پیش بینی قیمت دلار کانادا: معکوس شکست USD/CAD

دلار کانادا ، نقاط مکالمه USD/CAD: USD/CAD هفته گذشته با توجه به داده های تورم کانادا و صورت جلسه FOMC از تصمیم نرخ جولای ، یک شکست بزرگ را رقم زد. این شکست تا 1.2950 پیش رفت و پس از آن روند معکوس در روند کوتاه مدت نشان داده شد. در حال حاضر ، سه

کد خبر : 95428
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
پیش بینی قیمت دلار کانادا: معکوس شکست USD/CAD


دلار کانادا ، نقاط مکالمه USD/CAD:

  • USD/CAD هفته گذشته با توجه به داده های تورم کانادا و صورت جلسه FOMC از تصمیم نرخ جولای ، یک شکست بزرگ را رقم زد.
  • این شکست تا 1.2950 پیش رفت و پس از آن روند معکوس در روند کوتاه مدت نشان داده شد. در حال حاضر ، سه روز معاملاتی و تقریبا 400 پیپ بعد ، USD/CAD در نقطه نامعمول نمودار قرار دارد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی بر است اقدام قیمت و تشکیلات نموداربه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار ، ما را بررسی کنید DailyFX Education بخش.

هفته گذشته در USD/CAD شلوغ بود.

سه شنبه گذشته من در مورد شکست احتمالی این جفت ارز به عنوان USD/CAD هشدار داده بودم تا چهارشنبه آینده با دو راننده بسیار بزرگ در افق به نقطه کلیدی مقاومت رسیده بود. تورم کانادا همان صبح بود و قرار بود صورت جلسه FOMC بعداً در همان روز منتشر شود. یک و دو ضربه این نسخه ها نه تنها موفقیتی فراتر از منطقه 1.2621-1.2652 را که من در مورد آن صحبت کرده بودم به ارمغان آورد. اما همچنین گسلی فراتر از بالاترین سطح شش ماهه 1.2800 به عنوان گاو نر

قیمت ها به USD/CAD تا سطح 1.2950 پیش رفت ، فقط از سطح روانی 1.3000 فاصله داشت تا به بالاترین سطح خود در 9 ماه اخیر برسد. اما این زمانی بود که موسیقی ضرب المثل متوقف شد ، زیرا معکوس در روز جمعه آغاز شد که همچنان در حال باز شدن این موفقیت های موفقیت آمیز است.

این پس زمینه با مشاهدات جالب روی نمودار تأکید شده است. آن شمع جمعه که فروشندگان با عجله به بازار آمدند به عنوان یک دوجی سنگ قبر به پایان رسید و روزهای نزولی روز دوشنبه تشکیل ستاره عصرانه را تکمیل کرد ، که اغلب با هدف ادامه نزولی دنبال می شد. تا کنون در معاملات روز سه شنبه این موضوع ادامه پیدا کرده است و قیمت ها به خط روند صعودی رسیده است که از اوایل ژوئن پایین ترین سطح در این جفت ارز بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنگ قبر دوجی یا شکل گیری ستاره عصر، وارسی DailyFX Education

USD/CAD نمودار قیمت روزانه

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ USDCAD در Tradingview

USD/CAD عوامل کلان

در حال حاضر چند عامل کلان کلیدی در USD/CAD وجود دارد که بارزترین آنها عملکرد در دلار آمریکا است. دلار آمریکا هفته گذشته پس از آنکه دقایق FOMC نشان داد که فدرال رزرو ممکن است از آنچه که در ابتدا تصور می شد نزدیک تر شده باشد ، سریع تر حرکت کرد و این همان چیزی است که به USD و USD/CAD کمک کرد تا به بالاترین سطح کوتاه مدت برسند.

اما ، این موضوع اخیراً مطرح شده است زیرا دلار آمریکا برای حمایت و USD/CAD کاهش یافته است ، اما یک عامل مهم دیگر در USD/CAD وجود دارد و آن قیمت نفت است. هفته گذشته نفت در حال فروش شدید بود و به دلار کانادا کمک کرد تا بیشتر تضعیف شود. اما با افزایش مجدد قیمت نفت در این هفته ، قدرت CAD نیز افزایش یافته است و وقتی با دلار آمریکا ضعیف ترکیب شود ، این روند کوتاه مدت قوی در USD/CAD ایجاد شده است.

در این مرحله ، USD/CAD در حال نزدیک شدن به نقطه بزرگی از پشتیبانی است ، برگرفته از طرح خط روند که تا کنون پایین ترین سطح این جفت ارز را از ماه ژوئن هدایت کرده است. همچنین پشتیبانی کمی در مقاومت کوتاه مدت قبلی وجود دارد که از نوسان در 1.2588 گرفته شده است. این می تواند در را برای سناریوهای صعودی این زوج با تمرکز بر روی سمپوزیوم اقتصادی Jackson Hole باز کند. در زیر طرح خط روند ، پتانسیل پشتیبانی ثانویه در منطقه 1.2500-1.2521 وجود دارد.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/CAD

نمودار قیمت چهار ساعته USDCAD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ USDCAD در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، ارشد استراتژیست برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.