پیتر شیف، اقتصاددان هشدار می دهد که “ضربه مرگبار” برای دلار آمریکا در راه است – دلار وضعیت ارز ذخیره خود را از دست می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داده است که ضربه مرگباری به دلار آمریکا وارد می شود و دلار در این بحران مالی وضعیت ارز ذخیره جهانی خود را از دست خواهد داد. شیف تأکید کرد: «مردم هنوز تمایلی ندارند که آن را یک بحران مالی بنامند، اما این دقیقاً همان چیزی است که هست، با

کد خبر : 349631
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
پیتر شیف، اقتصاددان هشدار می دهد که “ضربه مرگبار” برای دلار آمریکا در راه است – دلار وضعیت ارز ذخیره خود را از دست می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داده است که ضربه مرگباری به دلار آمریکا وارد می شود و دلار در این بحران مالی وضعیت ارز ذخیره جهانی خود را از دست خواهد داد. شیف تأکید کرد: «مردم هنوز تمایلی ندارند که آن را یک بحران مالی بنامند، اما این دقیقاً همان چیزی است که هست، با این تفاوت که مقیاس آن بزرگ‌تر است و بسیار تأثیرگذارتر از بحران سال 2008 خواهد بود».

پیتر شیف در مورد “ضربه مرگبار” دلار آمریکا

پیتر شیف، اقتصاددان و حشره‌دار طلا، در مصاحبه اخیر خود با Commodity Culture که این هفته به اشتراک گذاشت، توضیح داد که ضربه مرگباری برای دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهانی در راه است.

شیف در مورد اینکه آیا دلارزدایی اتفاق می‌افتد و اینکه آیا این یک تهدید واقعی برای وضعیت ارز ذخیره جهانی دلار آمریکا است، گفت: «تنها چیزی که در مورد وضعیت ذخیره دلار شگفت‌آور است این است که هنوز آن را دارد. با وجود تمام کارهایی که انجام داده‌ایم، هنوز این امتیاز را از دست نداده‌ایم.» وی توضیح داد:

من فکر می کنم بحران مالی فعلی که به تازگی شروع شده است در نهایت ضربه مرگباری را به این وضعیت وارد می کند.

این اقتصاددان افزود: «مردم هنوز تمایلی ندارند که آن را یک بحران مالی بدانند، اما این دقیقاً همان چیزی است که وجود دارد، با این تفاوت که مقیاس آن بزرگ‌تر است و بسیار تأثیرگذارتر از بحران سال 2008 خواهد بود». او هشدار داد:

احتمالاً منجر به سیاست های پولی و مالی تهاجمی تر و بی پرواتر خواهد شد. و این بار، وضعیت ذخیره دلار را با خود پایین می‌آورد.

او گفت: «این واقعاً اوضاع را در ایالات متحده پیچیده خواهد کرد، زیرا تورم بسیار بسیار بالاتر و استانداردهای زندگی آمریکا بسیار پایین‌تر خواهد بود».

شیف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دلار آمریکا در معرض تورم شدید قرار دارد یا خیر، توضیح داد: «همیشه این خطر وجود دارد. برای هر کشوری که ارز فیات صادر می کند، تورم همیشه یک خطر است. سوال این است که این احتمال چقدر است.» این کارشناس اقتصادی ادامه داد:

من فکر می‌کنم که این خطر در حال حاضر بسیار بیشتر از همیشه است، و برای جلوگیری از آن نتیجه، نیاز به تصمیم‌ها و انتخاب‌های سیاسی بسیار دشواری است که باید برای جلوگیری از آن نتیجه اتخاذ شود.

شیف به طور مداوم در مورد یک بحران مالی در آینده هشدار داده است. اوایل این ماه، او به مردم توصیه کرد که اکنون از شر دلارهای آمریکا خلاص شوند. او ماه گذشته درباره بزرگترین فاجعه اقتصادی در تاریخ ایالات متحده هشدار داد.

نظر شما در مورد هشدار پیتر شیف چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.