پیش‌بینی قیمت طلا: XAU/USD سفر نزولی خود را در بحبوحه شرط‌های جنگ‌طلب فدرال رزرو از سر می‌گیرد

[ad_1] اشتراک گذاری: قیمت طلا پس از یک حرکت بهبود، یک انقباض ناپایدار محض را نشان می دهد. صعود قیمت طلا در بحبوحه بهبود شاخص دلار محدود به نظر می رسد. سرمایه گذاران وجوه خود را به شاخص USD هدایت کرده اند زیرا فدرال رزرو انتظار می رود نرخ ها را افزایش دهد.

کد خبر : 347979
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۵۳
پیش‌بینی قیمت طلا: XAU/USD سفر نزولی خود را در بحبوحه شرط‌های جنگ‌طلب فدرال رزرو از سر می‌گیرد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • قیمت طلا پس از یک حرکت بهبود، یک انقباض ناپایدار محض را نشان می دهد.
  • صعود قیمت طلا در بحبوحه بهبود شاخص دلار محدود به نظر می رسد.
  • سرمایه گذاران وجوه خود را به شاخص USD هدایت کرده اند زیرا فدرال رزرو انتظار می رود نرخ ها را افزایش دهد.

قیمت طلا (XAU/USD) پس از حرکت بهبود از 1,980.00 دلار، کاهش محض در نوسانات را نشان می دهد. فلز زرد در تلاش است تا روند بهبود خود را افزایش دهد زیرا شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از دفاع از حمایت بحرانی 101.65 به شدت بازگشته است.

سرمایه گذاران وجوه خود را با توجه به جذابیت پناهگاه امن آن به شاخص دلار هدایت کرده اند زیرا انتظار می رود فدرال رزرو (فدرال رزرو) نرخ ها را افزایش دهد تا فشار بیشتری بر تورم سرسخت اعمال کند. تقاضا برای شاخص USD در کوتاه مدت امکان پذیر به نظر می رسد زیرا تورم ایالات متحده به طور چشمگیری کاهش یافته و شرایط بازار کار بیشتر کاهش یافته است.

در همین حال، تقاضای خرده فروشی توسط خانوارها نیز در بحبوحه هزینه های بیشتر تامین مالی و شرایط سخت اعتباری توسط بانک های تجاری ایالات متحده کاهش یافته است. سناریوی مفید نشان می‌دهد که فدرال رزرو نرخ‌های بهره را به شدت افزایش نمی‌دهد و برای جلوگیری از فرورفتن اقتصاد در رکود، توقفی را در همین راستا در نظر خواهد گرفت. اما، در سناریوی فعلی، افزایش بیشتر نرخ ها را نمی توان رد کرد.

با توجه به بهبود شاخص دلار، تقاضا برای اوراق قرضه دولتی ایالات متحده دوباره کاهش یافته است که روند صعودی بازدهی خزانه داری ایالات متحده را از سر گرفته است. بازده ارائه شده در اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا به بالای 3.58 درصد رسیده است.

همچنین بخوانید: پیش‌بینی قیمت طلا: XAU/USD به بالای 2000 دلار می‌رود، دلار آمریکا علیرغم شرط‌بندی‌های فدرال‌رزرو جنگ‌طلب کاهش می‌یابد

قیمت طلا: سطوح کلیدی برای تماشا

اگر قیمت طلا به زیر میانگین متحرک نمایی 20 دوره ای روزانه (EMA) در 1990.00 دلار برسد، می تواند جذب خرس ها شود. حرکت نزولی به پایین‌تر از پایین‌ترین سطح روز گذشته، فلز زرد را در معرض حمایت هفتگی Pivot 1 در 1980.00 دلار قرار می‌دهد. نزولی بیشتر در صورت شکست بیشتر به پشتیبانی اصلاحی فیبوناچی 23.6 درصدی ماهانه در 1964.62 دلار خواهد بود.

برعکس، The Technical Confluence Indicator نشان می دهد که قیمت طلا مقاومت نهایی 2052.00 دلار را پس می گیرد که بالاترین و اولین مقاومت پیوت ماهانه هفته قبل است. برای این منظور، قیمت طلا باید با حرکت محض به بالاترین حد ماه قبل یعنی 2010.50 دلار صعود کند که آن را به سمت مقاومت اصلاحی هفتگی 23.6 درصد فیبوناچی در 2035.50 دلار هدایت می کند.

در اینجا نحوه ظاهر آن بر روی ابزار است

fxsorginal

درباره آشکارساز تلاقی های فنی

TCD (تکنیکال تلاقی آشکارساز) ابزاری برای مکان یابی و اشاره به سطوح قیمتی است که در آن تراکم اندیکاتورها، میانگین های متحرک، سطوح فیبوناچی، نقاط محوری و غیره وجود دارد. اگر یک معامله گر کوتاه مدت هستید، ورود پیدا خواهید کرد. امتیاز برای استراتژی های ضد روند و شکار چند نقطه در یک زمان. اگر یک معامله گر میان مدت تا بلندمدت هستید، این ابزار به شما امکان می دهد از قبل سطوح قیمتی را بدانید که در آن یک روند میان مدت تا بلندمدت ممکن است متوقف شود و استراحت کند، کجا موقعیت ها را کاهش دهید یا کجا را افزایش دهید. اندازه موقعیت

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.