پیش از فدرال رزرو، کویل طلا ادامه دارد

نکات طلایی: قیمت طلا نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. روند تصویر بزرگتر در طلا متوقف می شود زیرا پرچم گاو نر محدود نشده است. فدرال رزرو هفته آینده برای اعلام کاهش بسیار مورد انتظار و رفتار طلا در اطراف که می تواند گویای روندهای ماه های آینده باشد، تشکیل جلسه می دهد. تجزیه

کد خبر : 121293
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
پیش از فدرال رزرو، کویل طلا ادامه دارد


نکات طلایی:

  • قیمت طلا نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.
  • روند تصویر بزرگتر در طلا متوقف می شود زیرا پرچم گاو نر محدود نشده است. فدرال رزرو هفته آینده برای اعلام کاهش بسیار مورد انتظار و رفتار طلا در اطراف که می تواند گویای روندهای ماه های آینده باشد، تشکیل جلسه می دهد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

برای پایان هفته گذشته یک شعله ی هیجان سریع وجود داشت، و حتی در این هفته نیز ادامه یافت، زیرا قیمت طلا شروع به تهدید یک شکست صعودی کرد. اما همانطور که بارها در طول سال گذشته اتفاق افتاده است، این شکست نتوانست حفظ شود، گاوها عقب نشینی کردند و قیمت ها درست به جایی که قبل از شروع کل قسمت بودند، کاهش یافت.

با نگاهی به نمودار بلندمدت، مشخص می‌شود که چرا بسیاری از افراد منتظر این حرکت در سمت روند آرام هستند تا از خود سود ببرند: به نظر می‌رسد پتانسیل قابل‌توجهی وجود دارد اگر/زمانی که این اتفاق بیفتد. از نظر بنیادی، اخیراً صحبت‌های زیادی در مورد رکود تورمی وجود دارد و این محیطی است که در آن فلزات به طور سنتی عملکرد بهتری داشته‌اند. اگر به دهه 1970 برگردیم، زمانی که رکود تورمی در ایالات متحده بیداد می کرد، بازارهای سهام به شدت عملکرد ضعیفی از طلا داشتند، 77% در مقابل 1426.75%.

این نیز یکی از دلایلی است که پس از واکنش بانک مرکزی به فروپاشی مالی جهانی، بسیاری از آنها نسبت به طلا اینقدر صعودی نشان دادند، چشم انداز ارقام تورم قوی در حالی که رشد راکد ماند. تنها مشکل این است که آن اعداد تورم قوی هرگز واقعاً ظاهر نشدند، حداقل نه در داده‌ها، اما اکنون شروع به نشان دادن کرده است.

از نقطه نظر فنی، یک چشم انداز صعودی نیز وجود دارد. هنگامی که فدرال رزرو در سال 2018/2019 از چرخه پیاده روی و بازگشت به مرحله کاهش شروع کرد، قیمت طلا روند صعودی را آغاز کرد که تا 7 آگوست گذشته به بالاترین حد خود رسید.هفتم. و برای یک سال و دو ماه پس از آن، قیمت طلا یک کانال نزولی را حفظ کرده است و تشکیل پرچم گاو نر را تشکیل می دهد. این ترکیب تا به امروز باقی مانده است، اما گاوهای نر توسط یک سری شکست های کاذب ثابت ضربه خورده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرچم های گاو نر، وارسی آموزش DailyFX

نمودار قیمت هفتگی طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا: سازند دیگری ظاهر می شود

در طی چند ماه گذشته هضم، شکل دیگری در هفته گذشته ظاهر شد و با افزایش قیمت ها به بالای سطح 1800 و ایجاد یک بالاترین قیمت در شش هفته اخیر، شروع به ایجاد برخی مفاهیم صعودی کرد. در روز جمعه، طلا بخش بزرگی از آن فشار بالا را پس داد، اما این زمین در معاملات دوشنبه مجدداً تصاحب شد. خریداران دیروز نتوانستند به بالاترین سطح خود برسند و قیمت از آن زمان به پایین تر از دسته 1800 رسیده است.

در این مرحله، به نظر می رسد که مقداری حمایت در اطراف مقاومت قبلی وجود دارد که از گوه متقارن گرفته شده است که هفته گذشته به آن نگاه کرده بودم. این می‌تواند در را برای پتانسیل بالا باز نگه دارد، اما معامله‌گران احتمالاً می‌خواهند با توجه به تعداد شکست‌های کاذبی که در طلا اخیراً نشان داده شده است، بسیار مراقب باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مثلث متقارن، وارسی آموزش DailyFX

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

استراتژی طلا: نزدیک مدت

در این مرحله، نکات اساسی نقطه کانونی هستند: اگر روند صعودی در طلا بازگردد، احتمالاً به موارد بیشتری نیاز خواهیم داشت که نشان دهنده رکود تورمی باشد یا ممکن است یک محیط مشابه نزدیک شود. یکی از مواردی که واقعاً می تواند این استدلال را مطرح کند، عقب نشینی فدرال رزرو از افزایش نرخ بهره است که در حال حاضر دورنما به نظر می رسد.

اما – این انگیزه برای سیاست پولی انبساطی در دهه 1970 بود که محیط رکود تورمی را ریشه داد و در حالی که استدلال کمی وجود دارد که فدرال رزرو با سیاست انبساطی عمیقاً وارد چاه شده است، ممکن است بازی با افزایش تورم در حال تغییر باشد.

در یک مبنای کوتاه‌مدت، حفظ حمایت در اطراف طرح‌ریزی خط روند می‌تواند در را برای استراتژی‌های سمت بالا باز نگه دارد، با این فرض که سری اخیر بالاترین و پایین‌ترین سطح ممکن است نشان‌دهنده قدرت آینده باشد.

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.