پیش‌نویس قانون تنظیم جنبه‌های مالیات رمزنگاری‌شده به پارلمان روسیه ارائه شد – مالیات بیت‌کوین نیوز

لایحه ای برای به روز رسانی قانون مالیات روسیه برای گنجاندن مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال در دومای ایالتی، مجلس پایین پارلمان ثبت شده است. این قانون برای تنظیم مالیات بر فروش و سود در بازار کشور برای دارایی های دیجیتال تنظیم شده است. نمایندگان روسیه قانون مالیات های مربوط به رمزارزها را بررسی می

کد خبر : 194704
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
پیش‌نویس قانون تنظیم جنبه‌های مالیات رمزنگاری‌شده به پارلمان روسیه ارائه شد – مالیات بیت‌کوین نیوز


لایحه ای برای به روز رسانی قانون مالیات روسیه برای گنجاندن مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال در دومای ایالتی، مجلس پایین پارلمان ثبت شده است. این قانون برای تنظیم مالیات بر فروش و سود در بازار کشور برای دارایی های دیجیتال تنظیم شده است.

نمایندگان روسیه قانون مالیات های مربوط به رمزارزها را بررسی می کنند

دولت فدرال روسیه پیش نویس قانونی را به دومای ایالتی ارائه کرده است که قوانینی را برای مالیات تراکنش های مربوط به ارزهای رمزپایه وضع می کند. این لایحه اصلاحات لازم را در کد مالیاتی روسیه برای پاسخ به طیفی از سؤالات برجسته ایجاد می کند.

یکی از جنبه های اعمال مالیات بر ارزش افزوده (VAT) است. به گفته نویسندگان، مالیات بر ارزش افزوده باید از خدمات ارائه شده توسط اپراتورهای پلتفرم های صادرکننده یا مبادله دارایی های مالی دیجیتال (DFA) اخذ شود، اصطلاحی که در قوانین فعلی روسیه شامل ارزهای دیجیتال می شود.

به گزارش فورکلاگ به نقل از سند، پایه مالیاتی «حقوق دیجیتال»، یکی دیگر از تعریف‌های قانونی که توکن‌های امنیتی و کاربردی را پوشش می‌دهد، به عنوان تفاوت بین قیمت فروش و کسب توکن تعیین می‌شود.

نهادهای روسی که دارای توکن هستند 13 درصد از درآمدهای حقوق دیجیتال خود را پرداخت خواهند کرد در حالی که نرخ مالیات برای شرکت های خارجی 15 درصد خواهد بود. ناشران دارایی‌های مالی دیجیتال موظفند تا اول فوریه سال آینده گزارش مالیاتی طرف‌های درگیر و تراکنش‌های انجام شده در سال جاری را ارائه کنند.

آندری توگارین، شریک مدیریت شرکت حقوقی GMT ​​Legal، به رسانه خبری کریپتو گفت که این قانون بر روس‌هایی که دارای ارزهای دیجیتال هستند تأثیری نخواهد گذاشت. او توضیح داد که این لایحه فقط به بازار دارایی های مالی دیجیتال و حقوق دیجیتال مربوط می شود. رژیم مالیاتی که معرفی می‌کند منعکس‌کننده رژیمی است که در بازار اوراق بهادار اعمال می‌شود.

به موازات لایحه مالیاتی، دولت روسیه نیز در حال آماده شدن برای ارائه پیش نویس قانون جدید «در مورد ارز دیجیتال» است که اخیراً توسط وزارت دارایی بازنگری شده و به کابینه ارائه شده است. این دپارتمان طرفدار قانونی شدن ارزهای دیجیتال است در حالی که بانک روسیه با آن مخالف است.

انتظار می رود که این دو قانون هر دو در جلسه بهار دومای دولتی تصویب شوند. آنها قانون «در مورد دارایی های مالی دیجیتال» را که در ژانویه 2021 لازم الاجرا شد و تنها بخشی از بخش رمزنگاری کشور را تنظیم کرد، تکمیل خواهند کرد تا یک چارچوب قانونی جامع برای ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

برچسب ها در این داستان

لایحه، لوایح، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی های دیجیتال، پیش نویس قانون، پیش نویس قوانین، دولت، قانون، قوانین، قانون، پارلمان، مقررات، مقررات، روسیه، روسیه، دومای ایالتی، مالیات، مالیات، توکن ها

آیا انتظار دارید روسیه به سرعت قوانین جدید کریپتو را تصویب کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.