پیش بینی های S&P 500، Nasdaq 100 – تصمیم FOMC را نگه دارید یا تا کنید؟

[ad_1] قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل S&P 500، Nasdaq 100 کنفرانس مطبوعاتی پاول رئیس فدرال رزرو برای بازارهای سهام کلیدی است. نزدک 100 همچنان تحت فشار است. بازارهای سهام ایالات متحده در یک الگوی نگهداری در تجارت اروپا نشسته اند، زیرا سرمایه گذاران و معامله گران به طور یکسان منتظر آخرین تصمیم سیاست

کد خبر : 202396
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
پیش بینی های S&P 500، Nasdaq 100 – تصمیم FOMC را نگه دارید یا تا کنید؟

[ad_1]

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل S&P 500، Nasdaq 100

  • کنفرانس مطبوعاتی پاول رئیس فدرال رزرو برای بازارهای سهام کلیدی است.
  • نزدک 100 همچنان تحت فشار است.

بازارهای سهام ایالات متحده در یک الگوی نگهداری در تجارت اروپا نشسته اند، زیرا سرمایه گذاران و معامله گران به طور یکسان منتظر آخرین تصمیم سیاست پولی FOMC (7:00 BST) و کنفرانس مطبوعاتی پاول رئیس فدرال رزرو (7:30 BST) هستند. بازارهای مالی در حال حاضر با افزایش 50 واحدی نرخ بهره و شروع انقباض کمی قیمت گذاری می کنند و انتظار می رود در نشست ژوئن و جولای 50 واحد بیشتر افزایش یابد. در حالی که بعید است تصمیم سیاستی از انتظارات منحرف شود، کنفرانس مطبوعاتی 30 دقیقه بعد باید به دقت دنبال شود تا سرنخ پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد میزان افزایش نرخ بهره در آینده، به دقت دنبال شود.

فدرال رزرو قبلاً اعلام کرده است که به دنبال افزایش نرخ بهره است و بازار بسته به داده های آتی، احتمال افزایش 75 واحدی را در نشست بعدی FOMC، هرچند اندک، آغاز کرده است. از رئیس پاول در مورد این سوال پرسیده خواهد شد که آیا قبل از این جلسه در مورد افزایش 75bp صحبت شده است. مانند تمام بانک‌های مرکزی، پاول آنچه را که می‌خواهد آن‌ها بشنوند به خبرنگاران خواهد گفت و اگر بگوید که 75 واحد در واحد یک امکان واقعی است، بازارهای نرخ بازده اوراق قرضه را هر چه بیشتر بالا می‌برند و بر شاخص‌های سهام، به‌ویژه نزدک 100 سنگینی می‌کنند. پاول پاسخی خنثی می دهد، بازارهای سهام احتمالاً در کوتاه مدت به بالاترین سطح می پردازند.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

S&P 500 پس از سقوط به 4060 در دوشنبه این هفته در حدود 4192 پیش از FOMC نقل قول شد. برگشت روز دوشنبه از این پایین تولید یک شمع چکشی صعودی، یک سیگنال فنی حاکی از معکوس شدن روند و حرکت بالاتر است. تا اینجای کار، این درست انجام شده است، و اگر فدرال رزرو چشم انداز خود را خنثی نگه دارد، به نظر می رسد سه رکورد اخیر در حدود 4308 به اولین نقطه مقاومت تبدیل شود. هر چرخش شاهین توسط صندلی پاول و 4060 تحت فشار فوری قرار خواهد گرفت.

نمودار قیمت روزانه S&P 500 – 4 مه 2022

پیش بینی های S&P 500، Nasdaq 100 - تصمیم FOMC را نگه دارید یا تا کنید؟

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 64.06 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.78 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 1.44 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 0.70 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات 8.05 درصد نسبت به دیروز و 0.81 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های 500 ایالات متحده ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت 500 ایالات متحده ممکن است به زودی با وجود این واقعیت که معامله گران به صورت خالص لانگ باقی می مانند، به زودی روند صعودی را تغییر دهد.

نزدک 100 در بازار نزولی باقی می ماند و چشم انداز در بهترین حالت ابری باقی می ماند. شاخص‌ها پس از رسیدن به اوج در 22 نوامبر سال گذشته، بیش از 4000 واحد سقوط کردند و الگوی اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها همچنان پابرجاست. شاخص‌های رشد محور به ویژه در معرض نرخ‌های بهره بالاتر هستند و فروش سنگین اخیر در برخی از شرکت‌های بزرگ فناوری – آمازون (AMZN)، نتفلیکس (NFLX)، انویدیا (NVDA) برای نام بردن از چند مورد – بر این تاثیر گذاشته است. نزدک. یک نتیجه خنثی FOMC ممکن است به شاخص ها اجازه دهد تا به منطقه 13580 تا 13900 صعود کنند، اما پیشرفت بیشتر بعید به نظر می رسد.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100 – 4 می 2022

پیش بینی های S&P 500، Nasdaq 100 - تصمیم FOMC را نگه دارید یا تا کنید؟

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را بازارهای سهام ایالات متحده – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.