پلتفرم کریپتو Fidelity برای شروع معاملات اتریوم در هفته آینده آماده می شود – اخبار بیت کوین مبادله می شود

[ad_1] Fidelity Digital Assets، یکی از شرکت های تابعه Fidelity Investments، به مشتریان خود اطلاع داده است که از 28 اکتبر ارائه خدمات تجارت اتریوم و نگهداری اتریوم را آغاز خواهد کرد. و مدل خدمات مشتری اختصاصی برای سرمایه گذاری های بیت کوین امروز ارائه شده است. قابلیت‌های اتریوم سازمانی به پلتفرم دارایی‌های دیجیتال Fidelity

کد خبر : 270572
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
پلتفرم کریپتو Fidelity برای شروع معاملات اتریوم در هفته آینده آماده می شود – اخبار بیت کوین مبادله می شود

[ad_1]

Fidelity Digital Assets، یکی از شرکت های تابعه Fidelity Investments، به مشتریان خود اطلاع داده است که از 28 اکتبر ارائه خدمات تجارت اتریوم و نگهداری اتریوم را آغاز خواهد کرد. و مدل خدمات مشتری اختصاصی برای سرمایه گذاری های بیت کوین امروز ارائه شده است.

قابلیت‌های اتریوم سازمانی به پلتفرم دارایی‌های دیجیتال Fidelity می‌رسند

Fidelity Digital Assets ایمیلی را برای مشتریان ارسال کرده و اعلام کرده است که در این ماه خدمات نگهداری و معاملات اتریوم را ارائه خواهد کرد.

Fidelity Digital Assets نوشت: «با تکمیل ادغام اتریوم، بسیاری از سرمایه‌گذاران به اتریوم از طریق یک لنز جدید نگاه می‌کنند. «هرجا که در اکتشاف اتریوم و اتر، توکن اصلی آن و در حال حاضر دومین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار هستید، Fidelity Digital Assets این قابلیت را دارد که به شما کمک کند.»

این شرکت سرمایه‌گذاری افزود: «قابلیت‌های اتریوم نهادی در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ به پلتفرم دارایی‌های دیجیتال فیدلیتی می‌آیند» و توضیح می‌دهد:

سرمایه‌گذاران می‌توانند اتر را بخرند، بفروشند و انتقال دهند و به همان برتری عملیاتی، امنیت قوی و مدل خدمات مشتری اختصاصی که امروزه برای سرمایه‌گذاری‌های بیت‌کوین ارائه شده است، دسترسی داشته باشند.

Fidelity Digital Assets یکی از شرکت‌های تابعه Fidelity Investments، یک پلتفرم نگهداری و تجارت نهادی برای دارایی‌های دیجیتال است که به عنوان یک تجارت جداگانه عمل می‌کند. Fidelity در سال 2014 شروع به تحقیق در مورد بیت کوین و توسعه راه حل های بلاک چین کرد. این شرکت سرمایه گذاری پس از مشاهده تقاضای مشتریان خود، دارایی های دیجیتال Fidelity را تأسیس کرد. این شرکت در وب‌سایت خود خاطرنشان کرد: «امروز، ما به صدها موسسه در سراسر جهان خدمات می‌دهیم.

طبق پرونده‌ای که در اوایل ماه جاری در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارائه شد، این شرکت همچنین صندوق شاخص Fidelity Ethereum را ارائه می‌کند که در اختیار سرمایه‌گذاران معتبر با حداقل سرمایه‌گذاری 50000 دلار است. یکی از سخنگویان Fidelity به مشاور Barron’s Advisor گفت: “ما همچنان شاهد تقاضای مشتری برای قرار گرفتن در معرض دارایی های دیجیتالی فراتر از بیت کوین هستیم.”

نظر شما در مورد Fidelity Digital Assets که خدمات بازرگانی و نگهداری اتر را راه اندازی می کند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.