پیش بینی قیمت طلا: پشتیبانی XAU/USD پیش از فدرال رزرو است

[ad_1] نقاط بحث طلا: قیمت طلا تا این هفته در حال افزایش است و FOMC در انتظار تصمیم گیری در مورد نرخ ماه سپتامبر است. قیمت طلا پیچ خورده است و احتمال شکست قبل از تصمیم گیری در مورد نرخ وجود دارد. نمودار بلندمدت شاید جذاب تر باشد زیرا تشکیل پرچم گاو در جای خود

کد خبر : 107753
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
پیش بینی قیمت طلا: پشتیبانی XAU/USD پیش از فدرال رزرو است

[ad_1]

نقاط بحث طلا:

  • قیمت طلا تا این هفته در حال افزایش است و FOMC در انتظار تصمیم گیری در مورد نرخ ماه سپتامبر است.
  • قیمت طلا پیچ خورده است و احتمال شکست قبل از تصمیم گیری در مورد نرخ وجود دارد. نمودار بلندمدت شاید جذاب تر باشد زیرا تشکیل پرچم گاو در جای خود باقی است.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی بر است اقدام قیمت و تشکیلات نموداربه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار ، ما را بررسی کنید DailyFX Education بخش.

قیمت طلا پس از سرازیر شدن هفته گذشته تثبیت شده است ، اما این س bigال بزرگ باقی می ماند که آیا گاوها می توانند دوباره کنترل موضوع را در دست بگیرند ، چرا که طی چند ماه گذشته یک سری شکست ها موفق نشدند.

در ماه ژوئیه و اوایل آگوست ، سطح بزرگ در 1834 بود و قیمت طلا چهار آزمایش مختلف از این قیمت انجام داد ، که در هیچ یک از آنها گاوها نرفتند. سه مورد از این چهار آزمایش شکست خورده در ماه ژوئیه و اوایل آگوست انجام شد و پس از آن قیمت ها برای یک اصلاح ناخوشایند به پایین ترین سطح در سال 2021 در 1680 کاهش یافت. این سطح حفظ شد و خریداران مجدداً پیشنهاد خود را اعلام کردند و آزمایش دیگری را در اوایل 1834 آغاز کردند. در ماه سپتامبر ، اما به طور مشابه ، آن آزمایش شکست خورد و خریداران مشاهده کردند که فرش از زیر زمین بیرون کشیده شد و قیمتها به سطح 1744 رسید ، که به پشتیبانی هفته گذشته کمک کرد.

با این حال ، از آن زمان ، گاوها مجدداً به پیشنهاد خود بازگشتند و قیمت ها به سمت دسته 1800 در نمودار عقب می روند ، در حال حاضر کمی مقاومت در برابر حمایت نوسان قبلی ، که از حدود 1781 در نمودار گرفته شده است ، دریافت می کند.

نمودار قیمت هشت ساعته طلا

نمودار قیمت طلا هشت ساعته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ طلا در Tradingview

طلا: در برابر Fed برای آن روند بعدی آسیب پذیر است

اگر چیزی در طول تابستان مشهود بود ، آن حساسیت طلا به رویدادهای اطراف فدرال رزرو ایالات متحده بود. آخرین باری که از رئیس پاول شنیدیم در ماه جولای در سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول بود و در آن سخنرانی او اظهار داشت که اقتصاد ایالات متحده هنوز به طور کامل به “پیشرفت بیشتر چشمگیر” در زمینه اشتغال نرسیده است. بعد از آن نظرات ، قیمت طلا شروع شد و سرانجام در اوایل ماه سپتامبر برای آزمایش دیگر مقاومت در دستگیره 1834 تلاش کرد.

با افزودن زمینه های اضافی به نمودار کوتاه مدت ، قیمت طلا دارای دو منطقه مقاومت دیگر است که بارزترین آنها منطقه 1804-1808 است. این حمایت که تبدیل به مقاومت شده است از اوایل آگوست ادامه داشته است و این بالاترین قیمت طلا در دو هفته اخیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد FOMC، وارسی DailyFX Education

نمودار قیمت دو ساعته طلا

نمودار قیمت طلا دو ساعته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ طلا در Tradingview

قیمت طلا تصویر بزرگتر: پرچم گاو باقی مانده است

با بازگشت به نمودار بلندمدت ، هنوز روند صعودی وجود دارد ، زیرا شکل پرچم گاو در نظم باقی می ماند ، خرابی های فلش و همه چیز. از نمودار هفتگی زیر ، ما می توانیم ببینیم که نشت اوایل آگوست در اصل به آزمایش خط میانی از کانال نزولی که پرچم گاو را تشکیل می دهد ، منجر شده است.

سطوح قابل توجهی نیز وجود دارد که می توان از این نگاه بلندمدت به طلا ، یعنی منطقه پشتیبانی از 1755-1764 استفاده کرد. این به عنوان “یقه” از تشکیلات دو طرفه در ماه مارس عمل می کرد و از آن زمان ، چندین آزمایش پشتیبانی را انجام داد ، که اخیراً در این هفته انجام شد. اما ، این نیز اهمیت آن سطح 1834 را نشان می دهد زیرا شکست در بالا نشان دهنده از سرگیری روند صعودی با تصویر بزرگتر است. اگر/زمانی که شکست 1834 ظاهر شود ، می تواند دریچه ای برای پیش بینی های صعودی بزرگتر در طلا باز کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تشکیلات پرچم گاو نر، وارسی DailyFX Education

نمودار قیمت هفتگی طلا

نمودار قیمت طلا در هفته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ طلا در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.