پشتیبانی کلیدی اکنون در Play باز می گردد

نکات بحث شاخص ها: همه S&P 500، Nasdaq 100 و Dow Jones برای شروع این هفته با حمایت های کلیدی مواجه شدند و پس از بلاتکلیفی دیروز، امروز یک جهش قوی ایجاد شد. در حالی که به اواخر ماه دسامبر رسیده‌ایم و تا کنون راه سختی بوده است، احتمال برگزاری یک رالی بابانوئل وجود دارد،

کد خبر : 296332
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
پشتیبانی کلیدی اکنون در Play باز می گردد


نکات بحث شاخص ها:

  • همه S&P 500، Nasdaq 100 و Dow Jones برای شروع این هفته با حمایت های کلیدی مواجه شدند و پس از بلاتکلیفی دیروز، امروز یک جهش قوی ایجاد شد.
  • در حالی که به اواخر ماه دسامبر رسیده‌ایم و تا کنون راه سختی بوده است، احتمال برگزاری یک رالی بابانوئل وجود دارد، به‌ویژه با توجه به چشم‌اندازی که تا پایان سال 2022 رخ می‌دهد. S&P 500 تماماً بالاترین زمان در هفته اول تجارت 2022 تعیین شد، آیا ممکن است یک پویایی مرتبط برای سال 2023 وجود داشته باشد؟
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

هفته گذشته یک سفر وحشیانه برای سهام بود و با آمدن به این هفته، خرس‌ها قدرت کامل داشتند. این حتی تا معاملات دوشنبه ادامه داشت تا اینکه برخی از حمایت‌های کلیدی برای هر یک از S&P 500، نزدک و داو جونز شروع به کار کردند. این حمایت ها دیروز برگزار شد و امروز به جهش منتهی شد، که اکنون این سوال را مطرح می کند که آیا ممکن است همچنان تا پایان سال شاهد تجمع بابانوئل باشیم.

مطمئناً، تا این لحظه، به نظر نمی‌رسید که این الگوهای فصلی واقعاً در جریان باشند و با توجه به واکنش وحشیانه به CPI در سه‌شنبه گذشته و سپس فدرال رزرو در چهارشنبه، امید شروع به محو شدن کرد زیرا بیشتر و بیشتر شبیه بود. همان رفتار نزولی آشکار دوباره سر زشت خود را بالا آورده بود. و پتانسیل نزولی در سال آینده وجود دارد که عمدتاً بر اساس یک فدرال رزرو همچنان ضعیف است و تورمی که بسیار بالا باقی می ماند.

اما، همانطور که تا سال 2022 دیدیم، بازارها خطی نیستند و با حرکت به پایان سال، این سوال باقی می‌ماند که آیا با باز کردن درها به سال 2023، شاهد کاهش موقعیت‌های کوتاه مدت بلندمدت خواهیم بود یا خیر. پس از همه، باز شدن 2022 چگونه انجام شد، با صعود S&P 500 در 4 ژانویه و سپس شروع یک روند نزولی که هنوز هم موثر است.

S&P 500

S&P 500 اکنون در حال آزمایش مقاومت در پشتیبانی قبلی است و آن ناحیه پشتیبانی قبلی یک نقطه سرسخت بود و از 3912-3928 ادامه داشت. همین منطقه در اواخر اکتبر بالاترین حد خود را حفظ کرده بود تا چند هفته بعد به پشتیبانی تبدیل شود و چندین آزمایش انجام داد تا در نهایت هفته گذشته خارج شد.

فروشندگان تمام راه را به سمت یک نقطه کلیدی دیگر از پشتیبانی حرکت کردند – واقع در حدود 3802-3810، که هر دو سطح فیبوناچی هستند، و دیروز به تشکیل یک Doji کمک کرد. آن دوجی دیروز منجر به یک واکنش صعودی قوی امروز شد که باعث تشکیل ستاره صبحگاهی شد.

ستارگان صبح شکلات معکوس صعودی هستند و قیمت اکنون باید با مقاومت 3912-3928 مقابله کند. اما اگر خریداران بتوانند بالاتر از آن حرکت کنند، اهداف مقاومت بعدی در سطح 3960 و سپس سطح روانی 4k نشان داده می شود.

نمودار روزانه S&P 500

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک

اگر به دنبال ردیابی رویکردهای نزولی در سهام ایالات متحده هستم، همچنان به این فکر می‌کنم که نزدک می‌تواند جذاب‌تر باشد، نه فقط از منظر بنیادی. از نظر فنی، موضوع صعودی در اینجا کمتر توسعه یافته است و حتی جهش امروزی کمتر از آنچه در S&P در بالا نشان داده شد، بیانگر بود.

همچنین نزدیکی از مقاومت در حمایت قبلی وجود ندارد، زیرا منطقه حمایت قبلی در نزدک حدود 11470 است که هنوز وارد عمل نشده است.

سطح حمایت از نت در نزدک همان است که به حفظ پایین ترین سطح ژوئن در 11069 کمک کرد. این سطح دیروز آزمایش شد که منجر به ساخت مشابهی از یک دوجی شد و به دنبال آن قدرت امروزی که باعث ایجاد یک ستاره صبحگاهی در اینجا نیز شد.

اگر ما فراتر از اوج امروزی باشیم، آن سطح 11470 به عنوان پتانسیل مقاومت برای کسانی که به دنبال روش های احتمالی کاهش این قدرت هستند باقی می ماند.

نمودار قیمت روزانه نزدک

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

داو جونز

اگر نزدک برای فشارهای نزولی جذابیت بیشتری داشته باشد، داو به عنوان مکان جذاب تری برای فشارهای صعودی باقی می ماند. من در پیش‌بینی فنی این هفته درباره این موضوع صحبت کردم، زیرا داو شروع به نزدیک شدن به یک تست پشتیبانی کلیدی کرده بود. و به نفع مقایسه سیب به سیب، در حالی که نزدک و اس اند پی 500 در زیر خط روند نزولی سال 2022 خود باقی می مانند، داو نه تنها بالاتر از سطح خود باقی می ماند، بلکه روز دوشنبه قبل از واکنش قوی، حمایت از آن سطح را پشت سر گذاشت. امروز.

قیمت امروز از یک سطح مهم عبور کرد و اکنون می تواند به عنوان پتانسیل حمایت کوتاه مدت عمل کند که در حدود 33,444 ترسیم شده است، و همچنین مقداری شکاف در معاملات آتی Dow باقی می ماند، دقیقاً در اطراف نوسان 33,053 که همچنین می تواند به عنوان نقطه حمایت برای ادامه روند صعودی عمل کند. سناریوها

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ایجاد اعتماد در معاملات

نمودار قیمت روزانه داوجونز

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.