پوند در برابر افزایش اولیه BoE توسط رویترز تردید می کند

[ad_1] © رویترز. سکه های پوند در تصویر عکس گرفته شده در منچستر ، بریتانیا در 6 سپتامبر 2017 دیده می شود. REUTERS/Phil Noble/Illustration نویسنده: مایک دولان لندن (رویترز) – اگرچه بازارها در قیمت گذاری افزایش نرخ بهره انگلیس را در ماه مه آینده – حداقل چند ماه قبل از ایالات متحده یا منطقه یورو

کد خبر : 106436
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
پوند در برابر افزایش اولیه BoE توسط رویترز تردید می کند

[ad_1]


© رویترز. سکه های پوند در تصویر عکس گرفته شده در منچستر ، بریتانیا در 6 سپتامبر 2017 دیده می شود. REUTERS/Phil Noble/Illustration

نویسنده: مایک دولان

لندن (رویترز) – اگرچه بازارها در قیمت گذاری افزایش نرخ بهره انگلیس را در ماه مه آینده – حداقل چند ماه قبل از ایالات متحده یا منطقه یورو – افزایش می دهند ، اما به نظر می رسد که استرلینگ تمایلی به دنبال آن ندارد.

سیاست گذاران بانک مرکزی انگلیس هفته آینده ملاقات می کنند و حداقل به گفته اندرو بیلی ، فرماندار ، در مورد اینکه آیا شرایط اولیه برای برداشتن نرخ بهره اصلی بانک مرکزی از پایین ترین سطح 0.1 درصدی آن تقسیم شده است ، اختلاف نظر دارند.

نرخ تورم سالانه بریتانیا بیش از یک درصد درصد بالاتر از هدف 2 درصدی BoE در ماه آگوست در میان اثرات اساسی مربوط به همه گیری و تنگناهای عرضه مرتبط با راه اندازی مجدد اقتصادی امسال و همچنین اخلال در برگزیت بود. آخرین اعداد همچنین نشان می دهد بازارهای کار انگلستان بیش از حد انتظار محکم می شوند زیرا مشاغل باز می شوند و یارانه های دولتی از ماه آینده کاهش می یابد و قیمت انرژی داخلی افزایش یافته است.

به حدی پیش بینی شده است که پیش بینی کنندگان بانک های بزرگ بین المللی مانند گلدمن ساکس (NYSE 🙂 ، JPMorgan (NYSE 🙂 و HSBC اکنون انتظار دارند نرخ بهره انگلیس در ماه مه افزایش یابد – حدود 6 ماه پیش از پیش بینی اجماع در رویترز. نظرسنجی در اوایل این ماه و شاید بسیار مهم ، حدود شش ماه قبل از آنکه انتظار می رود فدرال رزرو ایالات متحده ماشه را بکشد.

بازاندیشی بازدهی طلا دو ساله را به بالاترین سطح خود از زمان گسترش همه گیری در مارس سال گذشته – 0.28 درصد – رسانده است. و این باعث شده است که تفاوت دو ساله نرخ با خزانه داری آمریکا برای اولین بار پس از شوک رأی برگزیت در سال 2016 ، مثبت شود.

اما پوند ، یکی از بهترین عملکردهای بازار ارز در دو سال گذشته پس از بسته شدن برگزیت در اواخر سال 2019 و در میان بازیابی دوره ای پس از شوک COVID-19 ، مردد است.

شاید تعداد کمی در بازار ارز معتقد باشند بانک انگلستان آنقدر جسور است که بتواند بانک فدرال رزرو و دیگر بانک های مرکزی G4 را تا شش ماه یا بیشتر پیش بینی کند و چشم انداز اقتصادی و تورم آن چنان نامشخص است. از این گذشته ، اگر قرار بود پوند در پیش بینی بیشتر افزایش یابد ، در این صورت بانک به سختی شرایط مالی را در زمان حساس بیش از حد تشدید می کند.

با این اوصاف ، ممکن است بانک مرکزی اروپا آنقدر دست و پا چلفتی باشد که همچنان با نرخ تورم 2 درصدی در ارتباط است ، هرچند که فدرال رزرو با اتخاذ اخیر یک هدف تورم متوسط ​​جدید در طول زمان ، فضای بیشتری برای تکان دادن به خود داده است.

اما عوامل دیگری نیز در کنترل استرلینگ وجود دارد.

نرخ های نهایی

Dominic Bunning از HSBC ، عملکرد برتر استرلینگ در اوایل سال را تا حد زیادی افزایش می دهد و این احتمال را می دهد که بانک مرکزی اروپا بتواند نرخ اولیه را افزایش دهد و اشاره می کند که موقعیت بازار سودا در حال حاضر روی پوند تغییر کرده است.

اما ، مهمتر از همه ، او بر این باور است که پیامدهای بلندمدت مجبور شدن به اقدام اولیه در مورد نرخ های سیاست ، کاهش مسیر نرخ بهره در طول زمان-یا کاهش نرخ پایانی BoE است. در نتیجه ، HSBC به پیش بینی 1.34 دلاری خود در سال پایانی می رسد – 3 درصد کمتر از زمان حال.

“هر چرخه پیاده روی در بریتانیا به احتمال زیاد از نظر نرخ پایانی بسیار تدریجی و محدود است ، همانطور که با صاف بودن منحنی بازدهی انگلستان و نظرات بسیاری از سیاست گذاران بانک انگلستان مبنی بر اینکه نرخ سود خنثی بریتانیا پایین تر است ، برجسته شده است. نسبت به قبل ، “او نوشت.

اگرچه از سطوح قبل از همه گیری بیشتر است ، اما فاصله منحنی بازدهی 2 تا 10 سال انگلستان تنها 50 واحد پایه 30 بار پایین تر از قله های می و همچنان حداقل نیمی از سطح رأی قبل از برگزیت از سال 2016 است.

بلافاصله ، نگرانی ها مبنی بر افزایش قیمت خرده فروشی انرژی در سراسر انگلستان باعث ایجاد تورم در بانک می شود و در زمستان آینده نیز می تواند شمشیری دو لبه برای پوند باشد.

بانک دویچه شریاس گوپال ، استراتژیست (DE 🙂 معتقد است که جهش قیمت انرژی عامل کلیدی در قیمت گذاری مجدد در بازار نرخ ها بوده است زیرا این امر نشان می دهد که قیمت های خرده فروشی انگلستان از آوریل آینده در حال جهش است و سایر اثرات پایه تورم در حال کاهش است.

اما او معتقد است که افزایش زودهنگام نه تنها بر رشد روند و نرخ نهایی تأثیر می گذارد ، بلکه بر شرایط تجاری و حساب جاری بریتانیا نیز تأثیر منفی می گذارد.

با افزایش تقاضا و افت شدید تولید انرژی داخلی در سه ماهه چهارم ، دویچه تخمین می زند که کسری تجاری انگلیس در گاز می تواند از 0.25 درصد دو سال پیش به 0.75 درصد از تولید ناخالص داخلی برسد. 3 درصد تولید ناخالص داخلی

حرکت BoE به چرخه افزایش نرخ بهره قبل از Fed بسیار نادر است اما بی سابقه نیست. این نرخ سیاست ها را در سال 2003 بیش از شش ماه قبل از شروع ایالات متحده افزایش داد.

اما از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی در بریتانیا ایجاد شده است – سقوط بانکی در سال 2008 ، برگزیت و همه گیری. برای اولین بار ، نرخ سیاست بریتانیا از زمان رای گیری برگزیت در سال 2016 به طور مداوم زیر معادل ایالات متحده باقی مانده است ، زیرا تمام دوره های بسیار کوتاه 30 سال گذشته را بالاتر از آن گذرانده است.

در صورتی که بانک مرکزی به شدت به هدف تورم خود متصل شود ، ممکن است بانک اوایل خود را موظف به حرکت کند – اما به نظر می رسد که پوند از این پس مقدار بیشتری در مخزن وجود ندارد.

(توسط مایک دولان ، توییتر (NYSE :):reutersMikeD)



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.