پیش بینی قیمت طلا: زمان یا زمان استراحت برای گاوها

[ad_1] چشم انداز قیمت طلا: قیمت طلا در زیر تلاقی مقاومت فنی قرار دارد که ممکن است روند بهبود را به خطر بیندازد. تشدید مذاکرات فدرال رزرو که موجب تقویت مجدد دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) شده است ، هیچ گونه لطفی برای شمش نمی کند. بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، قیمت طلا

کد خبر : 92840
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۵
پیش بینی قیمت طلا: زمان یا زمان استراحت برای گاوها

[ad_1]

چشم انداز قیمت طلا:

  • قیمت طلا در زیر تلاقی مقاومت فنی قرار دارد که ممکن است روند بهبود را به خطر بیندازد.
  • تشدید مذاکرات فدرال رزرو که موجب تقویت مجدد دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) شده است ، هیچ گونه لطفی برای شمش نمی کند.
  • بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، قیمت طلا در کوتاه مدت دارای سوگیری صعودی است.

Shine Wears Off می شود

قیمت طلا در هفته گذشته هنگامی که 24000 قرارداد آتی (4 میلیارد دلار) در 9 آگوست فروخته شد ، سقوط کرد و با پایین آمدن از پایین ترین سطح خود در مارس 2021 ، پایین ترین سطح سالانه ایجاد شد که تنها با یک خرید و فروش شدید همراه بود که کل حرکت نزولی را نفی کرد. به و با این حال ، گاوها هنوز کنترل خود را به دست نیاورده اند. قیمت طلا هنوز در محدوده ماه ژوئیه خود قرار نگرفته است و در زیر سطح حمایت چند ماهه مثلث متقارن باقی مانده است. تشدید صحبت های فدرال رزرو ، که داشته است تقویت مجدد دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY)، هیچ لطفی برای شمش هم نمی کند.

نوسانات طلا و تغییر قیمت طلا

از نظر تاریخی ، قیمت طلا برخلاف سایر طبقات دارایی با نوسان ارتباط دارد. در حالی که سایر کلاس های دارایی مانند اوراق قرضه و سهام افزایش نوسان را دوست ندارم سیگنال عدم قطعیت بیشتر در مورد جریانات نقدی ، سود سهام ، پرداخت کوپن و غیرهطلا تمایلs در دوره های بی ثباتی بیشتر سود ببرید. افزایش نوسانات طلا و تقویت همبستگی ها نشان می دهد که گاو طلا هنوز امیدوار است.

تجزیه و تحلیل فنی GVZ (نوسانات طلا): نمودار قیمت روزانه (آگوست 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 1)

پیش بینی قیمت طلا: زمان ایجاد یا شکستن گاوها - سطح برای XAU/USD

نوسانات طلا (که توسط نوسانات طلا Cboe ، GVZ ، که نوسانات ضمنی 1 ماهه طلا را از زنجیره اختیار GLD دنبال می کند ، اندازه گیری می شود) در 16.15 معامله شد. رابطه بین قیمت طلا و نوسان طلا با افزایش قیمت طلا در حالی عادی می شود که نوسان طلا افزایش می یابد. همبستگی 5 روزه بین GVZ و قیمت طلا 53/0 +است در حالی که همبستگی 20 روزه 81 / 0- است. یک هفته پیش ، در 12 آگوست ، همبستگی 5 روزه 93 / 0- و همبستگی 20 روزه 81 / 0- بود.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ طلا: نمودار روزانه (آگوست 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 2)

پیش بینی قیمت طلا: زمان ایجاد یا شکستن گاوها - سطح برای XAU/USD

قیمت طلا در برابر نزولی بودن مقاومت کانال در برابر اوج آگوست 2020 و ژانویه 2021 در حال حفظ است ، اما هنوز به محدوده ماه ژوئیه خود بازنگشته و به مثلث متقارن که از آغاز سال 2021 بر قیمت اعمال می شود ، بازنگشته است.

در حالی که این حرکت به دنبال جهش شدید از پایین ترین سطح هفته گذشته ، روند صعودی به خود گرفته است ، در روزهای اخیر کاهش یافته است. پاکت روزانه EMA به ترتیب متوالی نزولی باقی می ماند. MACD روزانه در حال حرکت بیشتر است اما در زیر خط سیگنال خود باقی می ماند ، در حالی که Stochastics روزانه روزانه پس از افزایش کوتاه مدت بالاتر از خط میانی خود ، در آستانه یک دور پایین ظاهر می شود.

افت دیگری در زیر خط روند صعودی نسبت به پایین ترین سطح ممکن در ماه مه 2019 ، مارس 2020 و مارس 2021 ، احتمالاً برای طلا مشکل ایجاد می کند.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت طلا: نمودار هفتگی (اکتبر 2015 تا آگوست 2021) (نمودار 3)

پیش بینی قیمت طلا: زمان ایجاد یا شکستن گاوها - سطح برای XAU/USD

پیشتر گفته شده بود که “از دست دادن 1780 تمرکز خود را بر روی خط روند صعودی از پایین ترین سطح می 2019 ، مارس 2020 و مارس 2021 قرار می دهد.” در حال حاضر نزدیک به 1780 معامله می شود ، شواهد فنی کافی وجود دارد که نشان می دهد عقب نشینی عمیق تر همچنان امکان پذیر است. MACD هفتگی به پایین تر از خط سیگنال خود ادامه می دهد ، در حالی که Stochastics هفتگی زیر خط متوسط ​​خود باقی می ماند. با توجه به قیمت طلا در زیر پاکت هفتگی 4 ، 13 و 26-EMA ، ممکن است قیمت طلا به فروش برسد و در نهایت قیمت آن بازگشت به زیر 1700 باشد.

IG CLIENT SENTIMENT INDEX: پیش بینی قیمت طلا (18 اوت 2021) (نمودار 4)

پیش بینی قیمت طلا: زمان ایجاد یا شکستن گاوها - سطح برای XAU/USD

طلا: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 65.11 of از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران به کوتاه مدت 1.87 به 1 است. تعداد معامله گران خالص 3.94 lower کمتر از دیروز و 14.78 lower کمتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران 9.82 درصد بیشتر از دیروز و 13.08 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم ، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت طلا ممکن است همچنان در حال سقوط باشد.

با این حال ، معامله گران نسبت به دیروز خالص کمتری نسبت به هفته گذشته دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که با وجود این واقعیت که معامله گران در خالص باقی می مانند ، ممکن است روند فعلی قیمت طلا به زودی بالاتر برود.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد ارز



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.