پیش بینی قیمت IOTA – سایر موارد – 30 آگوست 2021

از ابتدای سال ، IOTA در کنار سایر ارزهای رمزنگاری شده محبوب و بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال رشد و سقوط است. سکه IOTA ، که به عنوان یکی از کارآمدترین پروژه ها در بازار ارزهای رمزنگاری شده شناخته می شود ، در آوریل 2.54 دلار معامله شد که تقریباً 800 درصد سود از

کد خبر : 97925
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
پیش بینی قیمت IOTA – سایر موارد – 30 آگوست 2021


از ابتدای سال ، IOTA در کنار سایر ارزهای رمزنگاری شده محبوب و بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال رشد و سقوط است. سکه IOTA ، که به عنوان یکی از کارآمدترین پروژه ها در بازار ارزهای رمزنگاری شده شناخته می شود ، در آوریل 2.54 دلار معامله شد که تقریباً 800 درصد سود از ابتدای سال است. اما همانطور که قبلاً می دانیم ، بازار رمزنگاری به طور کلی داستان متفاوتی است و IOTA به دلیل سقوط کوچک رمزنگاری که در ماه مه آغاز شد ، حدود 65 درصد سقوط کرد. با این حال ، IOTA می تواند در کوتاه مدت و بلند مدت دوباره ارزش خود را افزایش دهد. بنابراین ، در این پیش بینی قیمت IOTA ، ما معیارهای تاریخچه قیمت IOTA را دقیق تر می بینیم و پیش بینی IOTA برای سال 2021 و پس از آن را شامل می شود.

ما همچنین به شما کمک می کنیم تا اطلاعات مورد نیاز خود را برای تعیین زمان مناسب خرید یا فروش کوتاه IOTA دریافت کرده و بهترین بسترهای معاملاتی آنلاین را که از سکه های IOTA پشتیبانی می کنند ، پیشنهاد دهیم.

قبل از اینکه به تجزیه و تحلیل جنبه های فنی پروژه IOTA و پویایی تاریخی قیمت سکه ادامه دهیم ، بهتر است ابتدا دریابیم که قیمت IOTA برای سال 2021 و پس از آن چگونه است. پیش بینی قیمت IOTA ما بر اساس تجزیه و تحلیل فنی و اساسی و همچنین پیش بینی تحلیلگران بازار است.

اول ، تجزیه و تحلیل فنی ما برای IOTA بر اساس شکست اخیر بالاتر از 0.8028 صعودی است. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید ، IOTA در حدود 0.8028 (سطح فیبوناچی 0.786) به عنوان سطح پشتیبانی برای چند هفته حرکت کرد ، اما به محض بالا آمدن سکه ، IOTA موفق به تثبیت در بالای آن سطح شد. بنابراین پیش بینی قیمت IOTA 1-3 ماهه ما نشان می دهد که سطح مقاومت بعدی فیبوناچی در منطقه 1.2153-1.5050 دلار است.

پیش بینی قیمت IOTA برای 2022-2023

با نگاهی به آینده ، برخی از تحلیلگران در دنیای ارزهای رمزنگاری شده پیش بینی می کنند که IOTA روند صعودی را که در ماه ژانویه پس از یک دوره طولانی تجارت محدوده آغاز شده است ، ادامه خواهد داد. در حقیقت ، MIOTA طی دو سال از ژانویه 2019 تا ژانویه 2021 در محدوده بسیار محدود 0.19 تا 0.51 دلار معامله شد. اما ، همانطور که اغلب پس از یک دوره طولانی معاملات دامنه ای اتفاق می افتد ، دارایی آماده انتخاب روند است. در مورد IOTA ، به نظر می رسد که سکه روند صعودی مثبتی را آغاز کرده است.

پیش بینی می شود MIOTA تا اوایل سال 2022 به 1.50 دلار برسد که 66 درصد بیشتر از قیمت کنونی IOTA امروز است. تا اوایل سال 2023 ، برخی تحلیلگران پیش بینی می کنند که سکه می تواند 2.3 دلار معامله شود ، اگرچه برخی از تحلیلگران اهداف خوش بینانه تری را برای MIOTA از 3.5 تا 4 دلار در سال 2023 ارائه می دهند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.