پیش بینی هفتگی یورو – آیا بانک مرکزی اروپا هفته آینده هاکس ها را ناامید خواهد کرد؟

[ad_1] EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل بانک مرکزی اروپا باید انتظارات بازار را برای نرخ های بالاتر تقویت کند. EUR/USD به پایین ترین حد خود در دو سال اخیر نزدیک می شود. تصمیم سیاست بانک مرکزی اروپا و کنفرانس مطبوعاتی هفته آینده به نظر می‌رسد جلسه آزمایشی ویژه‌ای برای لاگارد، رئیس بانک مرکزی

کد خبر : 190899
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
پیش بینی هفتگی یورو – آیا بانک مرکزی اروپا هفته آینده هاکس ها را ناامید خواهد کرد؟

[ad_1]

EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • بانک مرکزی اروپا باید انتظارات بازار را برای نرخ های بالاتر تقویت کند.
  • EUR/USD به پایین ترین حد خود در دو سال اخیر نزدیک می شود.

تصمیم سیاست بانک مرکزی اروپا و کنفرانس مطبوعاتی هفته آینده به نظر می‌رسد جلسه آزمایشی ویژه‌ای برای لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا باشد، زیرا او تلاش می‌کند تا تعادل سیاستی برای کاهش تورم افسارگسیخته و در عین حال حمایت از چشم‌انداز ضعیف رشد پیدا کند. و این در زمانی اتفاق می‌افتد که سایر بانک‌های مرکزی بزرگ در حال حاضر یا کاملاً آماده هستند تا نرخ‌های بهره را با افزایش روزافزون افزایش دهند. دو افزایش بعدی فدرال رزرو در کلیپ های 50 واحد پایه خواهد بود، افزایش بعدی بانک کانادا احتمالاً یکسان است، در حالی که جلسه هفته آینده بانک رزرو نیوزلند یک رویداد نزدیک بین 25 تا 50 واحد در ثانیه خواهد بود. به نظر می رسد به طور فزاینده ای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در سال جاری برای بانک های مرکزی بزرگ عادی شود.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

در حالی که سایر بانک‌های مرکزی بزرگ در حال حاضر سیاست‌های پولی خود را تشدید می‌کنند، بانک مرکزی اروپا وظیفه غبطه‌انگیز این را دارد که در حالی که اقتصاد شروع به رکود می‌کند، تورم را مهار کند. بازار در حال حاضر انتظار دارد که بانک مرکزی اروپا در سال جاری نرخ بهره را 60 واحد افزایش دهد، اما اگر قرار است تورم تثبیت شود، بانک مرکزی اروپا باید نشان دهد که آنها مایل به حرکت سخت و زودهنگام هستند. این یک فروش سخت به بازار خواهد بود در حالی که رشد منطقه یورو ضعیف می شود. زمانی فرا می رسد که بازارها به بحث های سخت بانک مرکزی نگاه می کنند و منتظر اقدام هستند. در این سناریو، یورو تحت فشار زیادی قرار خواهد گرفت. به انتخابات آتی فرانسه و بحران جاری در اوکراین اضافه کنید و احتمالاً ارز واحد بی ثبات باقی می ماند و بیشتر سقوط می کند.

نمودار روزانه EUR/USD معاملات این جفت را درست بالاتر از پایین ترین سطح دو ساله خود نشان می دهد، سطحی که به نظر می رسد در آینده نزدیک مجددا آزمایش شود. در زیر اینجا دو برابر پایین تر از 1.0650 به ناحیه لانه پشتیبانی تبدیل می شود.

نمودار قیمت هفتگی EUR/USD – 8 آوریل 2022

پیش بینی هفتگی یورو - آیا بانک مرکزی اروپا هفته آینده هاکس ها را ناامید خواهد کرد؟

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد73.98 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.84 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 5.24 درصد و نسبت به هفته گذشته 41.15 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 6.82 درصد و نسبت به هفته گذشته 22.95 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های EUR/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تورش تجاری متضاد EUR/USD-نزولی قوی تر.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.