پشت پرده فسخ قرارداد مربیان استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعه برکناری جواد نکونام از سرمربیگری استقلال به طور جدی مطرح شده، خبری از سازمان لیگ به بیرون درز پیدا کرد که قرارداد نکونام و سایر اعضای کادرفنی استقلال به صورت یکطرفه فسخ شده است. به گزارش ایرنا، اصل ماجرا این است که باشگاه استقلال برای اینکه بتواند فهرست

کد خبر : 493483
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
پشت پرده فسخ قرارداد مربیان استقلال



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعه برکناری جواد نکونام از سرمربیگری استقلال به طور جدی مطرح شده، خبری از سازمان لیگ به بیرون درز پیدا کرد که قرارداد نکونام و سایر اعضای کادرفنی استقلال به صورت یکطرفه فسخ شده است.

به گزارش ایرنا، اصل ماجرا این است که باشگاه استقلال برای اینکه بتواند فهرست بازیکنان خود را برای لیگ نخبگان آسیا تکمیل کند، می‌بایست برخی از نفرات خود را از لیست آسیایی‌اش کنار می‌گذاشت. در نتیجه مدیران استقلال تصمیم گرفتند تا نام حمیدرضا رجبی و ماساژورهای استقلال‌ را از فهرست حذف کنند. این اتفاق باعث شد تا قرارداد ایمان سلیمی، مدافع استقلال که فسخ شده بود، دوباره در فهرست لیگ نخبگان آسیا قرار بگیرد. البته فسخ قرارداد رجبی در شرایطی رخ داده که هلدینگ خلیج فارس، مالک باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با نکونام ندارد. همچنین فسخ قرارداد نکونام نیز صحت ندارد.

باشگاه استقلال قرارداد دستیار نکونام را دقایقی پیش فسخ کرد تا بتواند با ثبت دوباره قرارداد سلیمی، نام این مدافع را در فهرست آسیایی برای حضور در لیگ نخبگان قرار دهد.

با توجه به اینکه تیم‌ها برای ارسال فهرست آسیایی فرصت چندانی ندارند و استقلال باید تا فردا فهرست بازیکنان خود را برای AFC ارسال کند، فسخ قرارداد رجبی و ماساژورهای استقلال امکان حضور دوباره سلیمی را فراهم آورد.

در ماده ۲۶ آیین‌نامه لیگ نخبگان شرایط بازیکنانی که تیم‌ها می‌توانند در فهرست قرار دهند، ذکر و در یکی از بندهای این ماده صراحتا اعلام شده که تیم‌ها تنها بازیکنانی را می‌توانند در فهرست‌شان قرار دهند که قراردادشان بر اساس مقررات ثبت قرارداد داخلی ثبت شده باشد. در نتیجه باشگاه استقلال برای ثبت مجدد قرارداد سلیمی که امروز فسخ شده بود، اقدام کرد و نامش را در فهرست آسیایی قرار داد.

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.