پوشش زنده روز انتخابات برای بیت کوینرها

برای انتشار فوری | مجله بیت کوین پخش زنده روز انتخابات را با پشتیبانی Stand with Crypto اعلام کرد 17 اکتبر 2024 – لاس وگاس، NV – مجله بیت کوین، با همکاری Stand with Crypto (https://standwithcrypto.org)، با هیجان اعلام می کند راه رسیدن به روز انتخابات، یک جریان زنده پیشگامانه در روز انتخابات که برای

کد خبر : 509849
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
پوشش زنده روز انتخابات برای بیت کوینرها



برای انتشار فوری | مجله بیت کوین پخش زنده روز انتخابات را با پشتیبانی Stand with Crypto اعلام کرد

17 اکتبر 2024 – لاس وگاس، NV – مجله بیت کوین، با همکاری Stand with Crypto (https://standwithcrypto.org)، با هیجان اعلام می کند راه رسیدن به روز انتخابات، یک جریان زنده پیشگامانه در روز انتخابات که برای رای دهندگان بیت کوین و ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این رویداد به‌روزرسانی‌های انتخاباتی در زمان واقعی، تجزیه و تحلیل عمیق نامزدها، و پوشش داده‌محور را ارائه می‌دهد که برای تقویت سریع‌ترین رشد جمعیتی در ایالات متحده طراحی شده است: بیت کوین‌ها.

درباره پخش زنده روز انتخابات

پخش زنده «جاده به روز انتخابات» در X، یوتیوب و رامبل اجرا می‌شود و جایگزینی برای رسانه‌های اصلی است. با وصل شدن Stand with Crypto به همان خوراک داده ای که توسط همه رسانه های قدیمی استفاده می شود، مجله بیت کوین نتایج زنده انتخابات را از طریق یک لنز منحصر به فرد ارائه می دهد – که نشان می دهد چگونه سیاست ها و مواضع نامزدها بر جوامع بیت کوین و کریپتو تأثیر می گذارد.

با توجه به اینکه مالکیت بیت کوین اکنون از 75 میلیون آمریکایی فراتر رفته و سالانه 50 درصد در حال گسترش است، این جریان زنده بر روی یک سوال کلیدی تمرکز دارد: بیت کوین و کریپتو چگونه نتیجه این انتخابات را به خصوص در ایالت های نوسان شکل خواهند داد؟ با ادغام داده‌های Stand با Crypto و تجزیه و تحلیل متخصص، جریان زنده بینش‌های بی‌نظیری در مورد نقش رأی‌دهندگان رمزارز در یکی از محوری‌ترین انتخابات در تاریخ مدرن ارائه می‌دهد.

نکات مهم رویداد

  • نتایج انتخابات بی‌درنگ: جریان‌های داده مبتنی بر AP با پوشش مناسب برای علاقه‌مندان به بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال.
  • کارت‌های امتیازی نامزدها: به‌روزرسانی‌های زنده در مورد مواضع سیاستمداران در مورد سیاست‌های بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال، ارائه‌شده توسط Stand with Crypto.
  • استعدادها و مهمانان روی هوا: برای تفسیر و بینش در طول پخش به بیت کوین داران با نفوذ، تحلیلگران سیاسی و کارشناسان سیاست بپیوندید.
  • پخش جریانی در سراسر پلتفرم‌ها: تماشای زنده در X، YouTube و Rumble، با بخش‌های تعاملی برای جذب بینندگان و ایجاد جرقه در گفتگو.

جورج میخیل، مدیر کل مجله بیت کوین گفت: «بسیاری از بیت کوین‌ها رای دهندگان تک موضوعی هستند و جامعه ارزهای دیجیتال این انتخابات را برای منافع ما محوری می‌داند. ما برای میزبانی یک پخش زنده در روز انتخابات هیجان‌زده هستیم که بر روی رقابت‌هایی تمرکز می‌کند که احتمالاً صنعت ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.»

حمایت مالی و فرصت های استعداد

مجله بیت کوین از برندهای علاقه مند به همکاری با این رویداد دعوت می کند تا بسته های حمایت مالی را که شامل تبلیغات انحصاری، برندسازی بخش، و فریادهای بلادرنگ است، بررسی کنند. با بیش از 500000 بیننده زنده برای Halving Livestream و افزایش مورد انتظار برای این رویداد روز انتخابات، شرکا فرصت نادری برای برقراری ارتباط با مخاطبان انبوه از علاقه مندان به رمزارزهای درگیر دارند.

علاوه بر این، مجله بیت کوین برنامه هایی را برای استعدادهای روی صفحه نمایش و نقش های گزارش می پذیرد. از تحلیلگران سیاسی، اینفلوئنسرهای بیت کوین و روزنامه نگاران دعوت می شود تا به این پخش بپیوندند تا دیدگاه ها و بینش های منحصر به فردی را ارائه دهند.

  • حمایت مالی و استعدادهای درخشان: برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

به گفتگو بپیوندید

در این روز انتخابات، مجله بیت کوین جایگزین جدیدی برای رسانه های قدیمی ارائه می دهد. نتایج را دنبال کنید، با جامعه درگیر شوید و بینش‌های عملی در مورد اینکه بیت‌کوین و کریپتو چگونه آینده سیاسی آمریکا را تحت تأثیر قرار خواهند داد، به دست آورید.

اکنون یادآوری خود را برای تماشای زنده در X، YouTube و Rumble تنظیم کنید.

درباره مجله بیت کوین
مجله بیت کوین منبع اصلی اخبار و بینش در مورد بیت کوین است که میلیون ها خواننده را با اطلاعات مهم در مورد اولین ارز دیجیتال جهان توانمند می کند. مجله بیت کوین با تمرکز بر آموزش، جامعه و حمایت، مخاطبان جهانی از افراد و موسسات متعهد به پذیرش بیت کوین را به هم متصل می کند.

درباره Stand with Crypto
Stand with Crypto یک ابتکار غیرانتفاعی است که به ترویج قوانین رمزنگاری مثبت و توانمندسازی رای دهندگان با اطلاعات مورد نیاز برای حمایت از آینده دارایی های دیجیتال اختصاص دارد. از کارت امتیازی کاندیداهای زنده گرفته تا تجزیه و تحلیل عمیق، Stand with Crypto شکاف بین سیاست و فناوری را پر می کند.

تماس رسانه ای:
نام: لانا مایلز
عنوان: رئیس بخش بازاریابی
ایمیل: [email protected]
رسانه های اجتماعی: @Bitcoin Magazine
وب سایت: https://bitcoinmagazine.com





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.