پوند/دلار آمریکا به دلیل احساسات ضعیف به سمت 1.2000 عقب نشینی کرد، NFP ایالات متحده، داونینگ استریت چشمگیر بود

[ad_1] پوند/دلار آمریکا در بحبوحه آخرین ضربه به ریسک اشتها، سودهای اولیه نشست آسیایی را معکوس کرد. اخبار حمله به نخست‌وزیر سابق ژاپن اخیراً احساساتی را برانگیخت، نگرانی از نخست‌وزیر بریتانیا نیز به نفع فروشندگان بود. کاهش ترس از رکود، داده های متناقض ایالات متحده و استعفای نخست وزیر بریتانیا جانسون قبلا خریداران را فراخواند.

کد خبر : 226372
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۵۶
پوند/دلار آمریکا به دلیل احساسات ضعیف به سمت 1.2000 عقب نشینی کرد، NFP ایالات متحده، داونینگ استریت چشمگیر بود

[ad_1]

  • پوند/دلار آمریکا در بحبوحه آخرین ضربه به ریسک اشتها، سودهای اولیه نشست آسیایی را معکوس کرد.
  • اخبار حمله به نخست‌وزیر سابق ژاپن اخیراً احساساتی را برانگیخت، نگرانی از نخست‌وزیر بریتانیا نیز به نفع فروشندگان بود.
  • کاهش ترس از رکود، داده های متناقض ایالات متحده و استعفای نخست وزیر بریتانیا جانسون قبلا خریداران را فراخواند.

GBP/USD سودهای اولیه دوره آسیایی را معکوس می‌کند و در عین حال پیشنهادهایی را برای تمدید پایین‌ترین سطح روزانه نزدیک به 1.2020 در آستانه روز جمعه لندن دریافت می‌کند. آخرین عقب نشینی این جفت کابل می تواند به افزایش ارزش دلار آمریکا در بحبوحه ضربه جدید به ریسک پذیری و همچنین شرایط محتاطانه بازار در آستانه گزارش اشتغال ایالات متحده در ماه ژوئن مرتبط باشد.

بر اساس آخرین به‌روزرسانی درباره موضوع ژاپن از رویترز، «شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق ژاپن هیچ علائم حیاتی نشان نمی‌دهد». به گزارش کیودو نیوز، نخست‌وزیر اسبق ژاپن ظاهراً بیهوش است و واکنشی نشان نمی‌دهد و دچار ایست قلبی شده است. این خبر پیش از این گزارش داده بود که رهبر سابق ژاپن مورد اصابت گلوله به سینه قرار گرفته و به سرعت به بیمارستان منتقل شده است.

این خبر بازدهی خزانه داری را خفه کرد و معیار 10 ساله ایالات متحده را به سمت ثبت زیان 0.80 درصدی روزانه سوق داد که در گواهی سه واحد پایه (bps) کاهش یافت و به 2.978 درصد رسید. با انجام این کار، کوپن‌های کلیدی اوراق قرضه، اولین ضرر روزانه را در سه چاپ می‌کنند و به دارایی‌های پرریسک‌تر، مانند دلار آمریکا کمک می‌کنند تا زیان‌های اولیه را جبران کنند.

با این حال، شایان ذکر است که S&P 500 Futures در طول روز 0.35 درصد کاهش می یابد در حالی که شاخص سهام معیار ژاپن نتوانست سود اولیه را افزایش دهد و به 26664 کاهش می یابد که تا زمان انتشار 0.65 درصد افزایش می یابد.

با این حال، شاخص دلار آمریکا (DXY) قیمت پیشنهادی خود را به 107.09 افزایش می‌دهد و در عین حال ضررهای اولیه را در حدود بالاترین سطح 20 سال گذشته معکوس می‌کند. در روز پنج‌شنبه، زمانی که داده‌های مختلط ایالات متحده به نگرانی‌ها از کاهش رشد اقتصادی پیوسته بود، نشانگر دلار از اوج چند روزه تغییر کرد، که عمدتاً به دلیل تلاش‌های سیاست‌گذاران فدرال رزرو و بانک انگلستان (BOE) برای کاهش رکود بود.

علاوه بر عقب نشینی دلار، خریداران جفت GBP/USD نیز استعفای بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا از سمت رهبر حزب محافظه کار بریتانیا را پس از چندین بار کناره گیری سیاسی و فشار شدید کابینه تشویق کردند. این اقدام باعث ایجاد یک نفس راحت در میان شورشیان می شود و عدم آسیب سیاسی زیادی را تضمین می کند. با این حال، جستجو برای جانشین و یک کابینه ساده لوح، با چندین انتصاب جدید، روحیه ریسک پذیری را به چالش می کشد.

از این رو، معامله گران GBP/USD باید برای مسیرهای فوری به سیاست بریتانیا توجه کنند. با این حال، اعداد اشتغال ایالات متحده در ماه ژوئن و سرفصل های رکود اقتصادی برای انگیزه جدید مهم تر خواهد بود. این پیش بینی نشان می دهد که سرفصل های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) با کاهش به 268 هزار شغل از 390 هزار در ژوئن به 268 هزار شغل در ماه ژوئن در حالی که احتمالاً نرخ بیکاری در 3.6 درصد برای ماه مذکور بدون تغییر باقی می ماند، کمترین افزایش ماهانه مشاغل را از آوریل سال گذشته به ثبت خواهند رساند.

همچنین بخوانید: پیش نمایش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی: ​​سه سناریو مثبت دلار، تنها یک سناریوی منفی

تحلیل فنی

GBP/USD در الگوی نمودار صعودی گوه ای نزولی دو ماهه باقی می ماند و اخیراً با خط مقاومت هفتگی در حدود 1.2030 معاشقه می کند.

با این حال، بازگشت قیمت از خط حمایت سازنده صعودی اعلام شده، همراه با بهبود RSI (14)، به نفع خریدارانی است که مانع اصلی 1.2155-60، از جمله خط مقاومت گوه، نیز نزدیک به 20-DMA را هدف قرار می دهند.

در همین حال، حرکت‌های عقب‌نشینی ممکن است کمی نزدیک به آهنربای روان‌شناختی 1.2000 قبل از بازدید مجدد از پایین‌ترین سطح چند ماهه اخیر یعنی 1.1876 کمی طول بکشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.