پیشرفت دولت کانادا در زمینه بهبود دسترسی به آب پاک در جوامع ملل اول

[ad_1] 4 آگوست 2021 – اتاوا ، منطقه Algonquin ، انتاریو ، خدمات بومی کانادا جوامع ملل اول ، با حمایت دولت کانادا ، همچنان پیشرفت چشمگیری در پایان دادن به همه توصیه های آب آشامیدنی بلند مدت در زمینه ذخیره و ایجاد راه حل های پایدار برای حمایت از دسترسی به آب آشامیدنی سالم

کد خبر : 97006
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۴۶
پیشرفت دولت کانادا در زمینه بهبود دسترسی به آب پاک در جوامع ملل اول

[ad_1]

4 آگوست 2021 – اتاوا ، منطقه Algonquin ، انتاریو ، خدمات بومی کانادا

جوامع ملل اول ، با حمایت دولت کانادا ، همچنان پیشرفت چشمگیری در پایان دادن به همه توصیه های آب آشامیدنی بلند مدت در زمینه ذخیره و ایجاد راه حل های پایدار برای حمایت از دسترسی به آب آشامیدنی سالم و تمیز در حال حاضر و آینده دارند.

امروزه ، خدمات بومی کانادا (ISC) به روز رسانی در مورد پیشرفت آب آشامیدنی تمیز در همه جوامع ملل اول را ارائه کرده است. از 3 آگوست 2021 ، 32 انجمن ملل اول در سراسر کانادا در حال حل و فصل 51 توصیه طولانی مدت برای آب آشامیدنی هستند. در مجموع ، جوامع First Nations 108 توصیه آب آشامیدنی طولانی مدت را لغو کرده و دسترسی قابل اعتماد به آب آشامیدنی سالم را برای تقریباً 6350 خانه و 467 ساختمان در 79 اجتماع از نوامبر 2015 بازگردانده اند.

کار ادامه دارد و ابتکاراتی در دست اجراست تا اطمینان حاصل شود که همه جوامع ملل اول از دسترسی طولانی مدت و قابل اطمینان به آب آشامیدنی سالم برخوردارند. Lhoosk’uz Dene Nation در بریتیش کلمبیا ساخت کارخانه تصفیه آب جدید را به پایان رسانده است ، که در سالهای آینده آب تمیز را برای جامعه تامین می کند. ISC مفتخر بود که حدود 2.8 میلیون دلار برای این پروژه حمایت می کند. Nibinamik First Nation در انتاریو ساخت و ساز را برای ارتقاء و گسترش سیستم تصفیه آب خود آغاز کرده است. پس از تکمیل ، این کار مهم جامعه را در موقعیتی قرار می دهد که مشورت طولانی مدت آب آشامیدنی را که از فوریه 2013 در حال اجرا است ، حل کند.

ISC همچنین 37 میلیون دلار دیگر برای پروژه تصفیه خانه آب Chippewas of Nawash Unceded First Nation به ارزش 59 میلیون دلار اختصاص داد. این پروژه زیرساخت های آب ذخیره شده را بهبود می بخشد و از برداشتن مشاوره بلند مدت آب آشامیدنی حمایت می کند. ISC همچنین برای دو پروژه آب و فاضلاب اولویت دار در کشورهای مستقل Wabaseemoong بودجه تأمین می کند. این وزارتخانه 2.4 میلیون دلار دیگر برای ارتقاء سیستم های تصفیه آب و توزیع آب ملت اول ارائه می کند که پس از تکمیل ، از مشاوره بلند مدت آب آشامیدنی آنها پشتیبانی می کند. ISC همچنین 391،936 دلار دیگر برای حمایت از تعمیرات اضطراری تصفیه خانه فاضلاب و ایستگاه بالابر ملت اول ارائه خواهد کرد.

پیشرفت در حذف همه توصیه های بلندمدت آب آشامیدنی در سیستم های عمومی در ذخایر

سه توصیه کوتاه مدت آب آشامیدنی در ساسکاچوان که بین دو تا 12 ماه طول می کشد ، از 6 ژوئیه 2021 لغو شده است ، از جمله Birch Narrows Dene Nation و Makwa Sahgaiehcan First Nation. این تعداد کل را به 186 مشاوره کوتاه مدت می رساند که از نوامبر 2015 از بلندمدت شدن آنها جلوگیری شده است.

تصاویری از پیشرفت در زمینه برداشتن توصیه های طولانی مدت آب آشامیدنی در سیستم های عمومی در ذخایر از نوامبر 2015:

  • 67.9 درصد از توصیه های بلندمدت آب آشامیدنی در مورد سیستم های عمومی در مورد ذخایر لغو شده است.
  • 20.7 درصد از توصیه های بلندمدت آب آشامیدنی در مورد سیستم های عمومی در مورد ذخایر توسط پروژه هایی که در حال حاضر در مرحله ساخت و ساز هستند ، مورد بررسی قرار می گیرد.
  • 8.8 of از مشاوره های طولانی مدت آب آشامیدنی در مورد سیستم های عمومی در مورد ذخایر توسط پروژه هایی که در آن ساخت و ساز به پایان رسیده است ، مورد بررسی قرار می گیرد. آخرین مراحل برای رفع این توصیه ها در حال انجام است.
  • 1.3 درصد از توصیه های بلندمدت آب آشامیدنی در مورد سیستم های عمومی در مورد ذخایر توسط پروژه هایی که در مرحله طراحی هستند مورد بررسی قرار می گیرد.
  • 1.3 درصد از توصیه های بلند مدت آب آشامیدنی در مورد سیستم های عمومی در مورد ذخایر توسط یک مطالعه امکان سنجی برای تعیین راه حل مناسب مورد بررسی قرار می گیرد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.