پیتر شیف اقتصاددان توضیح می دهد که چرا انتظار دارد بیت کوین با عمیق تر شدن رکود سقوط کند – هشدار می دهد “این نزول را نخرید” – اخبار بیت کوین

[ad_1] پیتر شیف، اقتصاددان و حشره‌دار طلا، پیش‌بینی‌های وحشتناکی در مورد ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین و اتر انجام داده است. او توضیح داد که «نیاز به فروش بیت کوین برای پرداخت قبوض تنها با عمیق شدن رکود بدتر می شود» و افزود که بیت کوین در آستانه سقوط تا 20 هزار دلار است در حالی

کد خبر : 216012
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
پیتر شیف اقتصاددان توضیح می دهد که چرا انتظار دارد بیت کوین با عمیق تر شدن رکود سقوط کند – هشدار می دهد “این نزول را نخرید” – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پیتر شیف، اقتصاددان و حشره‌دار طلا، پیش‌بینی‌های وحشتناکی در مورد ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین و اتر انجام داده است. او توضیح داد که «نیاز به فروش بیت کوین برای پرداخت قبوض تنها با عمیق شدن رکود بدتر می شود» و افزود که بیت کوین در آستانه سقوط تا 20 هزار دلار است در حالی که اتر به 1 هزار دلار کاهش می یابد.

پیتر شیف چشم انداز آینده بیت کوین، اتر، کریپتو را به اشتراک می گذارد

پیتر شیف، اقتصاددان ارشد و استراتژیست اصلی در یورو پاسیفیک کپیتال و بنیانگذار شیفگلد، ایراد طلا، پیش‌بینی‌های وحشتناکی در مورد بیت کوین، اتر و به طور کلی بازار کریپتو انجام داده است.

او شنبه در توییتی نوشت:

به نظر می رسد بیت کوین تا 20 هزار دلار و اتریوم به 1 هزار دلار سقوط کند … این افت را نخرید. پول خیلی بیشتری از دست خواهید داد

شیف روز یکشنبه در چندین توییت توضیح داد: «با افزایش قیمت مواد غذایی و انرژی، بسیاری از دارندگان بیت کوین مجبور به فروش برای پوشش هزینه خواهند شد. فروشگاه های مواد غذایی و پمپ بنزین ها بیت کوین را قبول نمی کنند.

این اقتصاددان خاطرنشان کرد: زمانی که بیت کوین در طول کووید سقوط کرد، کسی نیازی به فروش نداشت. قیمت‌های مصرف‌کننده بسیار پایین‌تر بود و هودلرها چک‌های محرک دریافت کردند.»

شیف تاکید کرد:

نیاز به فروش بیت کوین برای پرداخت قبوض تنها بدتر خواهد شد، زیرا رکود اقتصادی عمیق تر می شود و بسیاری از هادلرها شغل خود را از دست می دهند، به خصوص آنهایی که به زودی برای شرکت های بلاک چین ورشکسته کار می کنند.

وی افزود: اگر شرایط تغییر کند، خریداران بلندمدت بدون چک حقوقی مجبور به فروش خواهند شد.

اکثر حامیان بیت کوین همچنان تمام پیش بینی های بیت کوین و کریپتوهای انجام شده توسط شیف را نادیده می گیرند و بسیاری انتظارات غم انگیز او را سیگنال خرید بیت کوین می دانند.

یکی از کاربران توییتر نوشت: “احتمالاً بدترین توصیه سرمایه گذاری در سابقه عمومی.” یکی دیگر از شیف پرسید: نمودارهای 5 ساله بیت کوین یا اتریوم را بررسی کنید، سپس طلا را بررسی کنید. کدام را ترجیح می دادید؟ کدام را برای 5 سال دیگر ترجیح می دهید؟»

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 26212.07 دلار معامله می شود در حالی که اتر با قیمت 1373.77 دلار معامله می شود.

علاوه بر این، تعداد فزاینده ای از فروشگاه های مواد غذایی و پمپ بنزین ها شروع به پذیرش بیت کوین و همچنین سایر ارزهای دیجیتال کرده اند. Sheetz، یک رستوران و زنجیره رفاهی بزرگ در میانه آتلانتیک، در ماه می سال گذشته اعلام کرد که به “اولین فروشگاه زنجیره ای رفاهی تبدیل شده است که بیت کوین را پذیرفته است.” چندین فروشگاه رفاه و پمپ بنزین نیز دستگاه های خودپرداز بیت کوین دو طرفه را نصب کرده اند، از جمله یک خرده فروش پیشرو رفاه و سوخت، Circle K.

در حالی که شیف در مورد بیت کوین، اتر و به طور کلی بازار کریپتو نزولی است، بسیاری از مردم در مورد BTC بسیار خوشبین هستند. تیم دریپر، سرمایه‌گذار خطرپذیر، اخیراً پیش‌بینی ۲۵۰ هزار دلاری بیت‌کوین خود را دو برابر کرده است. سناتور آمریکایی تد کروز گفت که او نسبت به بیت کوین “به شدت صعودی” است و یک خرید هفتگی BTC دارد. نایجل گرین، مدیرعامل گروه Devere، هفته گذشته گفت که انتظار دارد در سه ماهه چهارم سال جاری، قیمت بیت کوین یک رشد صعودی و “جهش قابل توجهی” داشته باشد.

جی پی مورگان ماه گذشته اعلام کرد که این شرکت “روند قابل توجهی” برای بیت کوین می بیند. بانک سرمایه گذاری جهانی، املاک و مستغلات را با رمزنگاری به عنوان “دارایی جایگزین ترجیحی” جایگزین کرده است. علاوه بر این، نظرسنجی اخیر Deloitte نشان داد که 85 درصد از بازرگانان ایالات متحده می گویند فعال کردن پرداخت های رمزنگاری برای آنها اولویت بالایی دارد.

نظر شما در مورد هشدارهای پیتر شیف چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.