پوند در حال مبارزه است زیرا چشم انداز تورم روحیه را بدتر می کند

[ad_1] لندن (رویترز) – پس از اینکه چند دقیقه سیاست فدرال رزرو باعث افزایش ارزش پول ایالات متحده شد و معامله گران نگران بودند که تورم سرسام آور انگلیس به معنای افزایش نرخ بهره و ضعیف تر شدن اقتصاد بریتانیا باشد، پوند انگلیس در برابر دلار در روز پنجشنبه تضعیف شد. آخرین ارقام تورم که

کد خبر : 243318
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
پوند در حال مبارزه است زیرا چشم انداز تورم روحیه را بدتر می کند

[ad_1]

لندن (رویترز) – پس از اینکه چند دقیقه سیاست فدرال رزرو باعث افزایش ارزش پول ایالات متحده شد و معامله گران نگران بودند که تورم سرسام آور انگلیس به معنای افزایش نرخ بهره و ضعیف تر شدن اقتصاد بریتانیا باشد، پوند انگلیس در برابر دلار در روز پنجشنبه تضعیف شد.

آخرین ارقام تورم که روز چهارشنبه منتشر شد و به بالای 10 درصد رسید، فشار بر بانک مرکزی انگلیس (BoE) را برای کاهش قیمت ها افزایش می دهد و همچنین ترس از رکود شدید اقتصادی را تشدید می کند.

پوند با 0.1 درصد کاهش در برابر دلار به 1.204 دلار رسید و پیش از آن به 1.1995 دلار کاهش یافت. اما در مقابل یورو تا 84.39 پنس افزایش یافت.

آدام کول، استراتژیست ارشد ارز در RBC Capital Markets گفت: “مشاهده اصلی در روز گذشته این بود که واکنش در بازارهای نرخ در مقایسه با عدم واکنش تقریباً در استرل چقدر بود.”

بازده اوراق قرضه دولتی دو ساله بریتانیا در روز چهارشنبه به بالاترین حد خود از نوامبر 2008 افزایش یافت و در روز پنجشنبه نزدیک به این سطح باقی ماند. پس از انتشار داده های تورم، استرلینگ در برابر دلار 0.4 درصد کاهش یافت.

با توجه به واکنش ملایم استرلینگ، کول این سوال را مطرح کرد که آیا چشم انداز نرخ های بالاتر با سوالات در مورد اعتبار سیاست پولی بلندمدت مغلوب شده است یا خیر.

بر اساس داده‌های Refinitiv، سرمایه‌گذاران به طور کامل در نشست سپتامبر BoE با افزایش 50 واحدی قیمت‌گذاری می‌کنند، به طوری که اوج پیش‌بینی شده در نرخ بانکی 3.75 درصد در ماه می 2023 مشاهده می‌شود. اوایل این هفته، بازارهای پول شاهد نرخ بانکی بودند. اوایل ماه مارس به اوج خود رسید.

رقابت رهبری حزب محافظه‌کار برای جانشینی نخست‌وزیر بریتانیا، بوریس جانسون، با برنامه‌های هزینه‌ای لیز تراس، پیشتاز و برنامه‌های بالقوه برای بازنگری در تنظیم‌کننده‌های مالی در کانون توجه است.

(گزارش توسط لوسی رایتانو؛ ویرایش توسط مارک پاتر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.