان بازگشت به عقب را فراهم کرد. بالاتر از سطح فیبوناچی 3830. پس از آن، این قدرت تا پایان هفته ادامه یافت، زیرا قیمت ها به سمت سطح مقاومت 3948 افزایش یافتند و این یک سطح قابل توجه برای معاملات هفته آینده باقی می ماند. فراتر از آن، سطح روانشناختی 4000 بزرگ به نظر می رسد و اگر هفته آینده وارد عمل شود، این منطقه مورد علاقه برای مقاومت پایین تر به بالا در روند نزولی گسترده تر خواهد بود.

برای پشتیبانی، منطقه 3802-3830 یک نقطه کلیدی باقی می‌ماند، و در زیر آن ما پایین‌ترین سطح سه روزه را در حدود 3741 داریم. اگر این شکست رخ دهد، بازگشت به 3700 و پایین‌تر محتمل به نظر می‌رسد، با سطح فیبوناچی در 3660، که دارای تا کنون به دستگیری نقاط پایین، به عنوان یک نقطه آسیب پذیر، کمک کرده است.

نمودار قیمت روزانه S&P 500

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

شکست نزدک از Falling Wedge ممکن است فضای بیشتری داشته باشد

شاخص فناوری سنگین در این چرخه انقباض اخیر مسیر را کاهش داده است و من انتظار دارم که این روند ادامه یابد. اما، در این مرحله، قیمت‌ها همچنان در اطراف یک نقطه کلیدی در نمودارهای بلندمدت باقی می‌مانند، زیرا 11700 بازگشت 50 درصدی حرکت همه‌گیر است، و در حالی که قبلاً مبادله شده است، فروشندگان در اثبات هر حرکت پایدار زیر این سطح مشکل داشته‌اند. فقط الان.

این اجازه داده است برای a تشکیل گوه در حال سقوط شکل می گیرند و اغلب با هدف برگشت های صعودی دنبال می شوند. این ترکیب در روز پنجشنبه هفته گذشته پر شد و قیمت ها در روز جمعه افزایش یافت. این درها را برای ادامه حرکت به سمت سطح 12585 باز نگه می‌دارد، و در صورت شکسته شدن آن، بخش عمده‌ای از حمایت/مقاومت در منطقه از 12،894 تا 13،050 وارد عمل می‌شود.

مقاومت در هر یک از این سطوح می تواند در را برای استراتژی های روند نزولی دوباره باز کند.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته آینده

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

داو جونز: مقاومت در حمایت قبلی

داو در ماه ژوئن به یک نقطه حمایتی عمده برخورد کرد که تاکنون توانسته فروشندگان را از خود دور نگه دارد. سطح روان‌شناختی 30k با اصلاح فیبوناچی 38.2 درصدی حرکت همه‌گیر همخوانی دارد و همچنین یک اصلاح فیبوناچی 61.8 درصدی در نزدیکی 30109 وجود دارد که از یک حرکت مهم اخیر گرفته شده است.

هنگامی که ماه گذشته پس از تصمیم گیری نرخ FOMC به این منطقه برخورد کرد، قبل از اینکه جزر و مد شروع به چرخش کند، افت شدیدی وجود داشت. اما، با توجه به پویایی‌های اخیر، چند نقطه مورد علاقه در اینجا وجود دارد، ابتدا در مقاومت فعلی در حدود 31393. این نشانگر 50 درصدی جدیدتر است اصلاح فیبوناچی در زیر، اما همچنین حدود قیمتی است که قبلاً به تنظیم پشتیبانی درست قبل از آن تست پشتیبانی در 30 هزار کمک می کرد.

و کمی بالاتر، منطقه مقاومت دیگری است که حول 32500 ترسیم شده است سطح روانی. این منطقه به طور مشابه دارای تلاقی است و در عین حال نقش پیشینی به عنوان حمایت و مقاومت داشته است. اگر اقدام قیمت بتواند به سمت آن منطقه حرکت کند، استراتژی‌های نزولی می‌توانند جذاب باشند و به دنبال ادامه روند با تصویر بزرگ‌تر باشند.

نمودار قیمت هفتگی داوجونز

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته آینده

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.