پیشنهاد MiCA اتحادیه اروپا به مرحله سه گانه بدون مقررات ممنوعیت بیت کوین پیشرفت می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بسته نظارتی بازارهای دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) این هفته مانع بالقوه دیگری را پشت سر گذاشت و به مرحله بعدی روند قانونی اتحادیه اروپا می رود. طرفداران متن بحث برانگیز منع ارزهای دیجیتال اثبات کار (PoW) که اخیراً از پیش نویس حذف شده است، از فرصت استفاده نکردند تا جلوی پیشرفت پیش نویس

کد خبر : 184208
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
پیشنهاد MiCA اتحادیه اروپا به مرحله سه گانه بدون مقررات ممنوعیت بیت کوین پیشرفت می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بسته نظارتی بازارهای دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) این هفته مانع بالقوه دیگری را پشت سر گذاشت و به مرحله بعدی روند قانونی اتحادیه اروپا می رود. طرفداران متن بحث برانگیز منع ارزهای دیجیتال اثبات کار (PoW) که اخیراً از پیش نویس حذف شده است، از فرصت استفاده نکردند تا جلوی پیشرفت پیش نویس را بگیرند.

پارلمان، کمیسیون و شورای اتحادیه اروپا در مورد مقررات MiCA مذاکره می کنند

عبارت پیشنهادی اعضای پارلمان اروپا (MEP) که با هدف اعمال ممنوعیت بر ارزهای رمزپایه متکی به استخراج PoW بود، قبل از رای گیری اخیر از MiCA حذف شد. در اواسط ماه مارس، کمیته امور اقتصادی و پولی (ECON) این مقررات را بدون شرطی که عملاً ارائه خدمات برای بیت کوین و موارد مشابه را ممنوع می کرد، تصویب کرد.

با این حال، جامعه کریپتو نمی‌توانست با آرامش از این توسعه استقبال کند، زیرا هنوز امکان جلوگیری از پیشرفت پیش‌نویس به مرحله بعدی فرآیند قانون‌گذاری وجود داشت – گفتگوی سه‌گانه بین پارلمان اروپا، کمیسیون اروپا، بازوی اجرایی در بروکسل، و شورای اتحادیه اروپا، دیگر نهاد قانونگذاری اتحادیه.

رسانه خبری رمزنگاری آلمان BTC Echo در گزارشی اشاره کرد که مهلتی که تا آن زمان می توان اعتراض داشت، در نیمه شب پنجشنبه، 24 مارس به پایان رسید. تا آن زمان، جناح‌های سبزها، چپ‌ها و سوسیال دموکرات‌ها، حامیان ممنوعیت واقعی بیت‌کوین، می‌توانستند پیشرفت MiCA را متوقف کنند و سعی کنند متنی را که واکنش‌های منفی جامعه رمزنگاری را برانگیخته بود، دوباره معرفی کنند.

استفان برگر، گزارشگر این قانون، در رسانه های اجتماعی تایید کرد که MiCA اکنون در معرض مذاکرات بین سه نهاد پیشرو اتحادیه اروپا قرار خواهد گرفت. برگر که همچنین یکی از اعضای ECON است، از همکاران خود در کمیته و سایر حامیان تلاش های او تشکر کرد. وی در توییتی اعلام کرد:

نماینده پارلمان اروپا همچنین اشاره کرد که او پیشنهاد کرده است که MiCA به طبقه بندی اتحادیه اروپا برای تامین مالی پایدار متصل شود. اتحادیه اروپا با سیستم طبقه بندی طبقه بندی خود، فعالیت های اقتصادی را بر اساس پایداری آنها ارزیابی می کند و تلاش می کند سرمایه گذاری ها را به سمت پروژه های پایدار هدایت کند. برگر تاکید کرد: من خوشبین هستم که این پیشنهاد توسط کمیسیون و شورا تصویب شود.

نهادهای نظارتی و مقامات چندین کشور عضو اتحادیه اروپا با استناد به دلایل زیست محیطی خواستار ممنوعیت کل اتحادیه در مورد استخراج ارز دیجیتال PoW شدند. این گروه شامل نیروگاه اقتصادی بلوک، آلمان و سوئد است که هشدار داد افزایش استفاده از انرژی های تجدیدپذیر برای ضرب بیت کوین به ضرر اهداف بی طرفی آب و هوا در سایر بخش ها است.

موسسات اتحادیه اروپا با توجه به نگرانی ها مبنی بر اینکه روسیه ممکن است از ارزهای رمزنگاری شده برای فرار از تحریم های اعمال شده به دلیل تهاجم این کشور به اوکراین استفاده کند و دارایی های کریپتو در توافق نامه اخیر برای گسترش اقدامات محدودکننده هدف قرار گرفته اند، برای تنظیم فضای رمزنگاری اروپا کار می کنند. در ماه فوریه، رئیس بانک مرکزی اروپا، کریستین لاگارد، اتحادیه را ترغیب کرد که به سرعت مقررات جدید کریپتو را با همین انگیزه تصویب کند.

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت، بیت کوین، ممنوعیت بیت کوین، شورای اتحادیه اروپا، رمزنگاری، مقررات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، ECON، اتحادیه اروپا، کمیسیون اروپا، پارلمان اروپا، اتحادیه اروپا، MiCA، بسته ها، پیشنهادات، مقررات، مقررات

آیا فکر می کنید اتحادیه اروپا مقررات MiCA را بدون ممنوعیت بیت کوین تصویب می کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.