پیش بینی های هفتگی S&P 500، Nasdaq 100 – سود سهام چکشی سهام

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل S&P 500، Nasdaq 100 یک هفته بسیار مهم برای درآمد شرکت های بزرگ در سه ماهه اول ایالات متحده. افزایش نرخ بهره آمریکا بر بخش فناوری تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. هفته‌ای شلوغ در انتظار شرکت‌های آمریکایی که درآمدهای سه ماهه اول را گزارش می‌کنند با نام‌هایی مانند جنرال

کد خبر : 197768
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
پیش بینی های هفتگی S&P 500، Nasdaq 100 – سود سهام چکشی سهام


قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل S&P 500، Nasdaq 100

  • یک هفته بسیار مهم برای درآمد شرکت های بزرگ در سه ماهه اول ایالات متحده.
  • افزایش نرخ بهره آمریکا بر بخش فناوری تاثیر بیشتری خواهد گذاشت.

هفته‌ای شلوغ در انتظار شرکت‌های آمریکایی که درآمدهای سه ماهه اول را گزارش می‌کنند با نام‌هایی مانند جنرال الکتریک (GE)، مایکروسافت (MSFT)، فورد (F)، توییتر (TWTR)، آمازون (AMZN) و اپل (APPL) که همگی آماده ارائه خدمات خود هستند. آخرین به روز رسانی های مالی سه ماهه این دو نسخه برجسته در این هفته نتایج بسیار متفاوتی داشتند، زیرا نتفلیکس (NFLX) بیش از 35٪ در تعداد اشتراک بسیار ضعیف سقوط کرد، در حالی که تسلا (TSLA) با فروش و سود قوی حدود 8٪ جهش کرد. این واقعیت که بیل آکمن، میلیاردر مشهور صندوق تامینی، دارایی خود را که اخیراً خریداری کرده بود، نتفلیکس را برای از دست دادن 400 میلیون دلار پس از اینکه نتایج به‌خوبی برای سایر سهام‌های فناوری در خانه ماندگار شد، کنار گذاشت. تقویم درآمد هفته آینده ممکن است به تنهایی چند شگفتی را به همراه داشته باشد.

در حالی که چاپ دقیق ترازنامه شرکت ها در هفته آینده ریخته می شود، گوریل 800 پوندی در اتاق – نرخ بهره ایالات متحده و بازده اوراق قرضه دولتی – باید حتی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد. در ماه‌های گذشته، انتظارات بازار برای افزایش نرخ بهره در ایالات متحده به حدی افزایش یافته است که اکنون بازار با افزایش شدید نرخ‌های فدرال رزرو شروع به افزایش قیمت‌های اولیه کرده است، با چهار افزایش 50 واحدی که اکنون در چهار جلسه بعدی FOMC مشاهده می‌شود. آخرین باری که فدرال‌رزرو نرخ‌ها را 50 واحد افزایش داد، در می سال 2000 بازمی‌گردد. در حالی که نرخ‌های بهره بالاتر ممکن است به افزایش درآمد بانک‌ها کمک کند، بخش فناوری – کمتر از نام‌های بزرگی مانند اپل و آمازون – با افزایش نرخ‌های بهره کمتر جذاب به نظر می‌رسد.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

S&P 500 به دنبال این است که هفته را ثابت به پایان برساند، پس از اینکه شمع نزولی روز پنجشنبه، سودهای سه روزه قبل را از بین برد. میانگین متحرک ساده 200 روزه به عنوان مقاومت عمل کرد و شاخص ها اکنون در زیر هر سه میانگین (20-، 50- و 200-) قرار دارند که یک علامت منفی دیگر است. اگر حمایت از 4,361 به طور قانع کننده ای شکسته شود، به نظر می رسد که 4,270 وارد بازی شود.

نمودار قیمت روزانه S&P 500 – 22 آوریل 2022

Nasdaq 100 در حال حاضر قرار است با وجود جهش کوچک امروز هفته را در محدوده منفی ببندد. اگر ضعف بیشتر در فضای فناوری ادامه یابد، حوزه بعدی پشتیبانی منطقی در هر دو طرف 12930 خواهد بود.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100 – 22 آوریل 2022

پیش بینی های هفتگی S&P 500، Nasdaq 100 – بازده اوراق قرضه چکش ارزش سهام

دیدگاه شما در مورد چیست؟ سهام – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.