پیام وزیر بهداشت و وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت روز جهانی معلولان 3 دسامبر 2021

[ad_1] بیانیه امروز، روز جهانی افراد دارای معلولیت (IDPD) را جشن می گیریم. امروز، روز جهانی افراد دارای معلولیت (IDPD) را جشن می گیریم. این فرصتی است برای همه ما که بدانیم از هر پنج کانادایی ۱۵ سال و بالاتر، یک نفر دارای یک یا چند معلولیت است. افراد دارای معلولیت هر روز به کمک

کد خبر : 137887
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۳۳
پیام وزیر بهداشت و وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت روز جهانی معلولان 3 دسامبر 2021

[ad_1]

بیانیه

امروز، روز جهانی افراد دارای معلولیت (IDPD) را جشن می گیریم. این فرصتی است برای همه ما که بدانیم از هر پنج کانادایی ۱۵ سال و بالاتر، یک نفر دارای یک یا چند معلولیت است. افراد دارای معلولیت هر روز به کمک های مهم و نوآورانه در جوامع و محل کار خود ادامه می دهند. امروز، ما همچنین می دانیم که موانع برای زنان، افراد بومی، LGBTQ2 و کانادایی های نژادپرستانه دارای معلولیت حتی مهم تر است و محیط آنها و طیف وسیعی از موانع اجتماعی می تواند بر تجربه زندگی آنها تأثیر بگذارد.

موضوع امسال IDPD «رهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت به سوی جهانی فراگیر، در دسترس و پایدار پس از کووید-19» است. موضوع مهم است زیرا بر رهبری و مشارکت تأکید دارد. علیرغم پیشرفت‌های اخیر، کانادایی‌های دارای معلولیت همچنان با تبعیض و طرد سیستمیک مواجه هستند.

طی دو سال گذشته، کووید-19 این نابرابری‌های ریشه‌دار را برجسته و تشدید کرده است. علاوه بر ناامنی شغلی و افزایش هزینه‌های کارکنان پشتیبانی شخصی، دارو و تجهیزات پزشکی، محدودیت‌های اعمال شده برای بازدیدکنندگان و افراد حمایتی با هدف کاهش خطر ابتلا به عفونت، انزوای اجتماعی را افزایش داده است. با این حال، علی‌رغم افزایش چالش‌ها و موانعی که افراد دارای معلولیت در شرایط همه‌گیری جهانی با آن مواجه هستند، ما همچنین شاهد انعطاف‌پذیری و استقامت باورنکردنی جامعه برای رویارویی با این چالش‌ها بوده‌ایم.

دولت ما همچنان متعهد به انجام هر کاری که می تواند برای حمایت از افراد دارای معلولیت است. پایان دادن به مبارزه با کووید-19 و حمایت از سلامت روان و رفاه همه کانادایی ها در طول این همه گیری اولویت ما است. در آوریل 2020، Wellness Together Canada را راه‌اندازی کردیم، یک پورتال آنلاین که به افراد در هر سنی و با نیازهای مختلف در سراسر کانادا پشتیبانی رایگان و محرمانه از سلامت روان و مصرف مواد ارائه می‌دهد.

کانادایی ها می توانند از خانه یا هر کجا که هستند به این پشتیبانی ها دسترسی داشته باشند و نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند. Wellness Together Canada به طور مستمر در تلاش است تا الزامات دسترسی همه را برآورده کند، از جمله نرم‌افزار بزرگ‌نمایی متن، و دستیارهای ارتباطی برای کمک به کاربران غیر شنوا یا کسانی که مشکلات دسترسی دیگر دارند که ممکن است مانع از استفاده از تلفن استاندارد برای برقراری یا دریافت تماس شوند.

دولت ما همچنین از طریق ابتکار کووید-19 و بهداشت روانی مؤسسه تحقیقات بهداشت کانادا، که شواهدی برای حمایت از تصمیمات مربوط به خدمات سلامت روان برای همه کانادایی ها ارائه می کند، در تحقیقات سرمایه گذاری کرد. برای افرادی که دارای معلولیت زندگی می کنند، مطالعات نشان داده است که حمایت همتایان، برنامه های به خوبی ساختاریافته، و دادن دانش به مردم در مورد نحوه مدیریت شرایط خود به بهبود سلامت روان کمک می کند.

ما می دانیم که همه گیری همچنان به ایجاد استرس و اندوه برای کانادایی ها، به ویژه آنهایی که دسترسی آماده به شبکه های پشتیبانی معمولی خود ندارند، ادامه می دهد و می دانیم که کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.

مایلیم به مردم یادآوری کنیم که اشکالی ندارد که برای پشتیبانی تماس بگیرند. لطفا از Wellness Together Canada استفاده کنید.

جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت

کارولین بنت محترم، وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.