پنج سفر الهام بخش مهاجر برای دنبال کردن در رسانه های اجتماعی

تازه واردان در کانادا از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک استفاده کرده اند تا تجربیات خود را برای اقامت در یک کشور جدید به اشتراک بگذارند. برای کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند یا از قبل خود را با زندگی در اینجا تطبیق داده اند، این داستان های مشترک نه

کد خبر : 511129
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
پنج سفر الهام بخش مهاجر برای دنبال کردن در رسانه های اجتماعی


تازه واردان در کانادا از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک استفاده کرده اند تا تجربیات خود را برای اقامت در یک کشور جدید به اشتراک بگذارند.

برای کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند یا از قبل خود را با زندگی در اینجا تطبیق داده اند، این داستان های مشترک نه تنها الهام بخش بلکه راهنمایی ارزشمندی نیز ارائه می دهد.

در زیر، CIC News پنج حساب رسانه‌های اجتماعی را که توصیه‌های عملی، داستان‌های شخصی و پشتیبانی جامعه را برای تازه‌واردان به کانادا ارائه می‌دهند، تنظیم کرده است.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر

زوج کانادایی

  • اجرا توسط: هارمیت سینگ و مانپریت کائور
  • از: هند
  • مهاجرت به: تورنتو، کانادا
  • مرحله فعلی در سفر مهاجرت: ساکنان دائم کانادا
  • مطالب قابل توجه (یوتیوب): “زندگی در کانادا – چند هفته اول”؛ “چگونه روابط عمومی کانادا را بدست آوریم | گام به گام | اکسپرس اینتری | زوج کانادایی»؛ و “چگونه در کانادا شغلی پیدا کنیم”

حساب کاربری «زن و شوهر کانادا» که توسط زوج زن و شوهری هارمیت و مانپریت شروع شد، تجربیات و درس‌های آموخته‌شده این زوج در هنگام مهاجرت به کانادا را منعکس می‌کند.

به عنوان یکی از اولین ویدیوهای محبوب مهاجرت به کانادا در یوتیوب، زوج کانادایی اطلاعات عمیقی را برای ساکنان دائمی مشتاق و فعلی ارائه می دهد – در مورد موضوعاتی از چالش های روزمره مهاجرت به کانادا و به روز رسانی سیاست های مهاجرت تا بهترین شیوه ها در مورد مدیریت هزینه ها بحث می کند. و یافتن مشاغل پرتقاضا

بهترین توصیه برای تازه واردان:

هارمیت ارزش تعامل با طیف وسیعی از منابع را در مورد آنچه که باید هنگام مهاجرت به کانادا انتظار داشت را توضیح داد:

“ما اکیداً پیشنهاد می‌کنیم که تعداد زیادی ویدیوی YouTube را تماشا کنید و به پادکست‌هایی از سازندگان مختلف گوش دهید… دیدگاه همه افراد منحصربه‌فرد است. آنچه در مرکز شهر تورنتو کار می‌کند ممکن است برای افرادی که به دنبال زندگی آرام‌تر در حومه شهر هستند مناسب نباشد. مهم است که این دیدگاه‌های متنوع را کشف کنید. تعامل داشته باشید. در انجمن‌ها، مقاله‌های به‌روز را بخوانید و با کسانی که در کانادا زندگی می‌کنند – دوستان، خانواده یا مخاطبین مفید – ارتباط برقرار کنید تا طیف وسیعی از بینش‌ها را جمع‌آوری کنید…”

کجا می توان آنها را پیدا کرد و برنامه های آینده:

زوج کانادایی را می توان در فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب یافت. علاوه بر این، آنها یک کانال وبلاگ هندی دارند و یک پادکست هفتگی به نام «CandidCast» را در YouTube میزبانی می کنند: «این یک راه عالی برای آشنایی با داستان های مختلف است، به خصوص برای افرادی که ممکن است از شنیدن حرف های ما کمی خسته شوند» Harmeet شوخی می کند.

مسافران در حال حرکت

  • اجرا توسط: چاربل مهراب، صبه بادران و تونی الخوری
  • از: لبنان
  • مهاجرت به: تورنتو، کانادا
  • مرحله فعلی در سفر مهاجرت: ساکنان دائم کانادا
  • مطالب قابل توجه (اینستاگرام): ساخت اولین تخت IKEA در کانادا؛ سفر به هتل آبی کوهستان; آتش بازی روز کانادا در بندر قدیمی مونترال.

“مسافران در حال حرکت” جنبه سرگرم کننده و آرزویی تجربه مهاجران را نشان می دهد و فعالیت ها و فرصت های هیجان انگیز موجود در تورنتو و سراسر کانادا را به نمایش می گذارد.

از طریق این کانال Charbel، Sabeh، و Tony، طیف متنوعی از جاذبه‌ها و تجربیات را برجسته می‌کنند که تازه واردان به کانادا می‌توانند از آن لذت ببرند – از کشف مکان‌های غذایی صنایع دستی در تورنتو گرفته تا شرکت در جشنواره‌های فیلم، لذت بردن از زندگی شبانه، برنامه‌ریزی برای شب‌های قرار ملاقات، و پذیرفتن روزمرگی. زندگی در داخل و خارج شهر

Travelers On The Go که از عشق متقابل به کاوش در مکان‌های جدید و ایجاد محتوای جذاب زاده شده است، قصد دارد تازه واردان و کانادایی‌ها را به طور یکسان در میان برترین نقاط فرهنگی کانادا و مقاصدی که باید از آن بازدید کرد، راهنمایی کند.

کولاژ عکس مسافران در حال حرکت

بهترین توصیه برای تازه واردان:

Travelers On The Go تأکید کردند که برای تازه واردان در کانادا چقدر مهم است که با مردم اطراف خود ارتباط برقرار کنند و به ارزش های فرهنگی کانادا توجه داشته باشند:

رویدادهای محلی، جشنواره‌ها و مکان‌های غذایی را کاوش کنید تا واقعاً در جامعه غوطه‌ور شوید. با ایجاد شبکه خود از طریق گروه‌های اجتماعی و رویدادهای اجتماعی، ارتباط برقرار کنید.»

“…به یاد داشته باشید، فرهنگ کانادایی برای مهربانی و احترام ارزش قائل است – حرکات کوچک می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.”

کجا می توان آنها را پیدا کرد و برنامه های آینده:

تازه واردان می توانند با Travelers On The Go در اینستاگرام ارتباط برقرار کنند تا آخرین ماجراجویی های خود را در تورنتو و فراتر از آن ببینند.

سه نفر مدیر برنامه های متعددی برای آینده کانال دارند، به این امید که همچنان به یک “منبعی برای تازه واردان و افراد محلی” در کانادا تبدیل شود. سبح گفت: “علاقه ما به این پروژه ما را به حرکت در می آورد، و ما متعهد هستیم که آن را با مخاطبان خود واقعی نگه داریم – این همان چیزی است که واقعاً جرقه این ارتباطات معنی دار را می دهد.”

نِکا ازیانیا

  • اجرا توسط: نِکا ازیانیا
  • از: نیجریه از طریق اوکراین
  • مهاجرت به: تاندر بی، کانادا
  • مرحله فعلی در سفر مهاجرت: شهروند کانادایی
  • مطالب قابل توجه (یوتیوب): مدارسی که باید به عنوان یک دانش آموز بین المللی از آنها اجتناب کرد | مجوز کار شما رد خواهد شد»؛ “بالاخره تایید روابط عمومی را دریافت کردم | مقیم دائم کانادا»؛ و “چگونه بدون پیشینه علمی یا پرستاری به یک پرستار ثبت نام شده در کانادا تبدیل شویم”.

ننکا که در ابتدا دانشجوی پرستاری در نیجریه بود، برای ادامه تحصیل به اوکراین سفر کرد و سپس تصمیم گرفت به کانادا مهاجرت کند تا آینده شغلی و تحصیلی بهتری داشته باشد.

محتوای Nneka در کانال یوتیوب او حول محور نکات عملی و

اطلاعات برای کسانی که به عنوان دانشجو یا کارمند بهداشت و درمان به کانادا مهاجرت می کنند – منابعی که او در دوران انتقال خود کمبود یافت:

او توضیح می‌دهد: «زمانی که قصد مهاجرت به کانادا را داشتم، متوجه شدم که می‌توانم فرآیند صدور گواهینامه خود را از خارج شروع کنم، اما در آن زمان هیچ ایده‌ای نداشتم. این شکاف در اطلاعات موجود، او را تشویق کرد تا کانال خود را راه اندازی کند.

کانال او کل سفر مهاجرتی او را پوشش داده است، از اخذ مجوز تحصیل تا انتقال به مجوز کار، دستیابی به اقامت دائم و (اخیراً) شهروندی کانادا. او قصد دارد در ویدیوهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت جدید خود و تأثیر آن به اشتراک بگذارد.

Nneka در یک عکاسی حرفه ای، با پس زمینه گرادیان آبی.

بهترین توصیه برای تازه واردان:

Nneka بر اهمیت پشتکار و به خاطر سپردن انگیزه های شما برای حرکت تأکید می کند:

«به یاد داشته باشید که چرا این سفر را شروع کردید. نوشتن دلایلتان می‌تواند یادآوری قدرتمندی در زمان‌های سخت باشد… این کار شما را بسیار آزمایش خواهد کرد، اما همیشه ارزشش را دارد. بر اساس تجربه خودم و عزیزانم که اکنون از مزایای اینجا بهره مند هستند، به شما اطمینان می دهم که تلاش ها و مبارزات در طول فرآیند مهاجرت در نهایت نتیجه خواهد داد.

کجا می توان آنها را پیدا کرد و برنامه های آینده:

Nneka را می توان در YouTube با نام کامل او (Nneka Ezeanya) پیدا کرد.

ننکا که اکنون به هدف خود برای اخذ شهروندی کانادا دست یافته است، بر روی تبدیل شدن به یک پرستار دارای مجوز و احتمالا نقل مکان از Thunder Bay به یک شهر جدید تمرکز می کند.

او مشتاق مرحله بعدی سفر خود به کانادا است و مشتاق است که مخاطبان خود را با خود همراه کند.

راهنمای NRI

  • اجرا توسط: بریجس سونی
  • از: هند
  • مهاجرت به: تورنتو، کانادا
  • مرحله فعلی در سفر مهاجرت: مقیم دائم کانادا
  • مطالب قابل توجه (اینستاگرام): “کلاهبرداری در کانادا (سریال)”؛ “شش کالای زمستانی برای آوردن از هند به کانادا”؛ راز پیدا کردن کار در کانادا

بریجس سونی شروع به تولید محتوا در رسانه های اجتماعی تحت حساب “the_nri_guide” کرد، زیرا میل به کمک به دیگران برای عبور از چالش هایی که در طول سفر مهاجرتی خود با آن روبرو بود، انجام داد.

او طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد – از انتخاب تجهیزات زمستانی مناسب و درک حمل و نقل عمومی تا بررسی به روز رسانی های مهم مهاجرت و توصیه منابع اطلاعاتی قابل اعتماد.

بریجس به ویژه در مورد کمک به تازه واردان برای جلوگیری از کلاهبرداری و اطلاعات نادرست از طریق محتوای خود مشتاق است:

او هشدار می‌دهد: امروزه با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، جعل هویت مشاوران یا وکلای دارای مجوز برای بازیگران بد به طرز وحشتناکی آسان است – حتی من دیده‌ام که افرادی جعل هویت من هستند.

Brijesh در جنگل، لذت بردن از آب و هوای طلایی پاییزی

بهترین توصیه برای تازه واردان:

بریجس بر اهمیت تعامل با منابع قبل از ورود تاکید کرد:

من در یک کارگاه آموزشی سازماندهی شده توسط IRCC در هند شرکت کردم، که من را از نظر ذهنی برای حرکت آماده کرد، تماس ها و منابع ضروری را فراهم کرد و به من کمک کرد تا حتی قبل از رسیدن به ایجاد جامعه ای با هموطنان خود کمک کنم.

وی همچنین به ضرورت سرسختی و تدوین برنامه عملی انعطاف پذیر در هنگام مهاجرت به کانادا اشاره کرد:

“اگر چیزی کار نمی کند، آماده باشید تا یک رویکرد جدید را امتحان کنید… من بسیاری را دیده ام که با اراده و آمادگی برای انجام هر کاری به اینجا آمده اند. اینها اغلب افرادی هستند که موفقیت چشمگیری پیدا می کنند.»

کجا می توان آنها را پیدا کرد و برنامه های آینده:

Brijesh را می توان از طریق حساب کاربری_nri_guide، در اینستاگرام، یوتیوب و TikTok پیدا کرد.

او می گوید که متعهد است از زمان شخصی و حضور خود در رسانه های اجتماعی برای ادامه حمایت از تازه واردان و ارائه اطلاعات ارزشمند به آنها استفاده کند:

من همچنان به کار داوطلبانه با ACCES Employment ادامه می‌دهم، سازمانی که از طریق دوره‌های پل زدنی آن‌ها کشف کردم و در اولین باری که به کانادا آمدم بسیار به من کمک کرد… من قطعاً به کمک تازه واردان اینجا با ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی خود ادامه می‌دهم و از این پلتفرم‌ها برای الهام بخشیدن و الهام بخشیدن استفاده می‌کنم. دیگران را در سفر به کانادا و داخل آن توانمند کنید.»

خاطرات هندی افرا

  • اجرا توسط: نهال و نیکیل ویاس
  • از: هند
  • مهاجرت به: اتاوا، کانادا
  • مرحله فعلی در سفر مهاجرت: دارندگان مجوز کار در کانادا
  • مطالب قابل توجه (اینستاگرام): “21 نکته که باید قبل از مهاجرت به کانادا بدانید”؛ خرید اولین ماشین خود در کانادا؛ دلایل اصلی مهاجرت به کانادا

با ترکیبی سالم از اطلاعات اسکان عملی و وبلاگ های شخصی زندگی در کانادا، “خاطرات سرخپوستان افرا” طیفی از موضوعات را در مورد اقامت در کانادا به عنوان یک تازه وارد پوشش می دهد.

حساب کاربری Maple Indian Diaries که توسط Nehal و Nikhil کمی بیش از یک سال پیش شروع شد، در ابتدا به دلیل نیاز مشترک به اطلاعات عملی در مورد اقامت در کانادا و تمایل به بیان واقعیت های داستان خود زوج ایجاد شد.

در گذشته، نهال و نیکیل درباره درک امتیازات اعتباری، خرید مواد غذایی در کانادا، سازگاری با آب و هوای کانادا، و مدیریت هزینه‌های زندگی محتوا تولید کرده‌اند.

آنها همچنین تجربیات شخصی خود را مانند اولین بار دیدن شفق شمالی، اسکیت روی یخ و تجربه آب و هوای پاییز به نمایش گذاشته اند.

نهال و نیکیل در حال لذت بردن از آب و هوای تابستانی در کانادا

بهترین توصیه برای تازه واردان:

نهال و نیکیل از اهمیت روحیه و اجتماع در هنگام مهاجرت به کانادا حمایت می کنند:

پشتکار بسیار مهم است. مطمئن شوید که از حمایت و منابع جامعه استفاده می کنید. از شکست های اولیه دلسرد نشوید.

نهال می افزاید: «…و برای کسانی که به تنهایی به اینجا می آیند، ایجاد جامعه حیاتی است. این باعث می شود مردم در سفر خود احساس تنهایی کمتری کنند، زیرا اقامت در یک مکان جدید آسان نیست.

کجا می توان آنها را پیدا کرد و برنامه های آینده:

Maple Indian Diaries را می توان در اینستاگرام و یوتیوب یافت.

در آینده، این زوج امیدوارند که حضور خود را در رسانه های اجتماعی گسترش دهند و ماجراجویی های خود در کانادا و مسیریابی خود را در روند اقامت دائم (PR) مستند کنند.

این زوج گفتند: “خیلی چیزهای دیگر وجود دارد که ما می خواهیم با همه کسانی که بخشی از این سفر باورنکردنی بوده اند کاوش کنیم و به اشتراک بگذاریم.”

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.