پیش بینی قیمت نقره: پایین ترین سطح سالانه جدید پس از شکست مثلث متقارن

چشم انداز قیمت نقره: قیمت نقره همانطور که پیش بینی می شد از مثلث متقارن چند هفته ای به سمت نزولی خارج شد و به پایین ترین حد سالانه رسید. ممکن است افت شدیدتر به سمت 18.7064 در مراحل اولیه باشد. با این حال، rتغییرات شدید در احساسات پیشنهاد می کند که قیمت نقره دارای

کد خبر : 223317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
پیش بینی قیمت نقره: پایین ترین سطح سالانه جدید پس از شکست مثلث متقارن


چشم انداز قیمت نقره:

  • قیمت نقره همانطور که پیش بینی می شد از مثلث متقارن چند هفته ای به سمت نزولی خارج شد و به پایین ترین حد سالانه رسید.
  • ممکن است افت شدیدتر به سمت 18.7064 در مراحل اولیه باشد.
  • با این حال، rتغییرات شدید در احساسات پیشنهاد می کند که قیمت نقره دارای یک صعودی سوگیری در کوتاه مدت

خرابی فنی بنیادی

قیمت نقره امروز به پایین ترین حد سالانه خود رسید و پس از آن نیز به فشارهای شدید فروش ادامه داد مثلث متقارن که هفته گذشته ذکر شد جای خود را داد. اینها پایین ترین سطوحی هستند که از ژوئیه 2020 مشاهده شده است، و دلیل کمی وجود دارد که فکر کنیم بدترین ها هنوز به پایان رسیده است.

همچنان که بادهای معکوس اساسی همچنان قابل توجه است. افزایش مداوم بازدهی واقعی ایالات متحده – بازده اسمی خزانه داری ایالات متحده انتظارات تورمی کمتری را در ایالات متحده ایجاد می کند (که با نرخ های سربه سر و سوآپ تورم اندازه گیری می شود) – همراه با نگرانی های رکود جهانی، محیط دشواری را برای قیمت نقره ایجاد کرده است. بر این اساس، هیچ چیز تغییر نکرده است: “روایت بنیادی ضعیف برای قیمت نقره، زیربنای یک چشم انداز فنی ضعیف است.”

قیمت نقره و رابطه نوسانات تغییر می کند

طلا و نقره هر دو فلزات گرانبهایی هستند که معمولاً در مواقع عدم اطمینان در بازارهای مالی از یک پناهگاه امن برخوردار هستند. در حالی که سایر طبقات دارایی‌ها افزایش نوسانات را دوست ندارند (که نشان دهنده عدم اطمینان بیشتر در مورد جریان‌های نقدی، سود سهام، پرداخت‌های کوپن، و غیره است)، فلزات گرانبها تمایل دارند با افزایش عدم اطمینان از دوره‌های نوسان بالاتر سود ببرند. نقره ای درخواست پناهگاه امن ممکن است افزایش دیگری در نوسانات بازار سهام ایالات متحده برای قیمت نقره لازم باشد تا در کوتاه مدت کمی ثبات پیدا کند.

VIX (نوسانات S&P 500 ایالات متحده) در مقابل تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار قیمت روزانه (ژوئن 2021 تا ژوئن 2022) (نمودار 1)

نوسانات بازار سهام آمریکا (همانطور که توسط اس اند پی 500 آمریکا نوسان فهرست مطالب، VIX، که آهنگ ها انتظارات بازار سهام از نوسانات بر اساس گزینه های شاخص S&P 500) در زمان نگارش این گزارش با قیمت 28.87 معامله می شد. همبستگی 5 روزه بین VIX و نقره قیمت ها است -0.79 و همبستگی 20 روزه است -0.32. یک هفته پیش، در 23 ژوئن، همبستگی 5 روزه 0.85+ و همبستگی 20 روزه 0.46- بود.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار روزانه (ژوئن 2021 تا ژوئن 2022) (نمودار 2)

پیش بینی قیمت نقره: پایین ترین سطح سالانه جدید پس از شکست مثلث متقارن - سطوح برای XAG/USD

امروز با ثبت پایین‌ترین سطح سال 2022، قیمت‌های نقره از تلاقی فیبوناچی اصلاحی عبور کردند که به کاهش پایین سالانه قبلی در ماه می کمک می‌کند. این پیش بینی می شدهمانطور که در تفسیر هفته گذشته خاطرنشان شد که «تثبیت ظاهر شده شکل یک مثلث متقارن را به خود گرفته است. در زمینه حرکت قبلی به سمت پایین، جهت شکست مطلوب مثلث کمتر خواهد بود.

مومنتوم به سمت نزول رفته است. قیمت نقره در میان پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA پایین تر است که به ترتیب نزولی است. Daily MACD در حال حاضر در حالی که زیر خط سیگنال خود است، سقوط می کند، و روزانه Slow Stochastics در قلمرو بیش از حد فروش بازگشته است. دیدگاه “فروش تجمع” مناسب است.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار هفتگی (نوامبر 2010 تا ژوئن 2022) (نمودار 3)

پیش بینی قیمت نقره: پایین ترین سطح سالانه جدید پس از شکست مثلث متقارن - سطوح برای XAG/USD

همانطور که قبلاً اشاره شد، “افت پایین تر از 23.6% اصلاح فیبوناچی از محدوده پایین 2011/2020 در 20.6500، سیگنال تایید قوی ای را ارائه می دهد که گام بعدی پایین تر شروع شده است.” همزمان، این ممکن است به این معنی باشد که حرکت به سمت اصلاح فیبوناچی 61.8% در محدوده پایین/بالای 2020 در 18.7064 آغاز شده است. قیمت نقره کمتر از 4-، 8- و 13-EMA هفتگی است و پاکت EMA به ترتیب متوالی نزولی تراز شده است. MACD هفتگی پایین تر از خط سیگنال خود روند کاهشی دارد، در حالی که هفتگی Slow Stochastics در قلمروی بیش از حد فروش بازگشته است. اعتماد به این ایده که مسیر کمترین مقاومت پایین تر است همچنان بالاست.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی قیمت نقره (30 ژوئن 2022) (نمودار 4)

پیش بینی قیمت نقره: پایین ترین سطح سالانه جدید پس از شکست مثلث متقارن - سطوح برای XAG/USD

نقره ای: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 91.29 درصد معامله گران دارای خرید خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 10.49 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 4.55 درصد کمتر از دیروز و 14.77 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 16.76 درصد و نسبت به هفته گذشته 31.17 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت نقره ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت نقره ممکن است به زودی معکوس شود، علیرغم این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.