پنج دانش آموز با آثار برنده در چالش SSHRC Storytellers 2022 تحت تأثیر قرار گرفتند.
دانشآموزان دوره متوسطه داستانهای واقعی روشنگری در مورد اینکه چرا تحقیق اهمیت دارد میگویند دوشنبه 16 می 2022-اتاوا، انتاریو – شورای تحقیقات علوم اجتماعی و علوم انسانی تحقیقات علوم اجتماعی و علوم انسانی به ما کمک می کند تا معنای انسان بودن را بشناسیم و راه را به سوی آینده ای بهتر برای همه نشان
دانشآموزان دوره متوسطه داستانهای واقعی روشنگری در مورد اینکه چرا تحقیق اهمیت دارد میگویند
دوشنبه 16 می 2022-اتاوا، انتاریو – شورای تحقیقات علوم اجتماعی و علوم انسانی
تحقیقات علوم اجتماعی و علوم انسانی به ما کمک می کند تا معنای انسان بودن را بشناسیم و راه را به سوی آینده ای بهتر برای همه نشان دهیم. در حالی که پژوهش اغلب می تواند انتزاعی به نظر برسد، داستان ها می توانند فاصله بین دانشگاه و جامعه را پل بزنند و ما را در سطح انسانی به هم متصل کنند.
امروز، فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، برندگان مسابقه را معرفی کرد. چالش داستان نویسان 2022. این اطلاعیه از پنج دانشآموز برتر دبیرستانی تجلیل میکند که با داستانهای کوتاهی درباره تحقیقاتی که توسط شورای تحقیقات علوم اجتماعی و علوم انسانی (SSHRC) حمایت مالی میشود، کاناداییها را مجذوب و الهام بخش کردند. این دانشآموزان با استعداد، گزارشهای قانعکنندهای از این که چگونه تحقیقات با بودجه SSHRC به گوشههای ناشناخته میتابد و مسیرهای رو به جلو را روشن میکند، ایجاد کردند که به نفع همه کاناداییها خواهد بود. برندگان امسال عبارتند از:
- آریانا الیس، از دانشگاه تورنتو، که داستانی در مورد بازسازی دیجیتالی مناظر و صداهای فلورانس قرون وسطایی;
- زورا فرن، از دانشگاه سایمون فریزر، که به تفصیل توضیح داد مراقبت از مناظر صوتی شهرهایمان به نفع ساکنان آنها;
- آروین جگایات، از دانشگاه متروپولیتن تورنتو (دانشگاه رایرسون سابق)، که در مورد آزمایش صحبت کرد ویژگی های رسانه های اجتماعی که می تواند منجر شود “حلقه های با فضیلت”;
- وینچی لی، از دانشگاه یورک، که کاوش چگونه توضیح داد کانادایی ها برای تامین هزینه های مراقبت های بهداشتی برای زندگی خود سرمایه گذاری می کنند; و
- ویکتوریا ووگیرن، از دانشگاه ویلفرد لویر، که او را توصیف کرد مشاوره تحقیق با کودکان در مراقبت در مورد نحوه انجام آنها سیستم قرار دادن کودک را شکل دهید.
پنج برنده از میان انتخاب شدند 25 فینالیست که در SSHRC‘s چالش داستان نویسان، که از دانش آموزان دبیرستانی می خواهد که کانادایی ها را در حداکثر سه دقیقه یا 300 کلمه-چگونه تحقیقات علوم اجتماعی و علوم انسانی آنها در زندگی ما تغییر ایجاد می کند.
25 داستان برتر از یک حوزه بسیار رقابتی حدودا انتخاب شدند 230 ارسال توسط دانش آموزان سراسر کشور
Final Five نهایی در دور دوم چالش برجسته شد، که در آن فینالیستها برای انتقال قدرت داستان خود به گروهی از داوران در یک ارائه زنده و مجازی به سخنرانی عمومی تکیه کردند. هر یک از 25 فینالیست 3000 دلار دریافت کرد و فاینال پنج مبلغ اضافی دریافت کرد هر کدام 1000 دلار به منظور قدردانی از دستاوردهای برجسته آنها.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :انتشارات خبری ، تحقیق و توسعه (R&D) و نوآوری ، جوایز ، جوایز پژوهشی ، دانش آموزان ، دانشمندان ، شورای تحقیقات علوم اجتماعی و انسانی کانادا ، علوم اجتماعی ، کانادا ، متقاضیان تامین مالی ، محترم شامپاین فرانسوا فیلیپ ، موسسات آموزشی ، موسسات تحقیقاتی ، موضوعات علمی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰