پلیس بریتانیا 5.4 میلیون دلار به قربانیان کلاهبرداری از ارزهای دیجیتال بازگرداند – مقررات بیت کوین نیوز

پلیس بریتانیا بیش از 5.4 میلیون دلار را به قربانیان کلاهبرداری ارزهای دیجیتال بین المللی بازگرداند. پلیس می گوید که نزدیک به 10 میلیون دلار دیگر به قربانیان بازگردانده خواهد شد. تاکنون 127 نفر دیگر برای بازپرداخت سرمایه خود شکایت کرده اند. پلیس پول را به قربانیان کلاهبرداری رمزارز برمی گرداند پلیس منچستر بزرگ بریتانیا

کد خبر : 169676
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
پلیس بریتانیا 5.4 میلیون دلار به قربانیان کلاهبرداری از ارزهای دیجیتال بازگرداند – مقررات بیت کوین نیوز


پلیس بریتانیا بیش از 5.4 میلیون دلار را به قربانیان کلاهبرداری ارزهای دیجیتال بین المللی بازگرداند. پلیس می گوید که نزدیک به 10 میلیون دلار دیگر به قربانیان بازگردانده خواهد شد. تاکنون 127 نفر دیگر برای بازپرداخت سرمایه خود شکایت کرده اند.

پلیس پول را به قربانیان کلاهبرداری رمزارز برمی گرداند

پلیس منچستر بزرگ بریتانیا (GMP) روز جمعه اعلام کرد که حدود 5.4 میلیون دلار از وجوه کشف شده از یک کلاهبرداری بین المللی ارزهای دیجیتال که توسط افسران پلیس آن در ژوئیه سال گذشته سر و صدا شده بود، به صاحبان قانونی بازگردانده شده است. جزئیات اطلاعیه:

بیش از چهار میلیون پوند به 23 قربانی تایید شده بازگردانده شده است و 127 ادعای گزارش شده دیگر در حال حاضر توسط افسران در کنار شرکای اجرای قانون بین المللی در سراسر جهان در حال بررسی است.

پلیس خاطرنشان کرد، “هفت میلیون پوند دیگر به صاحبان قانونی بازگردانده می شود.” با این حال، در این اطلاعیه مشخص نشده است که قربانیان از پلیس ارز دیجیتال یا ارز دیجیتال دریافت خواهند کرد.

پلیس توضیح داد: «مبلغی معادل 22.25 میلیون دلار (معادل کمی بیش از 16 میلیون پوند) توسط افسران متخصص از واحد جرائم اقتصادی پلیس منچستر بزرگ در ژوئیه 2021، پس از اطلاعاتی که منجر به کشف حافظه‌های USB حاوی مقادیر زیادی اتریوم شد، کشف و ضبط شد. ، اضافه کردن:

در مجموع 150 قربانی از سراسر جهان با افسران این واحد تماس گرفتند.

پلیس توضیح داد که سرمایه گذاران کریپتو مستقر در بریتانیا، ایالات متحده، اروپا، چین، استرالیا و هنگ کنگ، پولی از جمله پس انداز زندگی را به آنچه که فکر می کردند یک سرویس پس انداز و تجارت آنلاین با استفاده از زنجیره هوشمند بایننس است واریز کردند. با این حال، کلاهبرداران متعاقباً وب سایت این طرح را بستند و وجوه را به حساب های خود منتقل کردند.

یک مرد 23 ساله و یک زن 25 ساله به اتهام کلاهبرداری و پولشویی دستگیر شدند که با تحقیقات تکمیلی آزاد شدند.

بازرس ارشد کارآگاه جو هاروپ از واحد جرایم اقتصادی و سایبری GMP اظهار داشت:

خدمات پس‌انداز و معاملات ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند، با پروژه‌هایی که مشوق‌هایی را به مردم ارائه می‌دهند تا مقادیر قابل توجهی پول سرمایه‌گذاری کنند، و توکن‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌توانند سپس برای کسب سود فروخته شوند.

با این حال، او هشدار داد: «از هر کسی که در این خدمات ارزهای دیجیتال و معاملاتی دخیل است، خواسته می‌شود که بسیار احتیاط کنند و تحقیقات زیادی انجام دهند، زیرا هنوز خطرات زیادی وجود دارد… اگر به نظر می‌رسد خیلی خوب نیست که درست باشد، احتمالاً همینطور است.»

هاروپ خاطرنشان کرد: “ما معتقدیم هنوز ممکن است قربانیانی از سراسر جهان وجود داشته باشند که بخشی از این پولی را که نیم سال پیش سر و صدا کردیم، بدهکار هستند.”

نظر شما در مورد بازگرداندن پول رمزنگاری شده توسط پلیس به قربانیان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.