پیش بینی هفتگی GBP/USD از 30 آگوست تا 3 سپتامبر 2021 – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 30 اوت 2021

[ad_1] جفت ارز دلار پوند GBP/USD هفته معاملاتی را در نزدیکی منطقه 1.3705 به پایان می رساند. این جفت در چارچوب اصلاح و شکل گیری الگوی “گوه” به حرکت خود ادامه می دهد. قیمت ها دوباره در حال آزمایش ناحیه بین خطوط سیگنال است که نشان دهنده فشار خریداران و ادامه احتمالی افزایش قیمت استرلینگ

کد خبر : 97819
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
پیش بینی هفتگی GBP/USD از 30 آگوست تا 3 سپتامبر 2021 – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 30 اوت 2021

[ad_1]

جفت ارز دلار پوند GBP/USD هفته معاملاتی را در نزدیکی منطقه 1.3705 به پایان می رساند. این جفت در چارچوب اصلاح و شکل گیری الگوی “گوه” به حرکت خود ادامه می دهد. قیمت ها دوباره در حال آزمایش ناحیه بین خطوط سیگنال است که نشان دهنده فشار خریداران و ادامه احتمالی افزایش قیمت استرلینگ در برابر دلار آمریکا در سطوح فعلی است. در این مرحله ، ما باید تلاشی برای کاهش و آزمایش منطقه پشتیبانی نزدیک به سطح 1.3485 داشته باشیم. علاوه بر این ، بازیابی و شروع بالاترین میزان استرلینگ / دلار برای منطقه بالاتر از سطح 1.4275 ذکر شده است.

یک سیگنال دیگر به نفع افزایش پوند استرلینگ ، آزمایش خط حمایت در شاخص قدرت نسبی (RSI) خواهد بود. علامت دوم برگشت از لبه پایین الگوی گوه بلند است. لغو گزینه رشد برای جفت ارز GBP/USD در هفته معاملاتی جاری 30 آگوست تا 3 سپتامبر 2021 کاهش و فروپاشی منطقه 1.3175 خواهد بود. این نشان دهنده شکستن منطقه پشتیبانی و کاهش مجدد به منطقه زیر 1.2725 است. تأیید حداکثر GBP / USD شکستن حد بالای مدل “Wedge” و بسته شدن قیمت بالاتر از سطح 1.3875 خواهد بود.

پیش بینی و تجزیه و تحلیل هفتگی GBP/USD نشان دهنده تلاش برای کاهش و آزمایش سطح پشتیبانی در نزدیکی منطقه 1.3485 است. جایی که می توان انتظار ادامه رشد جفت ارز با هدف بالاتر از منطقه 1.4275 را داشت. یک سیگنال اضافی به نفع افزایش ، آزمایش خط روند در شاخص قدرت نسبی (RSI) خواهد بود. لغو گزینه رشد پوند/دلار نشان دهنده سقوط و شکست سطح 1.3175 است. در این مورد ، ما باید انتظار داشته باشیم که این جفت ارز همچنان با هدف احتمالی زیر سطح 1.2725 سقوط کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.