پیش بینی دلار کانادا در شرایطی که اقتصاد دچار رکود شده است کمتر صعودی می شود

© رویترز. عکس فایل: یک سکه دلار کانادایی ، که معمولاً با نام “Loonie” شناخته می شود ، در این تصویر تصویری گرفته شده در تورنتو در 23 ژانویه 2015 نشان داده شده است. REUTERS/Mark Blinch نویسنده: فرگال اسمیت تورنتو (رویترز) – بر اساس نظرسنجی رویترز ، به گفته تحلیلگران که تاثیر انقباض غافلگیرکننده در

کد خبر : 101247
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
پیش بینی دلار کانادا در شرایطی که اقتصاد دچار رکود شده است کمتر صعودی می شود



© رویترز. عکس فایل: یک سکه دلار کانادایی ، که معمولاً با نام “Loonie” شناخته می شود ، در این تصویر تصویری گرفته شده در تورنتو در 23 ژانویه 2015 نشان داده شده است. REUTERS/Mark Blinch

نویسنده: فرگال اسمیت

تورنتو (رویترز) – بر اساس نظرسنجی رویترز ، به گفته تحلیلگران که تاثیر انقباض غافلگیرکننده در اقتصاد و نشانه های بازار خنک تر مسکن را بر چشم انداز سیاست بانک مرکزی کانادا ارزیابی می کنند ، دلار کانادا در سال آینده کمتر صعود می کند. نشان داد.

با توجه به اینکه 68 درصد از جمعیت این کشور به طور کامل در برابر کووید -19 واکسینه شده اند ، اقتصاد کانادا می تواند برای مقابله با موج چهارم ویروس بهتر از برخی دیگر باشد.

با این حال ، داده ها در روز سه شنبه نشان داد که اقتصاد در سه ماهه دوم ، زمانی که قرنطینه ها برقرار شده بود ، شگفت آور شد و احتمالاً سرعت بسیار کمتری نسبت به آنچه در تابستان پیش بینی می شد ، داشت.

بانک مرکزی کانادا در سه ماهه دوم رشد 2 درصدی را پیش بینی کرده بود ، بنابراین داده ها می توانند برآورد خود را از ظرفیت مازاد اقتصاد افزایش دهند.

این بسیار مهم است زیرا بانک مرکزی متعهد شده است که نرخ های بهره را در حالت تعلیق نگه دارد تا زمانی که جذب کسری صورت نگیرد ، که طبق آخرین پیش بینی بانک مرکزی در نیمه دوم سال 2022 رخ می دهد.

شان آزبورن ، استراتژیست ارشد ارز در اسکوتیابانک ، گفت: “این داده ها کمی سوال ایجاد می کند که بانک مرکزی کانادا چقدر سریع نرخ بهره را در آینده افزایش می دهد.”

“این احتمالاً احتمالاً کمی بیشتر از آنچه که در حال حاضر انتظار داریم از بانک کانادا انتظار می رود ، حداقل در زمینه پیام رسانی.”

قرار است چهارشنبه هفته آینده بانک مرکزی در مورد نرخ بهره تصمیم گیری کند اما انتظار نمی رود پیش بینی اقتصادی آن تا اکتبر انجام شود.

در همین حال ، انتخابات زودهنگام کانادا برای 20 سپتامبر برگزار شده است ، اما تحلیلگران تفاوت چندانی بین احزاب اصلی در سیاست های مالی و اقتصادی نمی بینند و شک دارند که این انتخابات تأثیر زیادی بر ارز داشته باشد.

میانگین پیش بینی 36 استراتژیست ، نظرسنجی 30 اوت-سپتامبر. 2 ، قرار بود دلار کانادا در مدت سه ماه 1.6٪ افزایش یابد و به 1.2350 دلار در هر دلار آمریکا برسد ، یا 80.97 سنت آمریکا ، در مقایسه با 1.2250 در نظرسنجی ماه گذشته.

سپس پیش بینی می شد که در مدت یک سال بیشتر به 1.22 برسد. در ماه اوت ، پیش بینی 1.21 بود.

این ارز از ابتدای سال جاری 1.4 درصد افزایش یافته است که بهترین عملکرد در بین ارزهای G10 است که به دلیل افزایش قیمت کالاها به بهترین شکل انجام شده است. کانادا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کالا از جمله نفت است.

اما با کاهش چشم انداز تقاضا و افزایش تولید اوپک ، نفت از قله جولای عقب نشینی کرد.

استفان براون ، اقتصاددان ارشد کانادایی در Capital Economics گفت: ترکیبی از عرضه بیشتر نفت و تضعیف سرمایه گذاری مسکونی می تواند بر دلار کانادا در سال آینده تأثیر بگذارد.

سرمایه گذاری مسکن در طول همه گیری رشد کرد اما بازار از اوج خود در ماه مارس سرد شد ، در حالی که نظرسنجی اخیر رویترز نشان داد تحلیلگران بازار املاک انتظار دارند قیمت ها در سال آینده از جوش بیفتد.[CA/HOMES]

براون می گوید که اگر روند فعالیت مسکن ادامه پیدا کند ، بانک کانادا “چندان مشتاق افزایش نرخ نخواهد بود”.

(برای داستانهای دیگر از نظرسنجی های ارزی رویترز 🙂

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.