پوند/دلار آمریکا تحت تاثیر تورم فزاینده، قیمت انرژی

[ad_1] GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل افزایش 80 درصدی قبوض انرژی بریتانیا تورم دو رقمی در ماه های آینده باقی خواهد ماند. GBP/USD همچنان تحت فشار است. با شروع تعطیلات آخر هفته طولانی در بریتانیا، اخباری مبنی بر اینکه میلیون‌ها خانوار و کسب‌وکار با افزایش شدید قبض‌های انرژی مواجه خواهند شد،

کد خبر : 246918
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
پوند/دلار آمریکا تحت تاثیر تورم فزاینده، قیمت انرژی

[ad_1]

GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • افزایش 80 درصدی قبوض انرژی بریتانیا
  • تورم دو رقمی در ماه های آینده باقی خواهد ماند.
  • GBP/USD همچنان تحت فشار است.

با شروع تعطیلات آخر هفته طولانی در بریتانیا، اخباری مبنی بر اینکه میلیون‌ها خانوار و کسب‌وکار با افزایش شدید قبض‌های انرژی مواجه خواهند شد، تنها به این نگرانی‌ها می‌افزاید که اقتصاد بریتانیا به چند سه ماهه آینده نگاه می‌کند. رگولاتور دولتی OFGEM امروز اعلام کرد که قبض انرژی معمولی خانوارها در ماه اکتبر به 3549 پوند در سال خواهد رسید که 80 درصد از سقف فعلی قیمت انرژی 1971 پوند افزایش یافته است. و وضعیت بسیار بدتر خواهد شد مگر اینکه مداخله قوی از سوی دولت صورت گیرد. طبق گفته Cornwall Insights، یک شرکت مشاوره در بخش انرژی، آب و برق و محیط زیست، قیمت انرژی ممکن است بیشتر جهش کند و در ژانویه به ۵۳۸۶ پوند و در آوریل به بیش از ۶۶۰۰ پوند برسد.

افزایش قیمت انرژی عامل اصلی پشت سر عنوان اخیر یک بانک سرمایه گذاری است که تورم بریتانیا ممکن است در ماه های آینده به سطوح چشمگیر برسد. به گفته اقتصاددانان سیتی، CPI انگلستان ممکن است در ژانویه به 18 درصد برسد در حالی که RPI به 21 درصد رسیده است. سیتی انتظار دارد که قبض انرژی در بریتانیا در ژانویه 2023 به 4567 پوند و در آوریل به 5816 پوند برسد.

دولت جدید بریتانیا – که انتظار می رود در 5 سپتامبر اعلام شود – باید قاطعانه و سریع عمل کند تا این افزایش های عظیم قیمت انرژی را کاهش دهد. هرگونه پرداخت بهای انرژی یا یارانه فوراً مورد نیاز خواهد بود و به تشدید نگرانی‌های تورمی در بریتانیا می‌افزاید. افزایش 50 واحدی نرخ پایه در حال حاضر در نشست بعدی BoE در 15 سپتامبر به طور کامل قیمت گذاری شده است و بازارها اکنون شروع به قیمت گذاری با نرخ بانکی 4 درصدی در سال آینده در مقایسه با سطح فعلی 1.75 درصدی کرده اند. بازار طلاکاری بریتانیا شاهد افزایش شدید قیمت‌گذاری بازدهی در ماه آگوست بوده است که نرخ بهره حساس دو ساله بیش از 110 واحد پایه بالاتر از ابتدای ماه جاری بوده است.

پیش بینی پوند انگلیس (GBP): پوند/دلار آمریکا تحت تاثیر تورم فزاینده و قیمت انرژی

تقویم اقتصادی بریتانیا در هفته آینده نسبتاً ناچیز است و پوند انگلیس را در معرض عناوین کلان و عوامل خارجی قرار می دهد. برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

پس از سخنرانی اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول، کیبل تغییر چندانی نکرده است. پاول خاطرنشان کرد که شکست در بازگرداندن ثبات قیمت به معنای درد بسیار بیشتری خواهد بود، در حالی که رئیس فدرال رزرو گفت که بانک مرکزی برای کاهش فشارهای قیمتی با قاطعیت عمل خواهد کرد. سخنرانی موردانتظار بازار را با احساس خفیفی از تجاوزگری ترک کرد، اما به اندازه ای نبود که تفاوت قابل توجهی در ارزش دلار آمریکا پس از سخنرانی ایجاد کند.

سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو

GBP/USD در حال حاضر در اطراف ناحیه 1.1800 دست به دست می شود و به نظر می رسد که می خواهد پایین تر حرکت کند. وضعیت فعلی اقتصاد بریتانیا و دلار آمریکا که دلیل کمی برای تضعیف آن وجود دارد، پایین ترین سطح 1.1718 اخیر را آسیب پذیر می کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 26 اوت 2022

پیش بینی پوند انگلیس (GBP): پوند/دلار آمریکا تحت تاثیر تورم فزاینده و قیمت انرژی

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 78.14 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 3.57 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 1.19 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 7.22 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 6.77 درصد و نسبت به هفته گذشته 1.31 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری GBP/USD مختلط.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.