پیش بینی قیمت طلا: تعقیب پشتیبانی سابق پیش از فدرال رزرو

[ad_1] چشم انداز قیمت طلا: قیمت طلا در امتداد حمایت مثلث متقارن در حال سقوط است و شاخص های حرکت شروع به کاهش می کنند. تنها با تسویه حساب 1785 در روزهای آینده ، معامله گران می توانند دلیل مهمی برای بررسی طولانی مدت قیمت طلا داشته باشند. در غیر این صورت ، فروش رالی

کد خبر : 107448
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۰۵
پیش بینی قیمت طلا: تعقیب پشتیبانی سابق پیش از فدرال رزرو

[ad_1]

چشم انداز قیمت طلا:

  • قیمت طلا در امتداد حمایت مثلث متقارن در حال سقوط است و شاخص های حرکت شروع به کاهش می کنند.
  • تنها با تسویه حساب 1785 در روزهای آینده ، معامله گران می توانند دلیل مهمی برای بررسی طولانی مدت قیمت طلا داشته باشند. در غیر این صورت ، فروش رالی ممکن است از این پس به عنوان شیوه عمل باشد.
  • بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، قیمت طلا در کوتاه مدت دارای سوگیری خنثی است.

جهش گربه مرده؟

هفته گذشته اشاره شد که “به طور فزاینده ای به نظر می رسد که تنها قیمت کاتالیزور صعودی طلا در کوتاه مدت نقض احتمالی سقف بدهی ایالات متحده در سال 2011 یا سقوط توسط اورگراند چین است ، اما فراتر از آن ، مقدار کمی برای طلا برای قرار دادن کلاه روی سر. “

اخبار مربوط به املاک چینی Evergrande در بازارهای جهانی مالی اشتیاق خطرناکی را کاهش داده و فلزات گرانبها مانند طلا را احیا کرده است. اما روند افزایشی قیمت طلا در هفته جاری فاقد دندان است ، زیرا هیچ سطح مقاومت فنی قابل توجهی وجود ندارد – در درجه اول حمایت های قبلی به طرق مختلف – برطرف نشده است.

ممکن است این اتفاق بیفتد که در قیمت طلا چیزی جز “جهش گربه مرده” نیست ، زیرا بازارهای مالی در حال آماده شدن برای رضایت از نتایج جلسه فدرال رزرو سپتامبر فردا بعد از ظهر هستند. در جلسات اخیر فدرال رزرو و بعلاوه ، دقیقه هایی از آن جلسات فدرال رزرو ، قیمت طلا چندان خوب پیش نرفته است زیرا سیاستگذاران ایالات متحده به سرعت در جهت اعلامیه کاهش قیمت محرک نزدیک شده اند.

نوسانات طلا و روابط غیرعادی قیمت طلا

از نظر تاریخی ، قیمت طلا برخلاف سایر طبقات دارایی با نوسان ارتباط دارد. در حالی که سایر کلاس های دارایی مانند اوراق قرضه و سهام افزایش نوسان را دوست ندارم سیگنال عدم قطعیت بیشتر در مورد جریانات نقدی ، سود سهام ، پرداخت کوپن و غیرهطلا تمایلs برای بهره مندی از دوره های نوسان بیشتر. کاهش نوسانات طلا و همبستگی ضعیف نشان می دهد که ادامه معاملات دشوار ممکن است برای قیمت طلا پیش رو باشد.

تجزیه و تحلیل فنی GVZ (نوسانات طلا): نمودار قیمت روزانه (سپتامبر 2020 تا سپتامبر 2021) (نمودار 1)

پیش بینی قیمت طلا: تعقیب پشتیبانی سابق پیش از فدرال رزرو - سطوح XAU/USD

نوسانات طلا (اندازه گیری شده توسط نوسانات طلا Cboe ، GVZ ، که نوسانات ضمنی 1 ماهه طلا را که از زنجیره اختیار GLD به دست آمده است ، پیگیری می کند) در 16.37 معامله شد. رابطه بین قیمت طلا و نوسان طلا غیر طبیعی است. همبستگی 5 روزه بین GVZ و قیمت طلا -0.49 است و همبستگی 20 روزه -0.65 است. یک هفته پیش ، در 14 سپتامبر ، همبستگی 5 روزه 92 / 0- و همبستگی 20 روزه 47 /0 -بود.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ طلا: نمودار روزانه (آگوست 2020 تا سپتامبر 2021) (نمودار 2)

پیش بینی قیمت طلا: تعقیب پشتیبانی سابق پیش از فدرال رزرو - سطوح XAU/USD

هفته گذشته اشاره شد که “تصویر بزرگتر ، شکست در غلبه بر قله های جولای-پاکسازی سطح 1835 مورد بحث در حالت تهوع در شش هفته گذشته-نشان می دهد که این زوج در کوتاه مدت تمایلات فنی نزولی دارند.” دیروز ، قیمت طلا به پایین ترین سطح ماهانه رسید و کمی بالاتر از 1742 بود.

حرکت ضد روند طی 24 ساعت گذشته ممکن است فرصتی را برای فروش قیمت طلا ایجاد کند تا مبادا شکستگی بیشتری در ریسک خطر رخ دهد. قیمت طلا زیر پاکت روزانه 5 ، 8 ، 13 و 21-EMA خود باقی می ماند ، که در ترتیب نزولی قرار دارد. MACD روزانه در حالی که زیر خط سیگنال خود قرار دارد ، در حال سقوط است و Stochastics روزانه آهسته در قلمروهای فروخته شده باقی می ماند.

با وجود این که در 24 ساعت گذشته یک جهش روی داده است ، قیمت طلا در زیر مثلث متقارن که شامل قیمت از ژانویه تا ژوئیه بود ، زیر حمایت قبلی قرار دارد و اخیراً از ماه مه 2019 ، مارس 2020 ، و زیر خط روند صعودی معامله شده است. پایین ترین سطح مارس 2021 در حال حاضر نمی توان ضعف بیشتر را رد کرد.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت طلا: نمودار هفتگی (اکتبر 2015 تا سپتامبر 2021) (نمودار 3)

پیش بینی قیمت طلا: تعقیب پشتیبانی سابق پیش از فدرال رزرو - سطوح XAU/USD

ساختار فنی قیمت طلا در بازه زمانی هفتگی طی چند روز گذشته کاهش یافته است. پاکت هفتگی 4- ، 13- و 26-EMA پایین تر می رود ، در حالی که MACD هفتگی به زیر خط سیگنال خود می لغزد. حتی هفتگی Slow Stochastics در نزدیکی خط میانی خود شروع به پایین آمدن کرده اند. تنها با تسویه حساب 1785 در روزهای آینده ، معامله گران می توانند دلیل قابل توجهی برای بررسی قیمت طولانی طلا داشته باشند. در غیر این صورت ، فروش رالی ممکن است از این پس به عنوان شیوه عمل باشد.

IG CLIENT SENTIMENT INDEX: پیش بینی قیمت طلا (21 سپتامبر 2021) (نمودار 4)

پیش بینی قیمت طلا: تعقیب پشتیبانی سابق پیش از فدرال رزرو - سطوح XAU/USD

طلا: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 80.78 درصد معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران به کوتاه مدت 4.20 به 1. است. تعداد معامله گران خالص 3.21 درصد کمتر از دیروز و 13.37 درصد بیشتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران 1.86 درصد کمتر از دیروز و 1.61 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم ، و واقعیت معامله گران نشان می دهد که قیمت طلا ممکن است همچنان در حال سقوط باشد.

موقعیت یابی نسبت به دیروز خالص کمتر است ، اما نسبت به هفته گذشته بیشتر خالص است. ترکیبی از احساسات جاری و تغییرات اخیر باعث ایجاد تعصب بیشتر در معاملات طلا می شود.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.