پیتر تیل می گوید “بزرگترین اشتباه او در دهه این بود که خیلی دیر و خیلی کم وارد بیت کوین شد” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] طی بحثی که در 12 مارس 2022 منتشر شد، پیتر تیل، کارآفرین میلیاردر و سرمایه‌دار خطرپذیر، درباره نحوه ساخت پی پال با مکس لوچین، دیوید ساکس و لوک نوسک صحبت کرد. در پایان مکالمه یک ساعته، موضوع به سرعت به ارزهای دیجیتال تبدیل شد و تیل تاکید کرد که “بزرگترین اشتباه” او در ده

کد خبر : 181066
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
پیتر تیل می گوید “بزرگترین اشتباه او در دهه این بود که خیلی دیر و خیلی کم وارد بیت کوین شد” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

طی بحثی که در 12 مارس 2022 منتشر شد، پیتر تیل، کارآفرین میلیاردر و سرمایه‌دار خطرپذیر، درباره نحوه ساخت پی پال با مکس لوچین، دیوید ساکس و لوک نوسک صحبت کرد. در پایان مکالمه یک ساعته، موضوع به سرعت به ارزهای دیجیتال تبدیل شد و تیل تاکید کرد که “بزرگترین اشتباه” او در ده سال گذشته “بسیار دیر و کم به بیت کوین تبدیل شد.”

پیتر تیل، بنیانگذار Paypal بزرگترین اشتباهی که در دهه گذشته مرتکب شده است را فاش کرد.

هفته گذشته، کتاب جدید با نام “بنیانگذاران” نوشته جیمی سونی در طول یک گفتگوی پانل با یکی از بنیانگذاران Paypal مورد بحث قرار گرفت. کتابی با نام “بنیانگذاران: داستان پی پال و کارآفرینانی که سیلیکون ولی را شکل دادند” ماه گذشته منتشر شد و داستان منشا پی پال را شرح می دهد.

پخش callin.com که در 12 مارس منتشر شد، شامل پیتر تیل، مکس لوچین، دیوید ساکس و لوک نوسک از بنیانگذاران Paypal است. در حالی که بیشتر گفتگوها به موضوع ریشه های پی پال می پردازند، در ساعت 55:30، بحث به ارزهای دیجیتال تبدیل شد. میزبان بحث موفق شد یک سوال دیگر را مطرح کند، زیرا او گفت: “این یک گفتگوی فنی بدون کمی اظهارات آینده نگر با چشم وحشی نخواهد بود.”

مجری بحث توضیح داد که در بحبوحه ظهور Paypal، “یک چیز کاملاً رمزنگاری در حال وقوع است” و او تأکید کرد که چگونه پیتر تیل “در مورد آن بسیار نوشته و صحبت کرده است.” وقتی از Thiel پرسیده شد که این گروه در مورد “سیستم های پرداخت در حال حاضر و رمزارز” چه فکر می کند. یکی از بنیانگذاران Paypal خاطرنشان کرد:

بزرگترین اشتباهی که در دهه گذشته مرتکب شدم این بود که خیلی دیر و خیلی کم وارد بیت کوین شدم.

در حالی که تیل فوق العاده به بیت کوین علاقه داشت، به نوعی برنامه ریزی شده بود که آن را نبیند.

تیل در ادامه توضیح داد: «می‌دانید، ما در سال 2014 در Founders Fund سرمایه‌گذاری کردیم و نسبتاً خوب عمل کردیم، اما در سال‌های 2010 و 2011 در رادار من بود – ما همه این افراد دیوانه ارزهای دیجیتال را دیده بودیم، در آن زمان در Paypal، یکی از آن‌ها بود. چیزهایی که در واقع فوق العاده به آنها علاقه داشتم و به من انگیزه دادند، اما هیچ یک از مدل ها کاملاً کار نکردند.» تیل در ادامه افزود:

با بیت کوین، به نوعی برنامه ریزی شده بودم که آنقدر که باید آن را نبینم.

اظهارات بنیانگذار Paypal در هفته گذشته مشابه اظهارات او در ماه اکتبر است. تیل سال گذشته در یک رویداد ارز دیجیتال در میامی به شرکت‌کنندگان گفت که احساس می‌کند «در این زمینه سرمایه‌گذاری کمتری کرده است. [bitcoin]” تیل با صحبت بیشتر در مورد مزایای بیت کوین در میامی، تاکید کرد که بیت کوین “قناری در معدن زغال سنگ است – این صادقانه ترین بازاری است که ما در کشور داریم.”

برچسب ها در این داستان

2010، 2011، 2014، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، بحث بیت کوین، بیت کوین پیتر تیل، موضوع بیت کوین، بیت کوین پیتر تیل، پخش callin.com، کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، دیوید ساکس، صندوق موسس، لوک نوسک، مکس لوچین، میامی، بنیانگذار پی پال، بنیانگذاران پی پال، ریشه های پی پال، پیتر تیل، پیتر تیل بیت کوین، پیتر تیل بیت کوین، بیانیه ها، بنیانگذاران

نظر شما درباره اظهارات پیتر تیل، یکی از بنیانگذاران Paypal در مورد بیت کوین و پشیمانی او از اینکه خیلی زودتر وارد آن نشد، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.