پوند انگلیس تحت فشار به دنبال داده های تورم داغ – GBPUSD، EURGBP تنظیمات

پوند بریتانیا، GBPUSD، EURGBP – نکات گفتگو تورم بریتانیا به افزایش ادامه می‌دهد، سرفصل‌ها از 10 درصد عبور می‌کنند GBPUSD بیش از 1.2000 قبل از دقیقه FOMC نگه می دارد EURGBP به دلیل ضعف GBP بالاتر می رود، در اولین تست 0.8450 شکست می خورد پوند انگلیس در جلسه نیویورک همچنان به پایین آمدن خود

کد خبر : 243052
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
پوند انگلیس تحت فشار به دنبال داده های تورم داغ – GBPUSD، EURGBP تنظیمات


پوند بریتانیا، GBPUSD، EURGBP – نکات گفتگو

  • تورم بریتانیا به افزایش ادامه می‌دهد، سرفصل‌ها از 10 درصد عبور می‌کنند
  • GBPUSD بیش از 1.2000 قبل از دقیقه FOMC نگه می دارد
  • EURGBP به دلیل ضعف GBP بالاتر می رود، در اولین تست 0.8450 شکست می خورد

پوند انگلیس در جلسه نیویورک همچنان به پایین آمدن خود ادامه می دهد زیرا تورم اصلی انگلیس در اوایل صبح امروز دو رقمی شد. سرفصل به 10.1% (9.8% افزایش) و هسته به 6.2% (5.9% برآورد) بر اساس سال به سال افزایش یافت. فشارهای بی امان قیمتی که بریتانیا با آن روبه رو است، فروکش نکرده است، زیرا بانک مرکزی انگلیس (BoE) تحت نظارت بیشتر برای کاهش تورم قرار گرفته است.

پیش‌بینی‌های BoE در حال حاضر نشان می‌دهد که تورم در اواخر امسال به 13.3 درصد می‌رسد. فعالان بازار و اقتصاددانان در هفته‌های اخیر با افزایش نگرانی‌ها از رکود و رکود تورمی، نسبت به اقتصاد بریتانیا نزولی‌تر شده‌اند. این بادهای مخالف همراه با فدرال رزرو که همچنان بر سیاست های سخت تر متمرکز است، چالش های جدی برای استرلینگ در کوتاه مدت ایجاد می کند.

تقویم اقتصادی انگلستان

با حسن نیت از تقویم اقتصادی DailyFX

GBPUSD با وجود چالش‌های فزاینده برای پوند همچنان به پایین‌تر از سطح روانی کلیدی 1.20 ادامه می‌دهد. کراس در حال حاضر در انتهای محدوده معاملاتی اخیر خود قرار دارد، زیرا گرین بک دقایقی بعد از ظهر امروز در FOMC در جلوی بازار باقی می ماند. GBPUSD همچنان مورد چالش فدرال رزرو است که همچنان بر سیاست های سخت تر و احتمالاً محدودکننده در سال جاری اصرار دارد، که شاهد افزایش شدید دلار در نیمه اول 2022 بود.

در حالی که دلار آمریکا پس از کاهش قیمت CPI و PPI، پیشرفت دیرهنگام خود را کاهش داده است، این پیشرفت ممکن است باز هم مورد توجه قرار گیرد زیرا همتایان G7 و شرکای تجاری جهانی با چشم انداز رکود مواجه هستند. چشم انداز پوند همچنان تاریک است و ممکن است این موضوع مهم باشد که چه زمانی و نه حمایت از 1.20 شکسته شود. از آنجایی که قیمت در میانگین متحرک ساده 50 روزه به شکست ادامه می‌دهد، ممکن است تست حمایت کمتر از 1.1950 در کارت باشد.

نمودار 1 ساعته GBPUSD

پوند انگلیس تحت فشار به دنبال داده های تورم داغ - GBPUSD، EURGBP تنظیمات

نمودار ایجاد شده با TradingView

EURGBP امروز صبح با توجه به داده‌های تورم بریتانیا، بالا بود و نزدیک به 60 پیپ را به مقاومت 0.8450 رساند. در حالی که اروپا مطمئناً بدون مشکلات خاص خود نیست، EURGBP می تواند در کوتاه مدت سودمند باشد زیرا به نظر می رسد اقتصاد بریتانیا در حال گاز گرفتن گلوله رکود پیش روی همتایان خود است. با تحت فشار قرار گرفتن مصرف کننده بریتانیایی به دلیل تورم فزاینده و رشد ملایم دستمزدها، ممکن است لغزنده به سمت فصل تاریک و ناراحت کننده پاییز باشد. در صورتی که داده های بریتانیا همچنان ناامید کننده باشد، EURGBP می تواند به دنبال یک حرکت دیگر در مقاومت در اطراف منطقه 0.8472 باشد.

نمودار 1 ساعته EURGBP

پوند انگلیس تحت فشار به دنبال داده های تورم داغ - GBPUSD، EURGBP تنظیمات

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.