پیش بینی هفتگی قیمت طلا بنیادی: افزایش نرخ واقعی وزن

[ad_1] پیش بینی هفتگی قیمت طلا بنیادی: خنثی قیمت طلا از یکی از بدترین هفته های خود در سال 2022 خارج می شودو داده های اقتصادی آتی ممکن است آرامش چندانی ایجاد نکند. با توجه به افزایش نرخ بهره توسط بانک های مرکزی بزرگ و کاهش انتظارات تورمی، شرایط برای قیمت طلا همچنان دشوار است.

کد خبر : 227576
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۵۴
پیش بینی هفتگی قیمت طلا بنیادی: افزایش نرخ واقعی وزن

[ad_1]

پیش بینی هفتگی قیمت طلا بنیادی: افزایش نرخ واقعی وزن

پیش بینی هفتگی قیمت طلا بنیادی: خنثی

  • قیمت طلا از یکی از بدترین هفته های خود در سال 2022 خارج می شودو داده های اقتصادی آتی ممکن است آرامش چندانی ایجاد نکند.
  • با توجه به افزایش نرخ بهره توسط بانک های مرکزی بزرگ و کاهش انتظارات تورمی، شرایط برای قیمت طلا همچنان دشوار است.
  • این شاخص احساسات مشتری IGپیشنهاد میکند که قیمت طلا بر حسب USD (XAU/دلار آمریکا) دارای سوگیری معاملاتی نزولی

{{راهنما|طلا }}

بررسی هفته قیمت طلا

قیمت طلا از یکی از بدترین هفته های خود در سال 2022 خارج می شود، زیرا ترکیبی از افزایش بازده اوراق قرضه دولتی و کاهش انتظارات تورمی باعث افزایش بازده واقعی ارزهای G10 شده است. طلا بر حسب دلار آمریکا (XAU/USD) با کاهش -3.71 درصدی، بدترین کاهش از هفته دوم ماه مه تاکنون بود. این اقدام قیمت امری عادی بود، اگرچه نه آنقدر وحشتناک که بسیاری از ارزهای اصلی در مقابل دلار آمریکا کاهش یافتند. قیمت طلا بر حسب یورو (XAU/EUR) 1.43- کاهش یافت، طلا بر حسب پوند (XAU/GBP) 3.25- افت کرد و طلا بر حسب ین (XAU/JPY) 3.11- درصد کاهش یافت. .

تقویم اقتصادی هفته پیش رو

چرخش به اواسط ژوئیه منجر به انتشار انبوهی از داده‌های جهانی مربوط به رشد، تورم و بانک‌های مرکزی می‌شود که همگی برای قیمت طلا تأثیرگذار هستند. شرایط برای قیمت طلا دشوار بوده است، با این حال، با وجود یک پس زمینه فصلی مثبت.

  • روز سه شنبه 12 جولای طلا بر حسب یورو (XAU/EUR) زمانی مورد توجه قرار خواهد گرفت شاخص های احساسات اقتصادی ZEW آلمان و منطقه یورو برای ماه جولای هستند در ساعت 9 GMT منتشر شد.
  • روز چهارشنبه، 13 جولای، گزارش نهایی نرخ تورم ژوئن آلمان در ساعت 6 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد، همانطور که طلا بر حسب پوند (XAU/GBP) با گزارش تولید ناخالص داخلی بریتانیا در ماه مه منتشر خواهد شد. در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ، گزارش نرخ تورم ژوئن ایالات متحده منتشر خواهد شد و توجه را به طلا بر حسب USD (XAU/USD, GC) جلب خواهد کرد. تصمیم بانک کانادا در مورد نرخ ماه ژوئن در ساعت 14 به وقت گرینویچ اعلام خواهد شد که بر طلا بر حسب CAD (XAU/CAD) تأثیر می گذارد.
  • در روز پنجشنبه، 14 ژوئیه، طلا بر حسب AUD (XAU/AUD) با گزارش مشاغل ژوئن استرالیا (تغییر اشتغال و نرخ بیکاری) که در ساعت 1:30 به وقت گرینویچ منتشر می شود، مورد توجه قرار گرفته است. شاخص قیمت تولیدکننده آمریکا در ژوئن در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد.
  • روز جمعه، 15 ژوئیه، گزارش تولید ناخالص داخلی چین در 2 Q’22 در ساعت 2 GMT منتشر خواهد شد که بر طلا بر حسب CNH (XAU/CNH) تأثیر می گذارد. گزارش خرده فروشی ژوئن ایالات متحده در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ ارائه می شود. در ساعت 14 به وقت گرینویچ، قرائت اولیه احساسات مصرف کننده میشیگان ایالات متحده در ماه ژوئیه منتشر خواهد شد.

قیمت طلا در مقابل موقعیت غیرتجاری خالص تختخوابی: بازه زمانی روزانه (ژوئیه 2020 تا ژوئیه 2022) (نمودار 1)

پیش بینی هفتگی قیمت طلا بنیادی: افزایش نرخ واقعی وزن

بعد، یک نگاه در موقعیت یابی در بازار آتی بر اساس COT CFTC داده ها، برای هفته پایان یافته 5 جولای دلالان کاهش یافته آنها موقعیت معاملات آتی خالص طلا به 146,416 رسید قراردادها، از 165090 کاهش یافته است خالص-طولانی جقراردادهایی که در هفته قبل برگزار شد. بازار آتی در حال حاضر کمترین سود خالص از ماه می 2019 است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی قیمت طلا (8 ژوئیه 2022) (نمودار 2)

پیش بینی هفتگی قیمت طلا بنیادی: افزایش نرخ واقعی وزن

طلا: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 87.01 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به فروش کوتاه 6.70 به 1 است. تعداد معامله‌گران در معاملات خالص 3.60 درصد کمتر از دیروز و 5.12 درصد بیشتر از هفته گذشته است. تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 6.30 درصد و نسبت به هفته گذشته 13.28 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی بر خلاف نزولی طلایی قوی تر می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.