پیروزی بزرگ وکلای ایرانی و شکست بزرگ تاج!

[ad_1] تیم وکلای ایرانی پرونده ویلموتس به سرپرستی روزبه وثوق احمدی توانست با استناد به قرارداد مارک ویلموتس با باشگاه رجاء کازابلانکا رقمی را از جریمه ۷/۸ میلیون یورویی فوتبال ایران کسر کند.این اگرچه یک پیروزی بزرگ برای وکلای ایرانی ست چون تقریبا در اکثر پرونده هایی که به دیوان حکمیت ورزش می روند ،

کد خبر : 234466
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۵
پیروزی بزرگ وکلای ایرانی و شکست بزرگ تاج!

[ad_1]

تیم وکلای ایرانی پرونده ویلموتس به سرپرستی روزبه وثوق احمدی توانست با استناد به قرارداد مارک ویلموتس با باشگاه رجاء کازابلانکا رقمی را از جریمه ۷/۸ میلیون یورویی فوتبال ایران کسر کند.
این اگرچه یک پیروزی بزرگ برای وکلای ایرانی ست چون تقریبا در اکثر پرونده هایی که به دیوان حکمیت ورزش می روند ، حکم فیفا عینا تائید می شود اما گروه ایرانی توانسته دادگاه را متقاعد کند تا بپذیرند آنچه از سوی مربی بلژیکی و وکلایش طرح شده ، قابل قبول نیست و با قرارداد منعقده ویلموتس و تیم مراکشی، قراردادش با ایران از درجه اعتبار ساقط شده است.
این موفقیت اما برای آنها که متن قرارداد را نوشتند، یک پیروزی نیست. چرا؟ چون آنچه باعث پیروزی شده، نه متن قرارداد که تصمیم سرمربی در عقد قرارداد و خارج شدن از دوره بیکاری بوده است.
قراردادی که بر اساس بندهایش سرمربی فقط سالی ۶۰ روز مرخصی داشت اما به لطف مدیریت مهدی تاج برای ۴۵ روز حضور در تهران نزدیک به ۶ میلیون یورو از ایران غرامت می گیرد! یعنی حدود ۱۸۰ میلیارد تومان!
درحالی که در حین عقد قرارداد و همین آخرین حضور مهدی تاج در فوتبال برتر او ادعا داشت این بهترین و محکم ترین قرارداد منعقده با یک مربی خارجی است و در صورت فسخ قرارداد فقط سه ماه اضافه حقوق به مرد بلژیکی تعلق می گیرد اما او برای یک همکاری ۵ ماهه و با کمتر از ۴۵ روز همراهی تیم ملی، توانسته دو سال از پول قراردادش را همراه با جریمه دیرکرد از فوتبال ایران بگیرد. مردی که قیمتش قبل از ایران ۵۰۰ هزار دلار بوده و بعد از ایران هم باز همان ۵۰۰ هزار دلار ارزش داشته است.
حال باید دید کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بر اساس پیگیری های قبلی این غرامت سنگین را از مسببین فاجعه قرارداد با ویلموتس می گیرد؟ فاجعه ای که دستاوردش تاراج ساختمان فدراسیون فوتبال و ساختمان پرسپولیس بوده است.

251 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.